To była jej ostatnia żarówka ;-)

Data: 2018-12-07 05:01:19
Autor: przemek.jedrzejczak
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Data: 2018-12-07 14:19:36
Autor: Tom N
To była jej ostatnia żarówka ;-)
przemek.jedrzejczak@gmail.com w <news:ba8f7e02-f74f-4c15-a1ea-38065d4d6e80googlegroups.com>:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24253097,scigala-mechanika-za-wymieniona-zarowke-naczelniczka-skarbowki.html#s=BoxOpLink

Nie masz nic do napisania to nie rób z grupy śmietnika, i udaj sie ze swoimi
fobiami na pl.test, ewentualnie idź do ortopedy...

--
'Tom N'

Data: 2018-12-07 16:18:53
Autor: abn140
To bya jej ostatnia ;-)
"to ooostatniaaa 'rzaruffffka'
jutro sie rozstaniemy...."

Data: 2018-12-07 18:38:01
Autor: J.F.
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ba8f7e02-f74f-4c15-a1ea-38065d4d6e80@googlegroups.com...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24253097,scigala-mechanika-za-wymieniona-zarowke-naczelniczka-skarbowki.html#s=BoxOpLink

Za rozrzutnosc :-)

https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/żeby-odzyskać-420-zł-skarb-państwa-wydał-ponad-1100-zł-właśnie-tyle-kosztowała-żarówkowa-prowokacja-urzędniczek-z-bartoszyc/ar-BBQBLhI

Ale ciekawe - PiS spostrzegl, ze za duzo traci, czy pani naczelnik miala zle znajomosci :-)

J.

Data: 2018-12-07 19:52:25
Autor: Shrek
W dniu 07.12.2018 o 18:38, J.F. pisze:

Ale ciekawe - PiS spostrzegl, ze za duzo traci, czy pani naczelnik miala zle znajomosci :-)

Kombinacja - jarek przeczytał w gazecie i się wkurwił.

Shrek

Data: 2018-12-07 22:45:42
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

Ale ciekawe - PiS spostrzegl, ze za duzo traci, czy pani naczelnik miala zle znajomosci :-)

Pani naczelnik zdemaskowała system :)

Swoją drogą trzeba mieć jaja ze stali, żeby w sercu Polski B stolicy polskiej biedy gdzie psy dupami szczekają tak zaryzykować posadkę zamiast posłać pachołka.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-12-08 09:37:55
Autor: Shrek
W dniu 07.12.2018 o 23:45, PiteR pisze:

Pani naczelnik zdemaskowała system :)

Swoją drogą trzeba mieć jaja ze stali, żeby w sercu Polski B stolicy
polskiej biedy gdzie psy dupami szczekają tak zaryzykować posadkę
zamiast posłać pachołka.

Przecież posłała. Nawet dwie pacholice. Zapewne czuje się teraz poszkodowana przez "system" - z góryu przyszło polecenie, żeby "uszczelnić" to robiła jak umie. Nawet jej zapewne do łba nawet teraz nie przyszło, że była chujowym naczelnikiem. Dla przypomnienia, pani nazywa się sipko.

Data: 2018-12-08 01:47:50
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud. Po kontroli wzrosla w okolicy sprzedaz rejestrowana.

Data: 2018-12-08 10:15:12
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Zenek Kapelinder pisze tak:

Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud. Po kontroli wzrosla w
okolicy sprzedaz rejestrowana.

Jeśli to nawet prawda a nie wydumka to wzrosła na krótko.
W przemytniczym zagłębiu ostro się gra. Ludzie mają poczucie krzywdy. Idzzie kontrolować na południe, do Polski A gdzie są duże utargi.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-12-08 07:53:48
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Jak sprzedaz rejestrowana spadnie to us bedzie mial powod do prowadzenia kontroli czy spadlo bo spadlo czy dlatego ze znowu zaczeli ludzie krasc. Mandaty za wykroczenia skarbowe w budzecie nie stanowia zadnej pozycji, jest ich tak malo i sa niskie. Sa po to zeby przymuszac wszystkich do placenia wszystkich naleznych panstwu podatkow. Podatki robia rowniez uczciwsza konkurencje.

Data: 2018-12-09 00:09:23
Autor: kk
On 2018-12-08 16:53, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Znaczy jak wszystkich się okrada to konkurencja jest lepsza?

