To byl zamach !

Data: 2010-07-17 14:28:09
Autor: [heÂŽsk]
To byl zamach !
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,
jego zone, na putina, na rosjan i kogo sie tylko da. przyjmijmy, ze
to byl zamach. ze to sprawka rosjan. co zrobi prezes pis? ruszy
z plastikowym pistolecikiem na moskwe? po drodze ma bialorus, ktora chcial calkiem neidawno zgnoic wspolnie z putinem.
coz to pisowcy - skleroza czy amnezja puszens ?

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-17 07:25:49
Autor: robertbig
To byl zamach !
On 17 Lip, 14:28, "[heÂŽsk]" <~euro bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

Załózmy że - Ruskie + Tuski POprzestawiali NDB, APM-y . Wyprodukowali
sztuczna mgłe.
Zezwolili zejśc na 50m. Fałszywie podawali dane z radaru naziemnego.
Kontrolerzy byli pijani. I była zgoda na lądowanie.
Lotnisko brzydkie że fe ! itd. itp.
NO I CO Z TEGO?

BOOO !

Kto zezwolił załodze złamac Prawo Lotnicze.
I wogóle podchodzić do ladowania przy minimum 5x mniejszym od
wymaganego.
Również pozwolił bawic sie w lądowanie na GPS i RW. Zamiast pilnowac
przyzadów do tego służacych.

Wiemy to ze stenogramów i zeznań załogi Jak -40. Na 100%

Tylko te 2 aspekty moga posłuzyc do oskarzenia załogi o cięzkie
przestępstwa.
W tym nawet o terroryzm.

Kto tu więc próbuje zakrzyczeć oczywiste fakty.
Że co ? Był to zamach przez "bo mi kazali ruskie ladować".
A oni bidaki musieli . Tak sie ruskich bali ???

A może bardziej niz instynkt samozachwawczy działał na nich strach
przed Kaczyńskiki ,Kazanami i Gosiewskimi.
Presja ,ze zesraj sie a wyląduj.
Toc masz GPS.
Bo jak nie to huj cie strzeli. I twoja posadę, renome , karierę,
marzenia o lataniu.
Juz Gosiewski cię sponiewiera , a i my też....
Czy tak juz nie było. Za stosunkowo błacha odmowe wykonania
polecenia ???
Czy to sie polakom sniło ?

A co by było jakby Lesiu "przez pilotów "  zawalił TĘ  imprezę???
Noooo ...      ,   "wsciekł by się ... ! " , "zastrzeli nas... ! "

Po prostu zniszczy .Nie bedzie dyskusji. To powiedzieli
piloci .Wiedzieli co ich czeka.
Chyba to jasne dla kazdego.

I jasne ,ze nie oni sa winni katastrofy.  Nie oni.
Oni byli tylko bezwolnym narzedziem. A teraz  są kozłami ofirnymi  ,
bo to niby ich decyzje były.
Gówno nie ich decyzje.

Data: 2010-07-17 09:13:14
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 16:25, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
On 17 Lip, 14:28, "[heÂŽsk]" <~euro bigbred...@interia.pl> wrote:> taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,
> [...]

I jasne ,ze nie oni sa winni katastrofy.  Nie oni.
Oni byli tylko bezwolnym narzedziem. A teraz  są kozłami ofirnymi  ,

Za poprzednie stawianie się LK Protasiuk dostał nagrodę od Klicha.
Tak bardzo bał się dostać kolejnej nagrody od Klicha, że wszystkich
pozabijał?

Data: 2010-07-17 10:48:15
Autor: robertbig
To byl zamach !
On 17 Lip, 18:13, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
> [...]

Za poprzednie stawianie się LK Protasiuk dostał nagrodę od Klicha.
Tak bardzo bał się dostać kolejnej nagrody od Klicha, że wszystkich
pozabijał?- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Kłamiesz.
Dostał odznaczenie za sługi dla obronności . Bo mu sie nalezało za
wysługe lat i za wykształcenie.
Dostał od Klicha Z PO.

Kaczyński go niszczył. Zastraszał. Ubliżał mu.
Karski wrecz szalał, zeby tego plota "załatwic" na cacy.
Słał uporczywie na niego donosy do prokuratury .
Po otrzymaniu odznaczenia przez tegoż pilota.
Ataki Karskiego i Gosiwskiego siegneły zenitu.
Że to poniżenie dla Prezydenta, prowokacja wobec niego. Co to za armia
gdzie sie nagradza tchórzy? Itp.samczki
Ciaganie tego człowieka kilka miesięcy po prokuraturach !

Zapomniałeś ?
Poszukaj sobie wypowiedzi Kaczyńskiego , Karskiego , Gosiewskiegi i
innych z Pis.
Hasło - incydent gruzinski

A tak na marginesie , ten pilot , to nie był Protasiuk.
Tylko były  dowódca TU 154 i Protasiuka 2 pilota.
Kpt. Grzegorz Pietruczuk.

