To bluznierca?

Data: 2016-06-16 03:44:55
Autor: stevep
To bluznierca?
# Janusz Korwin-Mikke: Przeniósłbym Lecha Kaczyńskiego z Wawelu, to zdrajca
- Wawel nie należy do mnie. Gdyby należał do państwa, to ja po dojściu do  władzy postąpiłbym z Lechem Kaczyńskim tak samo jak postąpiono z  niektórymi dygnitarzami sowieckimi, czyli usunięto z miejsca pochówku, a  ponieważ należy nie do mnie, tylko kościoła, to kościół robi co chce -  powiedział Superstacji Janusz Korwin-Mikke. #
Ze strony:
http://skroc.pl/59601

--
stevep

Data: 2016-06-16 07:56:17
Autor: pinokio
To bluznierca?
W dniu 16.06.2016 o 03:44, stevep pisze:
[...]

Nie daje nawet spokoju nieboszczykom, sam chętnie spocząłbym na Wawelu.

Data: 2016-06-16 13:59:36
Autor: Ciemny Lód
To bluznierca?
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:njtf1u$oh3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Musisz się wybrać czymkolwiek do Smoleńska. Wtedy masz szansę.

CL

Data: 2016-06-17 04:57:45
Autor: stevep
To bluznierca?
W dniu .06.2016 o 07:56 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Eeee, po co ci takie wątpliwe sąsiedztwo, ponadto w kryptach nie szumią  drzewa i nie śpiewają ptaki?

--
stevep

Data: 2016-06-16 08:19:06
Autor: pinokio
To bluznierca?
[...]

Korwin to zero, już dawno osiągnął poziom dna, a teraz nurkuje pod dnem,

Data: 2016-06-16 14:00:10
Autor: Ciemny Lód
To bluznierca?
Użytkownik "pinokio" <pinokio@nie.adres.pl> napisał w wiadomości news:njtgcm$pqh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Drewniaku, do pięt mu nie dorastasz.

CL

Data: 2016-06-16 14:22:04
Autor: pinokio
To bluznierca?
W dniu 16.06.2016 o 14:00, Ciemny Lód pisze:
Korwin to zero, już dawno osiągnął poziom dna, a teraz nurkuje pod dnem,

Drewniaku, do pięt mu nie dorastasz.

Lech Kaczyński był mężem stanu, a Korwin to mały kundelek, który ujada. Psy szczekają a karawana idzie dalej,

Data: 2016-06-17 05:00:20
Autor: stevep
To bluznierca?
W dniu .06.2016 o 14:22 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

A straszny dziadunio nawet nie jest mężemi i to nie tylko stanu?

--
stevep

Data: 2016-06-17 04:59:01
Autor: stevep

[...]