To byd³o doprowadzi do wojny domowej

Data: 2011-11-16 08:13:07
Autor: Przemys³aw W
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Patriota "pan Rafa³" z "Gazety Polskiej" zachêca do korzystania z neonazistowskiej strony Redwatch.

"Wstrz±saj±c± rozmowê z pobitym przez Niemców" na Nowym ¦wiecie panem Rafa³em opublikowa³a "Gazeta Polska Codziennie", wideo pojawi³o siê na stronie niezale¿na.pl. Pana Rafa³a pod³apa³ te¿ "Super Express": "Chcia³ ¶wiêtowaæ rocznicê odzyskania niepodleg³o¶ci, wyl±dowa³ w szpitalu. Pochodz±cy z Gdyni Rafa³ Go³uch (40 l.) zosta³ na Nowym ¦wiecie zaatakowany przez grupê niemieckich anarchistów" - pisze SE i obok publikuje zdjêcie ³ysego, muskularnego pana Rafa³a z podbitymi oczami. Pan Rafa³ twierdzi, ¿e na Nowym ¦wiecie znalaz³ siê przypadkowo i to antyfaszy¶ci siê na niego rzucili. "Go³y" jeste¶my z tob±" - pisz± przyjaciele w komentarzach.

Pana Rafa³a Go³ucha z Gdyni ³atwo mo¿na znale¼æ na facebooku. Na swojej tablicy zachêca do korzystania z neonazistowskiej strony redwatch, na której publikowane s± listy i adresy "zdrajców rasy" do usuniêcia, martwi siê o "bia³± kulturê", smuci "¿ydowskimi zwyrodnialcami" i przestrzega: "A za dawanie na psy od razu ch... w dupê". S± te¿ linki do artyku³ów pana Rafa³a na stronie portalu "Ostatnia Kohorta", które publikuje pod pseudonimem "Go³y".

31 pa¼dziernika napisa³: "Nie ka¿dy musi byæ literatem i mistrzem jêzyka , by zwalczaæ chore i szkodliwe lewackie zboczenia. Ka¿dy za to przyzwoity cz³owiek ma prawo wiedzieæ o degeneratach jacy niszcz± cywilizacjê ³aciñsk±, bia³± kulturê, walcz± z religi± i moralno¶ci±. (...) Degeneraci przekonani o swojej wy¿szo¶ci duchowej, gnie¿d¿± siê po ró¿nych narkomañskich squatach , czy pseudo kawiarniach - jak "Nowy Wspania³y ¦wiat" w Warszawie. (...) Dzi¶ chcê Wam zaprezentowaæ stronê Redwatch Polska, która jest zbiorem informacji na temat lewackich i ¿ydowskich zwyrodnialców. (...)Natomiast piêtnowanie z³a i zak³amania zawsze bêdzie na Kohorcie nagradzane oklaskami. Czy¿ nie czas dodaæ do zbioru pomorskich degeneratów, co najmniej kilku person znanych z ró¿nych ¶rodowisk, a z jakiego¶ powodu pominiêtych?". Potem podaje instrukcjê jak mo¿na dodaæ "nowych zdrajców rasy".

Dwa tygodnie przed tym jak przypadkowo natkn±³ siê na niemieckich antyfaszystów na Nowym ¦wiecie pisze: "Na zbli¿aj±cym siê Marszu Niepodleg³o¶ci, chc±c go zak³óciæ, zjawi± siê lewacy z Niemiec. Gdy spotkam kogokolwiek, kto nie uszanuje Polskiego ¦wiêta, pierwszy podniosê na niego rêkê".

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10649452,_Pan_Rafal__radzi__gdzie_znalezc__zdrajcow_rasy_.html#ixzz1dqkXYWWL

Przemek

--

Prokurator We³na podkre¶la, ¿e wydaj±c tego rodzaju polecenia "¦wiêczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, ¿e takie s± oczekiwania pana Jaros³awa

Data: 2011-11-16 08:32:29
Autor: A. Filip
Warzywny: To (GW) bydło doprowadzi do wojny domowej
Jak rozumiem Międzynarodówka Tęczowej Podległości specjalnie sprowadziła
"bojowych Niemców" żeby część "marzeń" pana Rafała mogła się _łatwo_
spełnić oraz żeby broń Boże nie wywołać wojny _domowej_ ale międzynarodową?
Czy pan Rafał już im podziękował za spełnienie "marzeń" czy też okazał
się niewdzięcznikiem? :-)

Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
Patriota "pan Rafał" z "Gazety Polskiej" zachęca do korzystania z
neonazistowskiej strony Redwatch.