Data: 2018-12-09 00:53:14
Autor: Liwiusz
W dniu 2018-12-09 o 00:09, kk pisze:
On 2018-12-08 16:53, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Znaczy nie jesteś zmuszany do oszukiwania na podatkach, jeśli chcesz prowadzić konkurencyjny biznes.

Oczywiście lepiej byłoby mieć niskie podatki, to problem byłby mniejszy, ale do tego by trzeba było wystąpić z UE, więc nie tak łatwo.

--
Liwiusz

Data: 2018-12-08 14:40:30
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2018 o 11:15, PiteR pisze:

Jeśli to nawet prawda a nie wydumka to wzrosła na krótko.
W przemytniczym zagłębiu ostro się gra. Ludzie mają poczucie krzywdy.
Idzzie kontrolować na południe, do Polski A gdzie są duże utargi.

LOL - a ty jesteś na drugim końcu. Nawet nei mam do ciebie pretensji, bo państwo traktuję jak okupanta. Ale od Polski A to się łaskawie odpierdol. Pisiorów wybrała Wolska B to niech tam swoją wolska politykę uskuteczniają.

Shrek

Data: 2018-12-08 15:05:19
Autor: J.F.
Dnia Sat, 8 Dec 2018 14:40:30 +0100, Shrek napisał(a):
[...]

A moze Polska B miala juz dosc wywyzszania sie Polski A :-P

J.

Data: 2018-12-08 15:13:16
Autor: Shrek
W dniu 08.12.2018 o 15:05, J.F. pisze:

[...]

Może. Tak czy inaczej wybrali sobie pisiorów głosami wolaków, to niech wolacy nie narzekają, że psiorstwo swoje wolskie porządki wprowadza we wolsce. A nie, że oni by chcieli wolskę a Polsce A, a u nich ma być wieś spokojna i wesoła. Co to jakaś modlitwa sąsiada?

Shrek

Data: 2018-12-08 17:20:30
Autor: J.F.
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dnia Sat, 8 Dec 2018 01:47:50 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud.
Po kontroli wzrosla w okolicy sprzedaz rejestrowana.

A skad ta informacja ?

Bo podejrzewam, ze od lat takie zakupy robia i mandaty wystawiaja,
tylko pierwszy raz sie taka skomplikowana sytuacja trafila.

Teraz o tyle lepiej, ze media naglosnily kontrole ... a skutek ...
sprobuj za 10 piata zarowke wymienic :-)

J.

Data: 2018-12-08 20:59:43
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)

Ale uszczelnila system. Tam sie stal cud.
Po kontroli wzrosla w okolicy sprzedaz rejestrowana.

A skad ta informacja ?

Zaraz ci zenek odpisze ze nie ma cie wpisanego w dowód wiec nie bedzie szukał danych dla ciebie a w ogole to jest usenet i on tu nie musi byc wiarygodny :)))

Taki typ!
Ale lubie go - podpowiedział mi jakis czas temu zeby pozbyc sie jednego autka, zrobiłem oczywiście odwrotnie i juz kolejne kilkadziesiat kkm bez problemu autko przejechało :)

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2018-12-08 13:43:56
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Ciezko sie mylisz z tym odpisywaniem o dowodzie. Z doswiadczenia takie informacje. Ludzie to kretyni. Jak zaczeli kiedys mowic ze beda sprawdzali czy ludzie placa abonament rtv to o polowe im wplywy wzrosly. Oczywiscie zadnych zmasowanych kontroli nie bylo. Tak samo w tej sytuacji. Poszla informacja ze kontroluja i kazda bulka nabita na kase. Mlynarz, piekarz zaczynaja wystawiac wieksze rachunki bo musi sie obrot zgadzac ze sklepami. Po miesiacu w US wiedza kto ich na kase w lewo robil. Kiedys w tv byl serial o pracy policji skarbowej w Japonii. Te urzedniczki przy niej to amatorki.

Data: 2018-12-08 23:48:21
Autor: J.F.
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dnia Sat, 8 Dec 2018 13:43:56 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
[...]

Ale takie kontrole byly i wczesniej.

Mlynarz, piekarz zaczynaja wystawiac wieksze
rachunki bo musi sie obrot zgadzac ze sklepami. Po miesiacu w US
wiedza kto ich na kase w lewo robil.

