To będzie koniec Kaczyńskiego? "Tego nie przetrwa".

Data: 2011-06-27 15:12:26
Autor: Przemysław W
To będzie koniec Kaczyńskiego? "Tego nie przetrwa".
arosław Kaczyński jako lider PiS, kolejnej dużej porażki wyborczej nie przetrwa - uważa Michał Kamiński, były polityk PiS, a obecnie europoseł PJN. Kamiński w programie "Gość Radia ZET" przekonywał, że w PiS narasta przekonanie, że tej jesieni w partii rozpocznie się prawdziwa walka o władzę i ruchy odśrodkowe. - Dla bardzo wielu polityków PiS, świadomość, że Jarosław Kaczyński jest niewybieralny będzie nie do wytrzymania. A oni nie chcą być całe życie w opozycji, oni chcą uczestniczyć w realnej polityce - argumentował.

Monika Olejnik: A gościem Radia ZET jest Michał Kamiński, eurodeputowany PJN, wita Monika Olejnik, dzień dobry.

Michał Kamiński: Dzień dobry, witam państwa bardzo serdecznie i panią redaktor.

Monika Olejnik: Minister spraw zagranicznych, skarży na ojca Rydzyka do Watykanu, ma rację, a Rydzyk, dyrektor Radia Maryja mówi Brukseli, że nie wie gdzie żyje, "bo w czasach komunizmu nie mieliśmy takich problemów, jak teraz, jesteśmy dyskryminowani, jesteśmy wykluczeni, to jest totalitaryzm" o naszej ojczyźnie tak mówił.

Michał Kamiński: Mówił bardzo źle. Po pierwsze, ta dyskusja trochę zbacza, moim zdaniem, z zasadniczego nurtu, bo dyskusja...

Monika Olejnik: Ale przepraszam, moje pytanie jest takie, czy słusznie zrobił minister Sikorski?

Michał Kamiński: Oczywiście, że słusznie zrobił, znaczy moim zdaniem zrobił tak, bo za to bierze pieniądze, minister spraw zagranicznych odpowiada za to, żeby wizerunek Polski na świecie, między innymi oczywiście za to, żeby wizerunek Polski był dobry i jego reakcja na to, że parę dni przed objęciem przez Polskę prezydencji, na zaproszenie głównej partii opozycyjnej w Polsce, do europarlamentu przybywa jeden z głównych aktorów medialnych w naszym kraju i wypowiada słowa dla państwa polskiego, bo podkreślam nie dla rządu, nie dla ekipy Donalda Tuska, tylko dla państwa polskiego upokarzające i zohydzające to państwo, to w oczywisty sposób minister musi reagować. Proszę sobie wyobrazić, co by było...

Monika Olejnik: Tak, ale aż w taki sposób, żeby pisać notę do Watykanu i czego się spodziewa, że Watykan pogrozi palcem Rydzykowi?

Michał Kamiński: Ja myślę, że wśród wielu ludzi Kościoła narasta dzisiaj świadomość, jakim niebezpieczeństwem dla Kościoła w Polsce jest ojciec dyrektorTadeusz Rydzyk.

Monika Olejnik: Chyba pan nie zna realiów polskiego Kościoła, myślę, że wielu biskupów jest zachwyconych biznesową stroną działalności dyrektora Radia Maryja.

Michał Kamiński: Tak, ale ja myślę, że żaden z biskupów nie potwierdziłby słów, że w Polsce jest dzisiaj gorzej, niż za PRL. Bo wie pani, słowa te, wypowiedziane zwłaszcza przez księdza, brzmią dla mnie wprost bluźnierczo. Wczoraj podszedł do mnie człowiek po prostu, po mszy świętej skądinąd i nawiązując do tej afery, a ja już mam ten problem, że czasem ludzie do mnie podchodzą, no bo mnie poznają...

Monika Olejnik: To dobrze, że jest pan rozpoznawalny.

Michał Kamiński: Powiedział mi: panie Michale - wie pan co, czasem niedobrze - panie Michale, mówi, wie pan ja jestem oburzony tymi słowami, dlatego, że za komuny, mówi, księża za swoje poglądy i za wierność Bogu i Polsce często życiem płacili. Ojciec dyrektor Tadeusz Rydzyk, to już jest mój komentarz, jest beneficjentem wolnej Polski. I to trzeba bardzo wyraźnie powiedzieć, to jest ostatnia osoba, albo jedna z ostatnich osób, która by się mogła na to państwo skarżyć, bo to właśnie to państwo, wolna Polska umożliwiła tę niesłychaną karierę ojcu Rydzykowi.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,To-bedzie-koniec-Kaczynskiego-Tego-nie-przetrwa,wid,13542880,wiadomosc.html?ticaid=1c8f7

Przemek

--

"Szczególnie "masz błoto na twarzy, ty wielka hańbo" i "masz krew na twarzy
ty wielka hańbo" ryczące z głośników podczas gdy prezes plącze się pomiędzy

Wydaje się, że Kaczyński mógłby zniszczyć Platformę tylko w jeden jedyny sposób: wstępując do niej."