"Wstrząsającą rozmowę z pobitym przez Niemców" na Nowym Świecie panem
Rafałem opublikowała "Gazeta Polska Codziennie", wideo pojawiło się na
stronie niezależna.pl. Pana Rafała podłapał też "Super Express":
"Chciał świętować rocznicę odzyskania niepodległości, wylądował w
szpitalu. Pochodzący z Gdyni Rafał Gołuch (40 l.) został na Nowym
Świecie zaatakowany przez grupę niemieckich anarchistów" - pisze SE i
obok publikuje zdjęcie łysego, muskularnego pana Rafała z podbitymi
oczami. Pan Rafał twierdzi, że na Nowym Świecie znalazł się
przypadkowo i to antyfaszyści się na niego rzucili. "Goły" jesteśmy z
tobÄ…" - piszÄ… przyjaciele w komentarzach.

Pana Rafała Gołucha z Gdyni łatwo można znaleźć na facebooku. Na
swojej tablicy zachęca do korzystania z neonazistowskiej strony
redwatch, na której publikowane są listy i adresy "zdrajców rasy" do
usunięcia, martwi się o "białą kulturę", smuci "żydowskimi
zwyrodnialcami" i przestrzega: "A za dawanie na psy od razu ch... w
dupę". Są też linki do artykułów pana Rafała na stronie portalu
"Ostatnia Kohorta", które publikuje pod pseudonimem "Goły".

31 października napisał: "Nie każdy musi być literatem i mistrzem
języka , by zwalczać chore i szkodliwe lewackie zboczenia. Każdy za to
przyzwoity człowiek ma prawo wiedzieć o degeneratach jacy niszczą
cywilizację łacińską, białą kulturę, walczą z religią i
moralnością. (...) Degeneraci przekonani o swojej wyższości duchowej,
gnieżdżą się po różnych narkomańskich squatach , czy pseudo
kawiarniach - jak "Nowy Wspaniały Świat" w Warszawie. (...) Dziś chcę
Wam zaprezentować stronę Redwatch Polska, która jest zbiorem
informacji na temat lewackich i żydowskich
zwyrodnialców. (...)Natomiast piętnowanie zła i zakłamania zawsze
będzie na Kohorcie nagradzane oklaskami. Czyż nie czas dodać do zbioru
pomorskich degeneratów, co najmniej kilku person znanych z różnych
środowisk, a z jakiegoś powodu pominiętych?". Potem podaje instrukcję
jak można dodać "nowych zdrajców rasy".

Dwa tygodnie przed tym jak przypadkowo natknÄ…Å‚ siÄ™ na niemieckich
antyfaszystów na Nowym Świecie pisze: "Na zbliżającym się Marszu
Niepodległości, chcąc go zakłócić, zjawią się lewacy z Niemiec. Gdy
spotkam kogokolwiek, kto nie uszanuje Polskiego Święta, pierwszy
podniosę na niego rękę".

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10649452,_Pan_Rafal__radzi__gdzie_znalezc__zdrajcow_rasy_.html#ixzz1dqkXYWWL

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto wpada do wody, nie boi siÄ™ deszczu.

Data: 2011-11-16 10:06:20
Autor: Bambary³a
To byd³o doprowadzi do wojny domowej

U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9vnq5$t3v$1news.onet.pl...
Patriota "pan Rafa³" z "Gazety Polskiej" zachêca do korzystania z neonazistowskiej strony Redwatch.

Setki kiboli demoluj± ulice miasta - patrioci. Jeden policjant po cywilu da³ kopa kibolowi - bandyta!  Dok±d zmierzasz Polsko?

BBR

Data: 2011-11-16 12:46:24
Autor: Antenka
On 16 Lis, 10:06, Bambary³a <bambar...@zascianek.eu> wrote:
U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pi...@op.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:j9vnq5$t3v$1news.onet.pl...