Moze i sie domyslaja, ale dowodu brak.

Ludzie wiecej kupuja i co im zrobisz ?

J.

Data: 2018-12-09 07:59:59
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

A, czyli tzw dowód z własnego przeczucia. Spoko. Cenie to ze sie do tego przyznajesz.

Dawno nic nie pisałes, jak to prad nie bedzie drozał przez to ze wytwarzamy go w wiekszosci z wegla... :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2018-12-09 00:57:25
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

Data: 2018-12-09 10:54:42
Autor: J.F.
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dnia Sun, 9 Dec 2018 00:57:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

Ruscy lobbuja, czy Shell lobbuje ? :-)

A my ponoc coraz wiecej wegla importujemy z Rosji.
Tanszy jest ... a prad drozeje :-)

J.

Data: 2018-12-09 14:38:03
Autor: T.
W dniu 2018-12-09 o 10:54, J.F. pisze:
[...]

Importujemy stosunkowo niewiele.
Prąd jest droższy, bo UE każe płacić za emisję - to nie ma nic wspólnego z kosztami wytworzenia prądu. Co ciekawe - Niemcy mają bardziej ekologiczny prąd, a płacą 2x tyle za prąd. Dlaczego? Bo do "ekologicznego" trzeba dopłacić do wytworzenia. Ot, taki paradoks... Ta cała zielona energia przypomina mi "ekonomię socjalizmu".
T.

Data: 2018-12-09 17:59:58
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

bo UE każe płacić za emisję

pomyliło ci sie. To nie UE kaze płacic. To my sie umowilismy w ramach UE ze skoro emisja niszczy srodowisko i powoli nas zabija to trzeba ja redukowac a jak ktos tego nei robi to płaci... Proste i logiczne.
I było to wiadomo nie od dzis wiec niech głupki nie udaja głpszych niz sa ze nie wiedzieli...

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2018-12-09 11:51:10
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ten robiony z gazu i ropy tez drozeje, ale troche mniej.

Troche?
Byłes miesiac w Kambodzy i nie słyszałes co sie dzieje z cenami prądu?

--
Pozdrawia... Budzik
Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

Data: 2018-12-09 06:14:29
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Oczywiscie ze slyszalem co sie dzieje z cenami pradu. Chwilowo nic sie nie dzieje. Mowili w tv ze gospodarstwa domowe i male i srednie firmy dostana doplate jak prad zdrozeje. Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2018-12-09 16:03:54
Autor: J.F.
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dnia Sun, 9 Dec 2018 06:14:29 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):
Oczywiscie ze slyszalem co sie dzieje z cenami pradu. Chwilowo nic sie nie dzieje. Mowili w tv ze gospodarstwa domowe i male i srednie firmy dostana doplate jak prad zdrozeje. Pozyjemy zobaczymy.

To bylo przedwczoraj, a wczoraj mowili, ze w budzecie nie ma pieniedzy
na doplaty.

A juz na pewno nie bedzie doplat do ladowania samochodow :-)

J.

Data: 2018-12-09 08:01:30
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Jeszcze napisz gdzie mowili. Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+ piniendzy ni ma i nie bedzie. Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o protestach we Francji. To znaczy ze zadnych protestow nie bylo? Za to sa bredzenia nijakiego Pierdu. Czyli on juz wygral wybory i bedzie zaprowadzal wlasny chory porzadek.

Data: 2018-12-10 12:04:20
Autor: radekp@konto.pl
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Sun, 9 Dec 2018 08:01:30 -0800 (PST), w
<f3add51c-cad8-4975-9bf6-05fa3d9bb9b3@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jeszcze napisz gdzie mowili. Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+ piniendzy ni ma i nie bedzie.

Przecież nie ma. Wzięli kredyt.

Data: 2018-12-10 11:11:11
Autor: ddddddddddddd
W dniu 10.12.2018 o 11:04, radekp@konto.pl pisze:
[...]

No i skredytowali się u kolejnych przedsiębiorców (odwrotne obciążenie VAT)

Lukasz

Data: 2018-12-11 10:16:36
Autor: radekp@konto.pl
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Mon, 10 Dec 2018 11:11:11 +0000, w <pulhkf$660$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
<ddddddd@fjhjh.pl> napisał(-a):

> [...]