Ciekawe czy docenia teraz mądrośc powiedzenie "nie ma tego złego ,co
by na dobre nie wyszło"

Data: 2010-07-17 15:24:55
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 19:48, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
Kłamiesz.
Dostał odznaczenie za sługi dla obronności . Bo mu sie nalezało za
wysługe lat i za wykształcenie.
Dostał od Klicha Z PO.

Tylko, że powszechnie to było odebrane jako odznaczenie za stawianie
się LK.

Kaczyński go niszczył. Zastraszał. Ubliżał mu.

Nie ma potwierdzonych informacji na ten temat.
Same plotki i "fakty medialne" czyli insynuacje.
Ktoś gra na Twoich emocjach

Karski wrecz szalał, zeby tego plota "załatwic" na cacy.
Słał uporczywie na niego donosy do prokuratury .

Być może. Jednak to była dosyć szczególna sytuacja
a decyzja o lądowaniu tam lub w innym miejscu dyskusyjna.

[...]

Jeden wniosek prokuratura odrzuciłą, drugi postępowanie sprawdzające -
umorzyła.

[...]

Ale drugim pilotem był wtedy Protasiuk.
I morał z tej całej historii był taki, że pilotowi nic nie grozi nawet
jeśli odmowa lądowania jest dyskusyjna. A potem dostaje się medal i
nagrodę
od Klicha który udzielił zgody na lądowanie.
Nawet gdyby przyjąć, że LK nie miał wtedy racji podczas lotu do
Tbilisi
(a to jest bardzo dyskusyjne), nawet gdyby przyjąć, że był nieuprzejmy
dla pilota
(a to jest niepotwierdzona informacja - wszystko wskazuje, że celowa
insynuacja mająca
na celu dorobienie gęby LK furiata) to nawet wtedy, drugi pilot mógł
osobiście zaobserwować,
że za odmowę lądowania LK może tylko dostać nagrodę.

Ciekawe czy docenia teraz mądrośc powiedzenie "nie ma tego złego ,co
by na dobre nie wyszło"

Sprawdź tą mądrość na swoim własnym życiu.

Data: 2010-07-17 18:32:00
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:e5538b9c-28fa-4e4a-829e-a6fe9c6e7869j8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Poprzednio to nie Protasiuk się stawiał i to nie on dostał nagrodę. Więcej wiedzy.

Raz rządzą jedni, raz drudzy.
Jakby do władzy dorwali się Kaczyńscy, to wiadomo, że Protasiuk miałby przejebane. Kaczyńscy i PiS byli znani z tego, że są mściwi.

Data: 2010-07-17 17:53:55
Autor: m
To byl zamach !
[...]

-- -- -- -- -- -- -
wielu tak mysli, ale o "poległych" nie wolno mówić źle ... Palikot jeden się odważył i go naczynia do szczyn (PiSuary) zaszczekali. Nie bójmy się, mówmy prawdę: kaczki zabiły 95 osób!!!

Data: 2010-07-18 01:24:56
Autor: Jaksa
To byl zamach !
On Sat, 17 Jul 2010 17:53:55 +0200, m <movano@gazeta.pl> wrote:

Za³ózmy ¿e - Ruskie + Tuski POprzestawiali NDB, APM-y . Wyprodukowali
sztuczna mgÂłe.
Zezwolili zejÂśc na 50m. FaÂłszywie podawali dane z radaru naziemnego.
Kontrolerzy byli pijani. I byÂła zgoda na lÂądowanie.
Lotnisko brzydkie Âże fe ! itd. itp.
NO I CO Z TEGO?

BOOO !

Kto zezwoliÂł zaÂłodze zÂłamac Prawo Lotnicze.
I wogĂłle podchodziĂŚ do ladowania przy minimum 5x mniejszym od
wymaganego.
RĂłwnieÂż pozwoliÂł bawic sie w lÂądowanie na GPS i RW.. Zamiast pilnowac
przyzadĂłw do tego sÂłuÂżacych.

Wiemy to ze stenogramĂłw i zeznaĂą zaÂłogi Jak -40. Na 100%

Tylko te 2 aspekty moga posÂłuzyc do oskarzenia zaÂłogi o ciĂŞzkie
przestĂŞpstwa.
W tym nawet o terroryzm.

Kto tu wiĂŞc prĂłbuje zakrzyczeĂŚ oczywiste fakty.
ÂŻe co ? ByÂł to zamach przez "bo mi kazali ruskie ladowaĂŚ".
A oni bidaki musieli . Tak sie ruskich bali ???

