To był tylko kolejny "chłyt maketingowy" czyli...

Data: 2019-11-13 09:25:51
Autor: Bruno Brunowski
To był tylko kolejny "chłyt maketingowy" czyli...
"Kwieciński:Zamrożenie cen energii jest nie do utrzymania".

"- Mechanizm, w którym państwo będzie utrzymywało takie same ceny energii dla wszystkich użytkowników energii, czyli zarówno biznesu, samorządów jak i osób fizycznych, jest nie do utrzymania - stwierdził.

Dopytywany przez dziennikarza BiznesAlert.pl o to czy rozwiązaniem jest częściowe zahamowanie wzrostu cen energii stwierdził, że to ,,będzie dobre pytanie do jego następcy na stanowisku ministra finansów". - To brzmi dobrze, ale VAT jest głównym źródłem wpływów do budżetu. To ok. 50 procent wpływów. Zawsze rozwiązania, które stanowią wyłom, nie są dobrymi rozwiązaniami - stwierdził minister Kwieciński.

Zaznaczył, że ceny energii zmniejszyły się o 6,4 procent. - W tym roku płacimy za nią mniej niż rok temu. Wydaje się, że w dłuższej perspektywie jest to nie do utrzymania. Na pewno należy dbać o społeczeństwo dlatego, że w Polsce występuje zjawisko ubóstwa energetycznego. W koszyku kosztów gospodarstw domowych jest to nadal znaczący wydatek.. Państwo musi pamiętać o swoich obywatelach - powiedział minister.

- Musimy również dostrzec to, co się dzieje na świecie, a w szczególności w Europie. Koszty energii rosną.. Trzeba stworzyć takie mechanizmy, które będą promowały efektywność energetyczną. Dzięki nim, jako osoby fizyczne, ale jako firmy czy samorządy, będziemy mniej wydawać na ciepło i energię elektryczną - dodał."
https://biznesalert.pl/kwiecinski-zamrozenie-cen-energii-jest-nie-do-utrzymania/

Szczególnie ten ostatni akapit jest niezły. Zupełnie przekreśla założenia polityki energetycznej ostatnich czterech lat.

--
Bruno

Data: 2019-11-13 18:31:49
Autor: u2
To był tylko kolejny "chłyt maketingowy " czyli...
Szczególnie ten ostatni akapit jest niezły. Zupełnie przekreśla założenia polityki energetycznej ostatnich czterech lat.

co się tak brutuś martwisz ? tobie wystarczy ciepła woda w kranie, którą obiecał tobie twój firerek:))))))))))

Data: 2019-11-13 10:03:12
Autor: Konopny
użytkownik u2 napisał:
> [...]

co się tak brutuś martwisz ? tobie wystarczy ciepła woda w kranie, którą obiecał tobie twój firerek:))))))))))

Wyngiel ostro podrożał za pisiorstwa, 9 stówek/tone
fiu fiu fiu. Chyba rekord.

Data: 2019-11-14 07:49:25
Autor: Runt
W dniu 2019-11-13 o 19:03, Konopny pisze:
użytkownik u2 napisał:
[...]

A będzie jeszcze "lepiej"! Głosujcie na PiS! W końcu sami zostaniecie dziadami!

--
Runt

Data: 2019-11-13 10:05:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 13 listopada 2019 18:32:12 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

co się tak brutuś martwisz ? tobie wystarczy ciepła woda w kranie, którą obiecał tobie twój firerek:))))))))))

Też nie będzie. Ciepłownie bankrutują.
https://mobile.innpoland.pl/156117,cieplownie-w-tarapatach-jak-zbankrutuja-to-kaloryfery-przestana-grzac

--
Bruno

Data: 2019-11-13 19:21:41
Autor: u2
To był tylko kolejny "chłyt maketingowy " czyli...
Też nie będzie. Ciepłownie bankrutują.

jak jest zima to ma być zimno, verstanden brutuś ? masz się słuchać swojego firerka i nie podskakiwać hop hop hop:)))))))))))

Data: 2019-11-14 07:48:11
Autor: Runt
W dniu 2019-11-13 o 18:25, Bruno Brunowski pisze:
"Kwieciński:Zamrożenie cen energii jest nie do utrzymania".

Idzie nowe, dziadu! Wzrost cen energii to lawina wzrostu cen wszystkiego. Taczki i cele w Brzegu czekają!

--
Runt

To był tylko kolejny "chłyt maketingowy" czyli...