No i skredytowali się u kolejnych przedsiębiorców (odwrotne obciążenie VAT)

Jak na lewacki rząd przystało :)

Data: 2018-12-09 17:59:59
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o
protestach we Francji.

czekam na odszczekanie...
https://www.google.pl/search?client=opera&q=onet+protesty+francja&sourcei
d=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2018-12-09 18:07:52
Autor: J.F.
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dnia Sun, 9 Dec 2018 08:01:30 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
napisał(a):

Jeszcze napisz gdzie mowili.

A chocby
https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/artykuly/1380391,nie-ma-pieniedzy-na-doplaty-za-prad.html

Pamietam jak jakis frajer w tv mowil ze na 500+ piniendzy ni ma i nie bedzie.

Mowil, ale czy wypada Rostowskiego nazywac frajerem ?
No coz pieniadze sie znalazly, to moze i nalezy.

I prawde mowiac ciekaw jestem kto tak dobrze policzyl PiSowi, ze
pieniadze sie znajda. Morawiecki ?
A moze po prostu sie przypadkiem udalo ?

No chyba ze ... zagonili urzednikow do biegania z kontrolami, to i
pieniedzy z VAT przybylo :-)

Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o protestach we Francji. To znaczy ze zadnych protestow nie bylo?

No jak nie ma - na pierwszej stronie

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/protest-zoltych-kamizelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz50

Swoja droga - oni to umieja walczyc o swoje, a my co ? :-)

J.

Data: 2018-12-09 09:46:52
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
To mam jakis inny onanet. U mnie na pierwszej stronie jest ze cos zabojady maja do Trumpa i makaron ma cos powiedziec.

Data: 2018-12-09 19:59:59
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

To mam jakis inny onanet. U mnie na pierwszej stronie jest ze cos
zabojady maja do Trumpa i makaron ma cos powiedziec.
To znamienne ze brak umiejetnosci szukania mylisz ze stronniczoscia onetu.
Ale błędy sie zdarzaja, teraz jednak wypadałoby odszczekac a nie tłumaczyc sie innym onetem...

Data: 2018-12-09 19:48:07
Autor: Shrek
W dniu 09.12.2018 o 18:07, J.F. pisze:

Na niemieckim polskojezycznym onanecie nie ma informacji o protestach we Francji.
To znaczy ze zadnych protestow nie bylo?

No jak nie ma - na pierwszej stronie

To temat na inną grupę, ale pokazuje jak ważna jest wolność mediów - na gazecie i wp rzeczywiście szczątkowe informacje, ale jakoś jednak o tym wiem, i bez problemu znajduję na róznych portalach. I tak ma być - nie ma obowiązku żeby medium było obiektywne - prawe mówiąc nie ma takiej możliwości. Ma być tak, że są media reprezentujące różne poglądy.

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/protest-zoltych-kamizelek-we-francji-bilans-weekendu-8-9-grudnia/t6ttz50

Swoja droga - oni to umieja walczyc o swoje, a my co ? :-)

Nie jestem pewny czy de facto stan wojny w stolicy to taka fajna sprawa, ale będzie tak jak się kasa na socjal skończy. Na razie są zadowoleni "bo państwo im daje".

Shrek

Data: 2018-12-09 19:02:21
Autor: Mateusz Viste
On Sun, 09 Dec 2018 19:48:07 +0100, Shrek wrote:
[...]

No właśnie - tu żadnego "walczenia o swoje" nie ma. Początkowy ruch "paliwo jest dość drogie, nie potrzebujemy dodatkowych podatków pod pretekstem naciąganej ekologii" był sensowny, ale to co się teraz dzieje to szaleństwo rozwydrzonych bachorów, uważających że wszystko im się należy "bo tak". Smutne to nieco, ale tak już jest, to jakiś głupi francuski instynkt który siedzi mocno zakorzeniony w społeczeństwie. Jedna z niewielu tutejszych rzeczy zresztą, której do tej pory nie umiem zrozumieć.

Mateusz

Data: 2018-12-09 19:59:59
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

wiesz, wielbiciele teorii spiskowych co rusz pisza ze tego czy owego nie ma w main stremowych mediach.
Wystarcza 2 minuty szukania i okazuje sie ze sa.
Pomijam to ze czesto słucham TOk FM i chyba sie nie zdarzyło zeby taki zarzut sprawdził się w stosunku do tego radia.

