To był mocny rok !!

Data: 2010-12-23 03:59:07
Autor: MH
To był mocny rok !!
1) Spadł samolot.
2) Pierdolnął Wulkan , przez co nasz największy przyjaciel/czarny sojusznik
nie doleciał..
3) Wróg pomimo pyłu wulkanicznego , doleciał ..
4) Sojusznicy spuścili wpierdol naszej rodaczce , w NY , bo pies się zesrał.
5) Parę plastikowych worków wróciło z Afganu..
6) W związku z pkt. 5 , nasi sojusznicy zjebali nas , że gówno tam robimy..
7) Nie oddaliśmy "KŻYŻA MJASTU" .. Hańba !!! Targowica !!
8) Bracia i sojusznicy nadal utrzymują obowiązek wizowy..  A my nadal
przyjmujemy ich z otwartymi rencami..
9) Nareszcie !!!  Sojusznicy przywieźli patryjoty... Bez motorków i bez petard..
10) Na Wawelu leży generał zamiast Wielkiego Stratega !!

Jeżeli cokolwiek pominąłem , to śmiało !!

MH

Data: 2010-12-23 01:45:45
Autor: Antenka
To był mocny rok !!
On 23 Gru, 04:59, " MH" <logiz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
1) Spad samolot.
2) Pierdoln Wulkan , przez co nasz najwi kszy przyjaciel/czarny sojusznik
nie dolecia ..
3) Wr g pomimo py u wulkanicznego , dolecia ..
4) Sojusznicy spu cili wpierdol naszej rodaczce , w NY , bo pies si zesra .
5) Par plastikowych work w wr ci o z Afganu..
6) W zwi zku z pkt. 5 , nasi sojusznicy zjebali nas , e g wno tam robimy...
7) Nie oddali my "K Y A MJASTU" .. Ha ba !!! Targowica !!
8) Bracia i sojusznicy nadal utrzymuj obowi zek wizowy..  A my nadal
przyjmujemy ich z otwartymi rencami..
9) Nareszcie !!!  Sojusznicy przywie li patryjoty... Bez motork w i bez petard..
10) Na Wawelu le y genera zamiast Wielkiego Stratega !!

Je eli cokolwiek pomin em , to mia o !!

MH

Sam to wymyśliłeś, czy ci baca_fałszywy podyktował?  :-?

Antenka

Data: 2010-12-23 10:49:33
Autor: MH
To był mocny rok !!

Sam to wymy=B6li=B3e=B6, czy ci baca_fa=B3szywy podyktowa=B3?  :-?

Antenka

======================

Smok Wawelski mi to podyktował ...

MH

Data: 2010-12-23 03:24:32
Autor: Antenka
To był mocny rok !!
On 23 Gru, 11:49, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

Smok Wawelski mi to podyktował ...<

Kłamiesz! Baca i eMHamek, czyli ty to takie monstrum 2 w 1.

Antenka

Data: 2010-12-23 11:54:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
To był mocny rok !!
czwartek, 23 grudnia 2010 11:49. carbon entity ' MH' <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl>

Smok Wawelski...

"...lubił czyn obywatelski,
bo codziennie zjadał wianek
mniej zamoĹźych krakowianek" ;)

Data: 2010-12-23 10:50:43
Autor: Polok_Prawdziwy
To był mocny rok !!
Sam to wymyśliłeś, czy ci baca_fałszywy podyktował?  :-?

Aaaaaa.... - naśmierćbym zapomnioł...!!!

- i AMTENKA zezłości siem ZESRAŁA (jak PSYWUDCYNARODU z POKRAKOM nacele wturyś
roz zkoleji wybory PżERżNEŁY)...!

Data: 2010-12-23 11:23:37
Autor: bolek
To był mocny rok !!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:e178cb42-f2cd-4f2b-bc4e-7466a16c5c9ad7g2000vbv.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Ale błędu nie ma ?
Ad.1- samoloty spadają na całym świecie i nie ma powodu żeby
           robić z tego międzynarodowy cyrk.
Ad.2- wyjaśnione przez ad.3.
Ad.4- to z miłości do naszych rodaków.
Ad.5 i ad.6- co my tam qrwa robimy ?
Ad.7- skąd się biorą tacy idioci ?
Ad.8- wprowadzić wizy dla jankesów, tych mundurowych też.
Ad.9- wycieczki skautów niech organizują u siebie
          i na własny koszt.
Ad.10- i podobno nogi stewardesy.

Kabareciarze będą mieli zajęcie na najbliższe 10 lat.
A to nie koniec ! Co jeszcze wymyśli przegrany guru zanim go zamkną ?
Oczywiście nie w więzieniu.

bolek

Data: 2010-12-23 08:35:00
Autor: Azor jest pedałem
To był mocny rok !!
Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieuheb$q2n$1inews.gazeta.pl...
[...]

11. Światowy kryzys.
12. Powódź.
13.Piąte z rzędu wybory przegrane przez pic (pozytywne zjawisko).
14. Zięć Lecha Kaczyńskiego widział w trumnie innego nieboszczyka niż konus.
15. Tusk zawinił, że w Europie zima sparaliżowała drogi i funkcjonowanie linii lotniczych.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-23 09:24:16
Autor: Polok_Prawdziwy
To był mocny rok !!
[...]

