To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??

Data: 2014-02-25 09:50:06
Autor: Piotrek
To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??
http://fakt.onet.pl/monika-glodek-janowska-i-janina-drzewiecka-nie-beda-mialy-procesu,artykuly,446556,1.html

Za-ska-ku-j±-cy finał "afery fu-trzar-skiej". Za-rzu-ty w spra-wie kra-dzie-ży dro-gich futer z jed-ne-go z ame-ry-kań-skich bu-ti-ków wobec Mo-ni-ki Gło-dek-Ja-now-skiej i Ja-ni-ny Drze-wiec-kiej zo-sta-ły od-da-lo-ne - czy-ta-my w "Super Expres-sie"

Cała spra-wa z Mo-ni-k± Gło-dek-Ja-now-sk± i Ja-ni-n± Drze-wiec-k± ci±-gnie się od 2012 r, kiedy to obie panie zo-sta-ły przy-ła-pa-ne na kra-dzie-ży dro-gich ciu-chów z ame-ry-kań-skie-go skle-pu.

W poniedziałek na Florydzie odbyła się pierwsza i ostatnia rozprawa oskarżonych Polek. Okazuje się, że zarzuty wobec obu pań zostały oddalone.

Czyli okazuje się, że nie tylko nie pójd± siedzieć, ale złodziejki w ogóle nic nie zrobiły? Pracownicy sklepu ulegli jakiej¶ zbiorowej halucynacji widz±c, jak kradn± futra? I ta farsa rozgrywa się w USA, kraju znanym z bardzo surowego prawa? Nawet gwiazdy Hollywood nie maj± tam taryfy ulgowej i id± do pierdla je¶li podpadn± (np. Wesley Snipes), a te dwie, które s± tam NIKIM, zostały w tajemniczy sposób oczyszczone z zarzutów? Powiedzcie mi jak to było formalnie możliwe: mężowie dali sędziemu i ławie przysięgłych w łapę tak mocno, że sprawa rozeszła się po ko¶ciach? Czy może kto¶ został porz±dnie zastraszony i odwołał zeznania? W głowę zachodzę jak Janowski nie wstydzi się pokazywać w telewizji. Może tacy po prostu nie maj± wstydu?

Data: 2014-02-25 10:11:40
Autor: Piotrek
To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??
Przepraszam, w pierwszym wpisie nagłówek wiadomo¶ci jako¶ mi się rozjechał, więc powtarzam:

[...]

Przy okazji przypomniało mi się, że pojutrze przed s±dem staje senator Stokłosa. Ten to dopiero okaże się niewinny (o ile się nie "rozchoruje" i dotrze na rozprawę).

Data: 2014-03-01 23:57:17
Autor: witek
Piotrek wrote:
[...]

Ciekawe,
poczekamy zobaczymy,
narazie dokumenty z s±du s± niedostępne.

Data: 2014-03-02 08:01:01
Autor: Budzik
To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??
Użytkownik witek witek7205@gazeta.pl.invalid ...

Ciekawe,
poczekamy zobaczymy,
narazie dokumenty z s±du s± niedostępne.

Z tego co kajrzę, to Stokłosa juz przynajmniej raz został skazany.
A moze wiecej?

Data: 2014-03-02 03:34:52
Autor: Marek Wisniewski
W dniu wtorek, 25 lutego 2014 18:50:06 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
[...]

Moze zaplacily wlascicielowi sklepu i ten wycofal oskarzenie ?

Data: 2014-03-02 10:17:54
Autor: witek
Marek Wisniewski wrote:
[...]

to byla sprawa karna, oskarzenie wniosła policja.

Data: 2014-03-03 01:58:40
Autor: animka
To ameryka??skich sÄ?dzi??w jednak te?? da siÄ? kupiÄ??
W dniu 2014-03-02 12:34, Marek Wisniewski pisze:
W dniu wtorek, 25 lutego 2014 18:50:06 UTC+1 użytkownik Piotrek napisał:
http://fakt.onet.pl/monika-glodek-janowska-i-janina-drzewiecka-nie-beda-mialy-procesu,artykuly,446556,1.html

Za-ska-ku-ją-cy finał "afery fu-trzar-skiej". Za-rzu-ty w spra-wie kra-dzie-ży dro-gich futer z jed-ne-go z ame-ry-kań-skich bu-ti-ków wobec Mo-ni-ki Gło-dek-Ja-now-skiej i Ja-ni-ny Drze-wiec-kiej zo-sta-ły od-da-lo-ne - czy-ta-my w "Super Expres-sie"

Cała spra-wa z Mo-ni-ką Gło-dek-Ja-now-ską i Ja-ni-ną Drze-wiec-ką cią-gnie się od 2012 r, kiedy to obie panie zo-sta-ły przy-ła-pa-ne na kra-dzie-ży dro-gich ciu-chów z ame-ry-kań-skie-go skle-pu.

W poniedziałek na Florydzie odbyła się pierwsza i ostatnia rozprawa oskarżonych Polek. Okazuje się, że zarzuty wobec obu pań zostały oddalone.

Czyli okazuje się, że nie tylko nie pójdą siedzieć, ale złodziejki w ogóle nic nie zrobiły? Pracownicy sklepu ulegli jakiejś zbiorowej halucynacji widząc, jak kradną futra? I ta farsa rozgrywa się w USA, kraju znanym z bardzo surowego prawa? Nawet gwiazdy Hollywood nie mają tam taryfy ulgowej i idą do pierdla jeśli podpadną (np. Wesley Snipes), a te dwie, które są tam NIKIM, zostały w tajemniczy sposób oczyszczone z zarzutów? Powiedzcie mi jak to było formalnie możliwe: mężowie dali sędziemu i ławie przysięgłych w łapę tak mocno, że sprawa rozeszła się po kościach? Czy może ktoś został porządnie zastraszony i odwołał zeznania? W głowę zachodzę jak Janowski nie wstydzi się pokazywać w telewizji. Może tacy po prostu nie mają wstydu?

Moze zaplacily wlascicielowi sklepu i ten wycofal oskarzenie ?

A futra zabrały czy zostawiły w sklepie?

--
animka

Data: 2014-03-04 11:30:05
Autor: Marek Wisniewski
W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 01:58:40 UTC+1 użytkownik animka napisał:

> Moze zaplacily wlascicielowi sklepu i ten wycofal oskarzenie ?

A futra zabrały czy zostawiły w sklepie?

-- animka

Sedzia uznal, ze dowody sa zbyt slabe.
Chyba mialy cwanego kauzyperde.

Data: 2014-03-03 02:00:29
Autor: animka
[...]

Ja już przestałam oglądać Jaka to melodia, bo mnie ten pan zaczął mierzić i nie mogę na niego, na jego zakłamanie patrzeć.

--
animka

To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??