Pomijam juz to ze chciałbym np posłuchac w Jedynce czy np Polskim Radiu 24 wywiadu w którym magluje sie przedstawiciela rzadu w taki sposób w jaki czasami magluje sie w Toku przedstawicieli opozycji...
Marzenie...

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2018-12-09 22:30:21
Autor: Shrek
W dniu 09.12.2018 o 20:59, Budzik pisze:

wiesz, wielbiciele teorii spiskowych co rusz pisza ze tego czy owego nie
ma w main stremowych mediach.
Wystarcza 2 minuty szukania i okazuje sie ze sa.

Są, ale faktem jest że akurat protesty kamizelek są niedodoreprezentowane w gazecie czy wp. Ich prawo. A moje prawo, żeby sprawdzić gdzie indziej. To moje prawo się właśnie niektórym nie podoba. Ale jak już pisałem - nie ta grupa.

Shrek

Data: 2018-12-10 12:27:53
Autor: T.
W dniu 2018-12-09 o 19:48, Shrek pisze:
[...]

Pracują najmniej z całej Europy - mają 35-godzinny tydzień pracy.
Zadałem sobie trud i poszukałem - u nich minimalna pensja netto to 1170 euro (ok. 5 tys. zł). Wyroby spożywcze są o ok. 50% droższe niż u nas, AGD - 23%, RTV - 14%. Mieszkanie - zależy kto w jakich warunkach mieszka, ale raczej mają zdecydowanie lepsze warunki mieszkaniowe i oczekiwania (mam kuzynów pod Paryżem - mieszkaja w bloku, jak u nas, mieszkanie ok. 70 m2, ale dla nich jest to po prostu slums - ludzie tam mają domy albo mieszkania powyżej 80 m2).
Zatem jeśli ktos u nas wydaje powiedzmy 1000 zł na jedzenie, to Francuz - 1600. Reszta mu zostaje na inne sprawy - a podejrzewam, że sprzętu AGD czy RTV nie kupuje się codziennie.

Cena paliwa u nich to nieco ponad 6 zł. Samochód (wziąłem jako przykład Suzuki Vitara - 15 190 euro (65 100 zł) , u nas - 68 900 zł.

To jaka jest u nas pensja minimalna netto? :-) (odpowiadam - 1530 zł)
Ile możemy z niej zaoszczędzić? Ile możemy paliwa kupić?

Francuzi zrobią sobie rewolucję (socjalną), a państwo zbankrutuje. Tak to widzę..
T.

Data: 2018-12-10 19:42:37
Autor: Shrek
W dniu 10.12.2018 o 12:27, T. pisze:

[...]

Miałem na mysli naszych wyborców. Dopóki będzie kasa, to co najwyżej ktoś się będzie o jakąś praworządność buntował, a reszta będzie wzruszać ramionami, bo co to ich obchodzi. Zabraknie kasy to będzie jak we Francji. Zresztą u nas od zawsze tak było - rozruchy były jak się micha kończyła. Przykre, ale prawdziwe - reszta ciemnego luda niespecjalnie obchodziła.

Shrek

Data: 2018-12-11 17:12:55
Autor: J.F.
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pujo17$2sp$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A spalic im te rzadowe bryki.
Jak im sie paliwo nie podoba, to niech sobie jezdza pociagami i tramwajami :-)
No i rowerami :-)

P.S. Naprawa bmw po Macierewiczu - 170 tys zl ...

J.

Data: 2018-12-11 11:11:37
Autor: przemek.jedrzejczak
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Data: 2018-12-12 10:22:23
Autor: T.
W dniu 2018-12-11 o 17:12, J.F. pisze:
[...]

Same zebrane składki PZU to ponad 20 mld zł (wypłaty - ok. 15). Nie jeden Macierewicz miał stłuczkę. No i chyba osobiście nie prowadził.
Ps. Widziałem, jak swego czasu kierowca Obamy przeorał sobie podwozie bo zawisł na garbie przy wjeździe do ambasady... Ten to musiał zapłacić odszkodowanie... :-)
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/373364,Limuzyna-Obamy-utknela-podczas-wyjazdu-z-ambasady-wideo
T.

Data: 2018-12-12 10:59:52
Autor: Budzik
[...]

Udajesz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2018-12-10 12:16:04
Autor: T.
napisał(a):
[...]