Witoj Kumie...!

zapomniołeś jesceze:

- NOJWINKSEGO NAśWIECIE CHRESTUSAKRULAśWIATA w Swiebodzinie momy...
- noreście PONBUCEK wysłuchoł modłuw perlamentalnych nasych Posłuw-Łosłuw i
łokrutne descu łopady descu nom zesłoł...
- stałymysiem NOJWINKSYMI POSIADACAMI RELIKWI NAśWIECIE, bo eskumowałymy i
poćwiortowały niejakiego Popiełuskem i poru inksych łokrutnie świntych...
- momy wincyj pomnikuw NOJWINKSEGO I NOJMONDZEJSEGO CHOPA I POLOKA PAPIOżA JPII,
niźli SYćKICH POMNIKUW NA COŁKIM śWIECIE...!
- łocywistałocywistość, nieliconc jego ulicuw...
- NIEZWYCIENZONOM armiem z NOJWINKSOM ILOśCIOM CIENCKICH KROPIDEŁ BOJOWYCH momy...
- ...
- ...
- itd

Data: 2010-12-23 11:15:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
To byďż˝ mocny rok !!
czwartek, 23 grudnia 2010 09:24. carbon entity 'Polok_Prawdziwy' <baca_nowocesny@onet.eu>

- NOJWINKSEGO NAśWIECIE CHRESTUSAKRULAśWIATA w Swiebodzinie momy...

Chodzi tobie baco o najlepszego bałwana? Prawidłowo, przeca dzieciska muszą mieć jaką zabawę na zimę...

"Pokażemy mu tabliczkę z kierunkiem na Wieliczkę" ;)))

http://www.youtube.com/watch?v=8_tn-dBdI9s

Data: 2010-12-23 10:22:11
Autor: White Power
To był mocny rok !!
Ludzie dalej tacy głupi ze na popaprańców głosują.

Data: 2010-12-24 14:03:38
Autor: pluton
To był mocny rok !!
Ludzie dalej tacy głupi ze na popaprańców głosują.

Na szczescie nie az tak glupi, zeby glosowac na pis.

Nullification

Data: 2010-12-23 12:52:58
Autor: jadrys
To był mocny rok !!
W dniu 2010-12-23 04:59,  MH pisze:
[...]

Zapomniałeś (chyba) wspomnieć   o trzęsących sie portkach "wybrańców narodu" gdy zobaczyli reakcję Polaków na śmierć Prezydenta. Dla mnie to był "numero uno" mijającego roku. -  Polacy pokazali że jednak są jednak jednością.

Data: 2010-12-23 12:21:43
Autor: MH
To był mocny rok !!

Zapomniałeś (chyba) wspomnieć   o trzęsących sie portkach "wybrańców narodu" gdy zobaczyli reakcję Polaków na śmierć Prezydenta. Dla mnie to był "numero uno" mijającego roku.

JK i Macierewicz "wybrańcem narodu" ?!

-  Polacy pokazali że jednak są jednak jednością.

Jednak tutaj nie masz chyba jednak racji.

MH

Data: 2010-12-23 06:22:34
Autor: Antenka
To był mocny rok !!
On 23 Gru, 13:21, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:

  Polacy pokazali, że jednak są  jednością. <

Jednak tutaj nie masz chyba jednak racji.<

Odczep się od Jadrysia! :-E

Antenka

Data: 2010-12-23 15:21:45
Autor: Polok_Prawdziwy
To był mocny rok !!
Odczep się od Jadrysia! :-E

Aco..., akurat ci wsuchom sparkem wraził, cyjak...?

Data: 2010-12-25 05:40:45
Autor: Antenka
To był mocny rok !!
On 23 Gru, 16:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-12-23 15:22, Antenka pisze:> On 23 Gru, 13:21, " MH"<logiznam..SKA...@gazeta.pl>  wrote:

> Odczep si od Jadrysia! :-E

> Antenka

:-*

--
jadry

M.S.P :-))

Wesołych Świąt Jadrysku i do zobaczenia w P. :D

Antenka :-*

Data: 2010-12-25 21:36:34
Autor: jadrys
To był mocny rok !!
W dniu 2010-12-25 14:40, Antenka pisze:

M.S.P :-))

Wesołych Świąt Jadrysku i do zobaczenia w P. :D

Antenka :-*

Na wzajem, Antenko:-)

K.C.M.Ś.D.Z.Ł:-*

--
jadryś

Data: 2010-12-23 16:26:12
Autor: jadrys
To był mocny rok !!
W dniu 2010-12-23 13:21,  MH pisze:
Zapomniałeś (chyba) wspomnieć   o trzęsących sie portkach "wybrańców
narodu" gdy zobaczyli reakcję Polaków na śmierć Prezydenta. Dla mnie to
był "numero uno" mijającego roku.
JK i Macierewicz "wybrańcem narodu" ?!

Mam na myśli PO, SLD i ich mocodawców.  Pewnie już w w wyobraźni widzieli ( w najbardziej optymistycznej wizji) więzienne cele..

-  Polacy pokazali że jednak są jednak
jednością.

Jednak tutaj nie masz chyba jednak racji.

MH

Czyżby? Nie widziałeś tych tłumów stojących w strugach deszczu tylko po to aby się wpisać do księgi kondolencyjnej?

Data: 2010-12-23 17:27:49
Autor: cyc
To był mocny rok !!

[...]

Prezes dostal heoroidow na mozgu .
To jednak z wiekszych tragedii w ostatim dwudziestoleciu i warto ja tez odnotowac !.

cyc

To był mocny rok !!