A moÂże bardziej niz instynkt samozachwawczy dziaÂłaÂł na nich strach
przed KaczyĂąskiki ,Kazanami i Gosiewskimi.
Presja ,ze zesraj sie a wylÂąduj.
Toc masz GPS.
Bo jak nie to huj cie strzeli. I twoja posadĂŞ, renome , karierĂŞ,
marzenia o lataniu.
Juz Gosiewski ciĂŞ sponiewiera , a i my teÂż....
Czy tak juz nie byÂło. Za stosunkowo bÂłacha odmowe wykonania
polecenia ???
Czy to sie polakom sniÂło ?

A co by byÂło jakby Lesiu "przez pilotĂłw "  zawaliÂł TÊ  imprezĂŞ???
Noooo ...      ,   "wsciekÂł by siĂŞ ... ! " , "zastrzeli nas.... ! "

Po prostu zniszczy .Nie bedzie dyskusji. To powiedzieli
piloci .Wiedzieli co ich czeka.
Chyba to jasne dla kazdego.

I jasne ,ze nie oni sa winni katastrofy.  Nie oni.
Oni byli tylko bezwolnym narzedziem. A teraz  sÂą kozÂłami ofirnymi  ,
bo to niby ich decyzje byÂły.
GĂłwno nie ich decyzje.
-- -- -- -- -- -- -
wielu tak mysli, ale o "polegÂłych" nie wolno mĂłwiĂŚ Âźle ... Palikot jeden  siĂŞ
odwaÂżyÂł i go naczynia do szczyn (PiSuary) zaszczekali. Nie bĂłjmy siĂŞ,  mĂłwmy
prawdĂŞ: kaczki zabiÂły 95 osĂłb!!!

Ja sie nie boje i mowie prawde, jestes skonczonym idiota i szkoda
kazdej zlotowki wydanej na twoje szkoly. Moglbys pozostac sobie
analfabeta a i tak nie byloby dla nikogo zadnej roznicy.

Ty glupolu, po co wogole otwierasz swojego cuchnacego uryna ryja?

Jaksa

Data: 2010-07-18 07:55:51
Autor: [heÂŽsk]
To byl zamach !
On Sun, 18 Jul 2010 01:24:56 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

 [do kogos]

Ty glupolu, po co wogole otwierasz swojego cuchnacego uryna ryja?

Jaksa

 jako wyjatkowo wulgarny typ idziesz do kf.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-07-18 13:27:46
Autor: bolek
To byl zamach !

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:p33546hhqfr9roge5ff1t3rel43gtd79ce4ax.com...
[...]

Zwłaszcza, że nic mądrego nie pisze.

bolek

Bluzgać to nawet moja papuga potrafi.

Data: 2010-07-18 13:30:37
Autor: Grzegorz Z.
To byl zamach !
Dnia Sun, 18 Jul 2010 13:27:46 +0200, bolek napisał(a):

Bluzgać to nawet moja papuga potrafi.

Psa trzeba było sobie wziąć. --
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-17 09:04:49
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
[...]

Nie trzeba najeżdać Rosji, wystarczy powiesić parę miejscowych
kanalii.

Data: 2010-07-17 18:07:19
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:f8407b7c-e555-4e88-87ec-61d2ac19561ay4g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kogo?

Data: 2010-07-17 09:15:44
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 18:07, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f8407b7c-e555-4e88-87ec-61d2ac19561ay4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

kanalii.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najpierw tych "uczciwych"

Data: 2010-07-17 18:26:19
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:58c13bd6-ff3c-460c-a0b0-86cc5d134e38k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

kanalii.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kogo?

Data: 2010-07-17 09:36:48
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 18:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:58c13bd6-ff3c-460c-a0b0-86cc5d134e38k19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

> kanalii.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Najpierw tych "uczciwych"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kogo?

Uczciwych

Data: 2010-07-17 18:39:08
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:d879864a-275c-4a6f-ae6f-b9cda93afa72e5g2000yqn.googlegroups.com...
> Nie trzeba najeżdać Rosji, wystarczy powiesić parę miejscowych
> kanalii.
> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
> Kogo?

Najpierw tych "uczciwych"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Kogo?

Uczciwych

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kogo, do kurwy nędzy? Wymień te kanalie!

Data: 2010-07-17 14:58:23
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 18:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "Pistacjusz" <pistacj...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:d879864a-275c-4a6f-ae6f-b9cda93afa72e5g2000yqn.googlegroups.com...

> Najpierw tych "uczciwych"

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

> Kogo?

Uczciwych

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kogo, do kurwy nędzy? Wymień te kanalie!

To poproś ładnie.

Data: 2010-07-18 08:45:04
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:09ced074-562d-4cfd-a0e3-7296745c4142e5g2000yqn.googlegroups.com...

> Najpierw tych "uczciwych"

> -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

> Kogo?

Uczciwych

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Kogo, do kurwy nędzy? Wymień te kanalie!