> Patriota "pan Rafa³" z "Gazety Polskiej" zachêca do korzystania z
> neonazistowskiej strony Redwatch.

Setki kiboli demoluj± ulice miasta - patrioci. Jeden policjant po cywilu da³
 Dok±d zmierzasz Polsko?<
Do korzeni, ¶mieciu, do korzeni...

Babary³o, a chcesz  w te zakute ry³o?! Polska dla Polaków, nie dla
babaryjów! :-E

Antenka

Data: 2011-11-16 21:59:49
Autor: Grzegorz Z.
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Antenka napisa³:

[...]

Liczycie ¿e jak wszystko ju¿ rozpierdzielicie to przyjdzie Niemiec i za
swoje wam posprz±ta?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-17 05:36:12
Autor: stevep
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Dnia 16-11-2011 o 21:46:24 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

> [...]

 Dok±d zmierzasz Polsko?<
Do korzeni, ¶mieciu, do korzeni...

Babary³o, a chcesz  w te zakute ry³o?! Polska dla Polaków, nie dla

W twoim przypadku to dla kretynów.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-16 17:26:41
Autor: raff
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Mowisz o Blumsztajnie ? Ano doprowadzi, doprowadzi...

R.

Data: 2011-11-16 17:30:12
Autor: Grzegorz Z.
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
raff napisa³:

Mowisz o Blumsztajnie ? Ano doprowadzi, doprowadzi...

R.

Nie, o Rydzyku.

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2011-11-16 17:51:19
Autor: obsrywator
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:26:41 +0100, raff napisa³(a):

Mowisz o Blumsztajnie ? Ano doprowadzi, doprowadzi...

R.

Onanizuj siê, onanizuj mieszañcu!

--
Kasuj±c ten post z 2011-11-16 17:51:02 kundel rAzor w¶ciekle zêbami k³apie.

Data: 2011-11-16 19:49:16
Autor: u2
W dniu 2011-11-16 17:51, obsrywator pisze:
Onanizuj siê, onanizuj mieszañcu!

-- Kasuj±c ten post z 2011-11-16 17:51:02 kundel rAzor w¶ciekle zêbami
k³apie.

Fuj jak smierdzisz gwnem :)

Data: 2011-11-16 12:35:02
Autor: Antenka
On 16 Lis, 19:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-16 17:51, obsrywator pisze:

> Onanizuj siê, onanizuj mieszañcu!

> -- Kasuj±c ten post z 2011-11-16 17:51:02 kundel rAzor w¶ciekle zêbami
> k³apie.

Fuj jak smierdzisz gwnem :)

A co wytarza³ siê we w³asnych odchodach? Feeeeeee :0))

Antenka

Data: 2011-11-17 05:24:19
Autor: stevep
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Dnia 16-11-2011 o 21:35:02 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³(a):

On 16 Lis, 19:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> k³apie.

Fuj jak smierdzisz gwnem :)

A co wytarza³ siê we w³asnych odchodach? Feeeeeee :0))

Co jedna wypowied¼ to wiêkszy rynsztok.

Data: 2011-11-17 05:23:36
Autor: stevep
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Dnia 16-11-2011 o 17:51:19 obsrywator <obsrywator@everywhere.pl>  napisa³(a):

Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:26:41 +0100, raff napisa³(a):

Mowisz o Blumsztajnie ? Ano doprowadzi, doprowadzi...

R.

Onanizuj siê, onanizuj mieszañcu!

Piszesz w przerwach w tej czynno¶ci?

Data: 2011-11-16 18:06:29
Autor: MH
To byd³o doprowadzi do wojny domowej
Przemys³aw W <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³(a): [cut]

We¼ sie w ³eb ZDROWO pierdolnij !! Jeszcze parê minut , a sekty nie bêdzie !!
A za¶ z drugiej strony..  Do Wuja Wacka , co to jest za "¿±d" teroski ..??!!

Z miesi±czk± zawet nie wiedz± jak se poradziæ ??  Rozumiem , przed wyborami
by³o to na zasasadzie "morda w kube³". No ale teraz  rozgoniæ te chujnie , i ju¿ !!!!

MH

--

To byd³o doprowadzi do wojny domowej