Data: 2011-06-27 13:30:21
Autor: obserwator
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
A oni nie chcą być całe życie w opozycji, oni chcą uczestniczyć w realnej polityce - argumentował.

jakiej realnej polityce chce uczestniczyc ten Kaminski?

Przeciez on nie ma zielonego pojecia o polityce, bo uwaza ze musi opuscic
partie, ktorej sam nie potrafil zapewnic zwyciestwa?

Juz tu pisalem, ale powtorze, to normalne, ze jakas partia pozostaje w
opozycji przez kolejne kadencje podalem przyklad parii konserwatywnej w
Kanadzie, ktora doszla do wladzy dopiero po dogadaniu sie z paria o podobnych
pogaladach politycznych.

Ale politykom ktorzy dzialali w tych partiach, nigdy do gloiwy nie przyszlo
aby zmieniac radykalnie swoje poglady i uciekac do partii ktora rzadzila przez
wiele kadencji.

Na tym m.innymi polega instynkt i odpowiedzialnosc polityczna.

To co robi Kaminski dyskredytuje go calkowicie jako polityka - to gowniarz, a
nie powazny polityk. --

Data: 2011-06-27 17:16:05
Autor: brat_olin
To będzie koniec Kaczyńskiego?
" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote

To co robi Kaminski dyskredytuje go calkowicie jako polityka - to gowniarz, a
nie powazny polityk.

Wyglada ze byl wtyka Kiszczaka, chyba ze rzeczywiscie idiota?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-06-27 15:27:24
Autor: obserwator
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
> [...]
> nie powazny polityk.

Wyglada ze byl wtyka Kiszczaka, chyba ze rzeczywiscie idiota?

Wyglada na to, ze jedno nie wyklucza drugiego. Jak wystepowal w TV, to specjalna inteligencja i blyskotliwoscia sie nie popisywal.

Data: 2011-06-27 17:30:44
Autor: u2
W dniu 2011-06-27 17:16, brat_olin pisze:
Wyglada ze byl wtyka Kiszczaka, chyba ze rzeczywiscie idiota?

Na idiote nie wyglada :)

Data: 2011-06-27 18:09:42
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iua6rf$j04$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie był wtyką Kiszczaka u idioty Kaczyńskiego.

--
stevep

Data: 2011-06-27 21:15:36
Autor: Przemysław W
[...]

Jak był w picie i robił z siebie idiotę dla wielkiej hańby z błotem na twarzy, to był ok?

Przemek

Data: 2011-06-29 10:51:43
Autor: HaMMeR
To będzie koniec Kaczyńskiego? "Tego nie przetrwa".
ciach!

Czy nie sadzisz, ze wystarcza pasciarzu juz sama twoja obecnosc na
grupie i ze juz nie musisz siegac po dodatkowe goowno w postaci
scierwa Kaminskiego??
Miej odrobine litosci lachudro!

Data: 2011-06-29 20:39:46
Autor: Andy Niwiński

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag news:d5f13e01-753f-4486-b4d9-d38ae825ce52n5g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Stul pysk, młotek, faszystowska gnido!

Data: 2011-06-29 19:18:19
Autor: obserwatoer
Andy Niwiński <andyniwinski@interia.pl> napisał(a):
Stul pysk, młotek, faszystowska gnido!

czy ty wiesz co to jest faszyzm? Zapytaj Jakse, on ci wytlumaczy:))

Data: 2011-06-30 09:49:12
Autor:
To będzie koniec Kaczyńskiego? "Tego nie przetrwa".
On Wed, 29 Jun 2011 20:39:46 +0200, Andy Niwiński
<andyniwinski@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> Czy nie sadzisz, ze wystarcza pasciarzu juz sama twoja obecnosc na
> grupie i ze juz nie musisz siegac po dodatkowe goowno w postaci

 zapytajmy HaMMera, za co obito mu buzke w Szwecji?  ten kapus jest na zoldzie twardoglowych komuchow!
 otrzymalem wiarygodne informacje o tym typku!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

To będzie koniec Kaczyńskiego? "Tego nie przetrwa".