To poproś ładnie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Spadaj na drzewo, pojebie!

Data: 2010-07-17 11:15:32
Autor: precz z PO
To byl zamach !
[heÂŽsk] pisze:
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,

Te głąbie, zajrzyj do jakiegoś gazetowego archiwum z datą 2005-2007,
znajdziesz tam liczne dowody miłości malarza fabrycznych kominów.
Jak kali pluć to obywatelskie nieposłuszeństwo, jak na kalego pluć
to kali płakać i pluć burym kotem z Biłgoraja.

Data: 2010-07-17 15:43:15
Autor: identifikator: 20040501
To byl zamach !
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,

ale by było gdyby to była prawda ;o)

Data: 2010-07-17 10:11:41
Autor: Bruner
To byl zamach !

"identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:i1sc6r$juk$1mx1.internetia.pl...
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,

ale by było gdyby to była prawda ;o)

tak pancanie durny samolot pilotowal ruski kamikaze po operacji plastycznej a mgle ruscy scaigneli specjalnie z Londynu.

Data: 2010-07-18 01:28:58
Autor: Jaksa
To byl zamach !
On Sat, 17 Jul 2010 16:11:41 +0200, Bruner <soooos@buziaczek.pl> wrote:

[...]

Bruner, ty idoto, po co wysiliasz sie aby otworzyc gebe?

To ze jestes durniem, dla nikogo nie ulega zadnej watpliwosci.
Nie potrzebujesz tego udawadniac w kazdej swojej wypowiedzi, matole.

Jaksa

Data: 2010-07-17 15:45:23
Autor: identifikator: 20040501
To byl zamach !
pojawiły się ostatnio plotki, że ostatnio nasi europejscy przyjaciele mieli odtajnić materiały na temat śmierci Sikorskiego (jeśli pomyliłem to sory)... a utajnili na kolejne 50 lat... wymowne - w telewizji tego nie słyszałem...

Data: 2010-07-17 16:23:00
Autor: bolek
To byl zamach !

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:i1scar$lg1$1mx1.internetia.pl...
[...]

No właśnie. Czyli jest tam coś co może być niewygodne
dla Anglików.
Faktem jest, że Sikorski najbardziej niewygodny był
dla Anglików.

bolek

Data: 2010-07-17 09:05:46
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 16:23, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl> napisał w
> [...]

No właśnie. Czyli jest tam coś co może być niewygodne
dla Anglików.
Faktem jest, że Sikorski najbardziej niewygodny był

Prawda.

Data: 2010-07-17 17:13:51
Autor: Klin
To byl zamach !
Użytkownik "[he®sk]" napisał:
[...]

Polska sprzedaje rafinerię na Litwie – ważny element niezależności energetycznej państwa, wycofując się z niej po serii tajemniczych pożarów i dziwnych przypadków
śmierci o które miejscowa prasa podejrzewała Rosjan.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rosnieft;bliski;przejecia;25;procent;orlen;lietuva,88,0,613976.html

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-smierc-polaka-w-rafinerii-na-litwie,nId,194372

  Coś Ruscy nam podpali ostatnio!

Data: 2010-07-17 17:58:35
Autor: konus
To byl zamach !

Użytkownik ""[heRsk]"" <~euro?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:p28346p6b7hgethdut18kvdtdee4gkgu4u4ax.com...
[...]

To nie byl , tylko jest i nie zamach , tylko schizofrenia Kaczynskiego .

kwakwa

Data: 2010-07-17 18:33:25
Autor: konserwator
To byl zamach !

[...]

jestes patentowanym debilem
po I katyniu nikt na Rosje nie ruszyl i teraz nie ruszy ale prawdy trzeba wymagac.
Nie mam watpliwosci, ze jestes ruskiem
pierdolony ruski komuchu z KGB

WYPIERDALAJ SOVIECIE Z POLSKIEJ GRUPY! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-17 18:35:32
Autor: Bogdan Idzikowski
To byl zamach !

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:i1sm0o$e74$2adenine.netfront.net...

[...]

Gdyby Jaruś został prezydentem, to by ruszył!

Data: 2010-07-18 14:19:44
Autor: Wojciech Pietruszewski
To byl zamach !
W dniu 2010-07-17 18:33, konserwator pisze:
pierdolony ruski komuchu z KGB
WYPIERDALAJ SOVIECIE Z POLSKIEJ GRUPY!

kultury! polityka chłopcze nie jest dla Ciebie skoro nie potrafisz
zachować ogłady.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-18 17:15:03
Autor: konus
To byl zamach !

Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i1urh1$cqs$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-07-17 18:33, konserwator pisze:
..
[...]

Alez on jest zwolennikim a moze nawet czlonkiem PiS - u .
Wymagania nalezy dostosowywac do mozliwosci .

kwakwa

To byl zamach !