To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??

Data: 2014-02-25 10:11:40
Autor: Piotrek
To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??
Przepraszam, w pierwszym wpisie nagłówek wiadomości jakoś mi się rozjechał, więc powtarzam:

Zaskakujący finał "afery futrzarskiej". Zarzuty w sprawie kradzieży drogich futer z jednego z amerykańskich butików wobec Moniki Głodek-Janowskiej i Janiny Drzewieckiej zostały oddalone - czytamy w "Super Expressie".

Cała sprawa z Moniką Głodek-Janowską i Janiną Drzewiecką ciągnie się od 2012 r, kiedy to obie panie zostały przyłapane na kradzieży drogich ciuchów z amerykańskiego sklepu.

W poniedziałek na Florydzie odbyła się pierwsza i ostatnia rozprawa oskarżonych Polek. Okazuje się, że zarzuty wobec obu pań zostały oddalone.

Przy okazji przypomniało mi się, że pojutrze przed sądem staje senator Stokłosa. Ten to dopiero okaże się niewinny (o ile się nie "rozchoruje" i dotrze na rozprawę).

Data: 2014-03-01 23:57:17
Autor: witek
Piotrek wrote:
[...]

Ciekawe,
poczekamy zobaczymy,
narazie dokumenty z sądu są niedostępne.

Data: 2014-03-02 08:01:01
Autor: Budzik
To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??
Użytkownik witek witek7205@gazeta.pl.invalid ...

Ciekawe,
poczekamy zobaczymy,
narazie dokumenty z sądu są niedostępne.

Z tego co kajrzę, to Stokłosa juz przynajmniej raz został skazany.
A moze wiecej?

To ameryka?skich s?dziów jednak te? da si? kupi??