To był wyrok śmierci dla Tu-154

Data: 2010-06-29 23:51:56
Autor: Tomy M.
To był wyrok śmierci dla Tu-154
Porucznik Artur Wosztyl nie dożyje nawet do Bożego Narodzenia.
Zastanawia mnie dlaczego nie zabrano natychmiast czarnych skrzynek
z samolotu JAK-40 ... mielibyśmy 100% wiarygodny zapis rozmów
pilotów Tupolewa z lotniskiem. Przecież w skrzynkch JAK-40
nagrał się ten zapis ...

Czy tylko ja myślę w tym kraju?

Tomy M.

Data: 2010-06-29 23:55:39
Autor: u2
W dniu 2010-06-29 23:51, Tomy M. pisze:
Czy tylko ja myślę w tym kraju?

Nie, myśli również 38 mln innych Polaków.

Data: 2010-06-29 23:58:36
Autor: Tomy M.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c2a6bdf$0$19161$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-29 23:51, Tomy M. pisze:
Czy tylko ja myślę w tym kraju?

Nie, myśli również 38 mln innych Polaków.

O czym kurwa myślą? ...o dupie Mari Komorowskiej?

Tomy M.

Data: 2010-06-30 00:01:55
Autor: u2
W dniu 2010-06-29 23:58, Tomy M. pisze:
Czy tylko ja myślę w tym kraju?

Nie, myśli również 38 mln innych Polaków.

O czym kurwa myślą? ...o dupie Mari Komorowskiej?

Albo o Marie Curie-Skłodowskiej.

Data: 2010-06-30 07:16:31
Autor: cytryna
To był wyrok śmierci dla Tu-154

> Nie, myśli również 38 mln innych Polaków.

O czym koorwa myślą? ...o dupie Mari Komorowskiej?

A jest o czym myśleć, objętość imponująca, i te wytryski intelektu Bobra wręcz porażające:
Save The Whale! http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

--

To był wyrok śmierci dla Tu-154