W sumie miało być "2 zł za 100 km" (takie jest hasło elektryków), ale firma, która ustawiła ładowarki wzdłuż A1 już strzyże kierowców, bo skończyło się darmowe ładowanie. Przejazd jest droższy elektrykiem niż autem z LPG.
T.

Data: 2018-12-09 17:59:59
Autor: Budzik
[...]

Dopłate... buahahaha. Z czyich pieniedzy?
Po co dopłata, skoro twierdziłes, ze produkowanie pradu z wegla nie ma wpływu na cene pradu?!?!
Zenek, nie udawaj głupszego niz jestes...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2018-12-09 12:41:18
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
To Ty jestes glupszy bo uwazasz ze nie zauwaze manipulacji. Czy od nowego roku beda spalali wiecej wegla zeby zrobic kilowatogodzine? Poza tym w przeciwienstwie do szwabow nie musimy kupowac wegla kamiennego do elektrowni bo mamy swoj, w nizszej cenie niz na gieldach surowcowych.

Data: 2018-12-10 05:59:58
Autor: Budzik
[...]

A jakie to ma znaczenie?

Poza tym w przeciwienstwie do szwabow nie musimy kupowac wegla
kamiennego do elektrowni bo mamy swoj, w nizszej cenie niz na
gieldach surowcowych.

Ach, to ciekawe, bo w tym roku mamy rekordowy import z Rosji! Tak, z tej Rosji co jeszcze niedawno miało byc embargo...!

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2018-12-09 16:10:39
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Z tego co pamietam to pytales co zrobic ze starym samochodem zeby nie placic oc. Bylo to z osiem miesiecy temu. Odpisalem ze sie nie da nie placic oc i jak stary to sprzedac albo na zlom oddac. W kwestii formalnej. Kiedy zrobiles kolejne dziesiatki tysiecy kilometrow jak to na poczatku tego roku bylo? Oczywiscie da sie duzo przejechac ale jak sie swiatek piatek na grupach nie siedzi. A Ty jestes na grupach roznych codziennie w roznych godzinach dostepny.

Data: 2018-12-10 05:59:57
Autor: Budzik
[...]

Zle pamietasz...
Rozmowa była o uszkodzonej pompie paliwa w zbiorniku i ogolnie o trudno diagnozowalnym błędzie.
Powiedziałes wtedy ze skoro w aucie nawet pompa w zbiorniku pada to złom i pozbyc sie.

Co do moich godzin i jazdy samochodu to nie przejmuj sie ze nie rozumiesz... :)))) Jak sie troche wysilisz to mysle ze zrozumiesz swój bład logiczny!

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2018-12-10 02:47:52
Autor: Zenek Kapelinder
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Dobrze pamietam. Nie udzielam sie w kazdym temacie jaki sie tutaj pojawi to jak zalozyles o padnietej pompie i nic nie napisalem to i pamietac tego tematu nie moge.  Jak bym sie udzielal to bym pamietal tak jak pamietam ze poradzilem zeby stary i zuzyty samochod sprzedac zeby oc nie placic. Dalej nie wytlumaczyles jak mozna zrobic przez kilka miesiecy dziesiatki tysiecy kilometrow i bywac na grupach wiele razy dziennie. Czy czasami w czasie jazdy nie odpisujesz?

Data: 2018-12-10 11:59:57
Autor: Budzik
[...]

No to sprawdziłem dokładnie.
Zasugerowałes ze skoro padła pompa w zbiorniku to pewnie całe auto jest w stanie tej pompy.
Było to juz jakis czas temu.
Od tego czasu auto przejechało prawie 100kkm - bez praktycznie zadnych problemów.
To tyle a propos twojej wiarygodnosci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2018-12-09 23:41:11
Autor: Marcin Debowski
On 2018-12-08, Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

[...]

Mi tak jeden mechanik poradził z tarczą hamulcową. Po pozbyciu się mechanika dotrwała do końca zycia pojazdu. Musze chyba zacząć czytac tego Zenka.

--
Marcin

Data: 2018-12-10 12:07:02
Autor: radekp@konto.pl
To była jej ostatnia żarówka ;-)

napisał(a):
> [...]

Bo podejrzewam, ze od lat takie zakupy robia i mandaty wystawiaja,
tylko pierwszy raz sie taka skomplikowana sytuacja trafila.

Po raz pierwszy ktoś tak nagłośnił.

