To były czasy...

Data: 2014-03-08 10:24:42
Autor: Trybun
To były czasy...
To były Baby, nie te dzisiejsze czupiradła zwane z chińska - celebrytkami, robiące głupkowate miny przed kamerami...

http://praca.wp.pl/title,Kim-byla-dziewczyna-z-najslawniejszego-plakatu-PRL-u,wid,16455971,wiadomosc.html

Data: 2014-03-08 11:01:08
Autor: MarkWoydak
To były czasy...

Użytkownik "Trybun" <ilich@op.pl> napisał w wiadomości news:lfenk3$j5e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Przede wszystkim byłeś o 40 kg młodszy ;-))))

MW

Data: 2014-03-08 06:54:41
Autor: Marek
To były czasy...
W dniu sobota, 8 marca 2014 11:01:08 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
Użytkownik "Trybun" <ilich@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:lfenk3$j5e$1node1.news.atman.pl...

> To były Baby, nie te dzisiejsze czupiradła zwane z chińska - celebrytkami, > robi±ce głupkowate miny przed kamerami...

> http://praca.wp.pl/title,Kim-byla-dziewczyna-z-najslawniejszego-plakatu-PRL-u,wid,16455971,wiadomosc.html

Przede wszystkim byłe¶ o 40 kg młodszy ;-))))

MW

I, byc moze, mial wzwód raz w tygodniu...

Data: 2014-03-09 04:04:47
Autor: stevep
To były czasy...
W dniu .03.2014 o 15:54 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Przede wszystkim byłe¶ o 40 kg młodszy ;-))))

MW

I, byc moze, mial wzwód raz w tygodniu...

Ale tylko po viagrze.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-09 10:18:16
Autor: Trybun
To były czasy...
W dniu 2014-03-08 11:01, MarkWoydak pisze:

[...]

Myślisz że dzisiaj nie łatwiej by się mi wyłaziło z łóżka słysząc coś takiego w radio:

http://www.youtube.com/watch?v=lQEA9u9w9Fg,
  http://www.youtube.com/watch?v=RRmHJ1kvpJY&feature=kp,
  http://www.youtube.com/watch?v=ePNUSmH3dMI,
  http://www.youtube.com/watch?v=fcz7klh-qdI

Zamiast koszmarnej codzienności w _Polskim_ Radio - murzyńskie pokrzykiwania przypominające odgłosy kopulujących pawianów.

Data: 2014-03-09 07:57:22
Autor: khanula
To były czasy...
W dniu niedziela, 9 marca 2014 10:18:16 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

> Użytkownik "Trybun" <ilich@op.pl> napisał w wiadomo¶ci > news:lfenk3$j5e$1node1.news.atman.pl...

> Przede wszystkim byłe¶ o 40 kg młodszy ;-))))

My¶lisz że dzisiaj nie łatwiej by się mi wyłaziło z łóżka słysz±c co¶ takiego w radio:

http://www.youtube.com/watch?v=lQEA9u9w9Fg,

  http://www.youtube.com/watch?v=RRmHJ1kvpJY&feature=kp,

  http://www.youtube.com/watch?v=ePNUSmH3dMI,

  http://www.youtube.com/watch?v=fcz7klh-qdI

Zamiast koszmarnej codzienno¶ci w _Polskim_ Radio - murzyńskie pokrzykiwania przypominaj±ce odgłosy kopuluj±cych pawianów.

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

co za perelowskie knoty, chyba festiwal na piesn radziecka, czy z kolobrzegu wieje wojskowoscia. starszne!

Data: 2014-03-13 14:18:20
Autor: Trybun
To były czasy...
W dniu 2014-03-09 15:57, khanula@gazeta.pl pisze:

[...]

Nawet nie ma co porównywać do tych dzisiejszych rzygowin które na serwuj± na pobudkę w eterze "nasze" rozgło¶nie.

Data: 2014-03-13 15:05:09
Autor: xantiros
To były czasy...
W dniu 2014-03-13 14:18, Trybun pisze:
[...]

WeĽ nie pierdziel, każde pokolenie ma swoj± muzę i zawsze starsze pokolenie tę muzę krytykuje.

Data: 2014-03-14 13:51:04
Autor: Trybun
To były czasy...
W dniu 2014-03-13 15:05, xantiros pisze:
[...]

O czym ty w ogóle piszesz? Nic mnie nie obchodzi co jest modne w dyskotekach. Chodzi mi o publiczne medium zwane Radiem  w którym Polacy s± bombardowanie murzyńsk± muzyk±.. Również mam duże uwagi do telewizji muzycznej (Eska) w której także króluj± murzyńskie rytmy z nowojorskiej dzielnicy Bronx. Pewnie za to g*no nie trzeba płacić i dlatego to nam się na okr±gło serwuje. Albo jest prikaz od czynników wyższych..

Data: 2014-03-09 11:43:03
Autor: Antenka
To były czasy...
W dniu sobota, 8 marca 2014 10:24:42 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
[...]

Lodzia traktorzystka? To jest Twoja idolka? :-/

Antenka :-P

Data: 2014-03-13 14:20:02
Autor: Trybun
To były czasy...
W dniu 2014-03-09 19:43, Antenka pisze:
[...]

Kobiety pracy darzę największym szacunkiem, ale tej prawdziwej pracy a nie takiej która głównie polega na robieniu głupkowatych min przed kamer±. ;-)

Pozdrawiam:-)

To były czasy...