To była standardowa procedura tego urzędu -- wpadać po zamknięciu kasy i
kupować jakąś drobnicę bez paragonu. I wystawiać mandat.

Data: 2018-12-10 13:18:00
Autor: Janusz
To była jej ostatnia żarówka ;-)

Po raz pierwszy ktoś tak nagłośnił.

To była standardowa procedura tego urzędu -- wpadać po zamknięciu kasy i
kupować jakąś drobnicę bez paragonu. I wystawiać mandat.
No to nareszcie na tym popłyneły.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-12-10 21:33:44
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-12-10 o 13:18, Janusz pisze:

Po raz pierwszy ktoś tak nagłośnił.

To była standardowa procedura tego urzędu -- wpadać po zamknięciu kasy i
kupować jakąś drobnicę bez paragonu. I wystawiać mandat.
No to nareszcie na tym popłyneły.

Nieprawda.
Taka prowokacja po zamknięciu kasy to standard we wszystkich urzędach
w tym kraju.
I nie na tym popłynęły tylko na bezsensownym i bezkrytycznym
kierowaniu sprawy do sądu po raz kolejny. Bo nawet sędzia miał inne
zdanie niż panie z urzędu.

Pozdrawiam

Data: 2018-12-11 10:18:01
Autor: radekp@konto.pl
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Mon, 10 Dec 2018 21:33:44 +0100, w <pumikn$vm4$1@node1.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Taka prowokacja po zamknięciu kasy to standard we wszystkich urzędach
w tym kraju.

Jakieś dowody czy "jestem o tym święcie przekonany"?

Data: 2018-12-12 02:15:20
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-12-11 o 10:18, radekp@konto.pl pisze:

Taka prowokacja po zamknięciu kasy to standard we wszystkich urzędach
w tym kraju.

Jakieś dowody czy "jestem o tym święcie przekonany"?

Znajomi z takich urzędów w różnych krańcach naszego kraju.
Jeden to nawet na takie prowokacje jeździ w soboty bo więcej
płacą za pracę w dni wolne.

Pozdrawiam

Data: 2018-12-08 09:52:21
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:

[...]

Jest takie lotnisko w krzakach może słyszeliście Szymany. Tam mało się nie zesrają tak drobiazgowo kontrolują. Cały tabun kolesi krąży. Jeden drugiemu długopis trzyma. Taka praca to skarb na tym zadupiu.

--
Piter

Data: 2018-12-07 23:11:39
Autor: Marcin Debowski
On 2018-12-07, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Klarownie to pierwsze. Będzie można potem powiedzieć, że nie tolerują takich sytuacji. --
Marcin

Data: 2018-12-08 14:31:29
Autor: Marcin N
W dniu 2018-12-07 o 14:01, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24253097,scigala-mechanika-za-wymieniona-zarowke-naczelniczka-skarbowki.html#s=BoxOpLink

Można się naśmiewać, ale jak się zastanowić - jest to jedna z bardzo niewielu sytuacji w Polsce, gdy urzędnik został bardzo poważnie ukarany za działanie na faktyczną szkodę zwykłych ludzi. To nie jest jakaś "odpowiedzialność polityczna". To jest wyraźny sygnał dla urzędników: bądźcie pomocni społeczeństwu, albo wylecicie z roboty.

--
MN

Data: 2018-12-08 14:59:44
Autor: Budzik
To była jej ostatnia żarówka ;-)
Użytkownik Marcin N marcin5.usun.wykasuj@onet.pl ...

[...]

Zazdroszcze ci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2018-12-08 15:10:58
Autor: J.F.
Dnia Sat, 8 Dec 2018 14:31:29 +0100, Marcin N napisał(a):
[...]

Eee tam. Zostal ukarany za realizacje linii rzadu, ale nie zrozumienie
linii Partii :-)

Przeciez takie kontrole sa od lat, nowy rzad z haslem "wystarczy nie
krasc' ich przeciez nie zakonczyl ... wiec co tym razem nie
zadzialalo?

Nawiasem mowiac - przyjezdza wesole miasteczko, czeskie, bo nam sie
przestalo oplacac, a kase fiskalna ma polska.
Przechlapane, jak tak jezdza po kilku krajach ... czy wynajmuja
lokalna firme do sprzedawania biletow ?

J.

To była jej ostatnia żarówka ;-)