To byl zamach !

Data: 2010-07-17 15:43:15
Autor: identifikator: 20040501
To byl zamach !
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,

ale by było gdyby to była prawda ;o)

Data: 2010-07-17 10:11:41
Autor: Bruner
To byl zamach !

"identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:i1sc6r$juk$1mx1.internetia.pl...
taka teorie snuja dzis politycy pis, pluja na tuska, komorowskiego,

ale by było gdyby to była prawda ;o)

tak pancanie durny samolot pilotowal ruski kamikaze po operacji plastycznej a mgle ruscy scaigneli specjalnie z Londynu.

Data: 2010-07-18 01:28:58
Autor: Jaksa
To byl zamach !
On Sat, 17 Jul 2010 16:11:41 +0200, Bruner <soooos@buziaczek.pl> wrote:

[...]

Bruner, ty idoto, po co wysiliasz sie aby otworzyc gebe?

To ze jestes durniem, dla nikogo nie ulega zadnej watpliwosci.
Nie potrzebujesz tego udawadniac w kazdej swojej wypowiedzi, matole.

Jaksa

Data: 2010-07-17 15:45:23
Autor: identifikator: 20040501
To byl zamach !
pojawiły się ostatnio plotki, że ostatnio nasi europejscy przyjaciele mieli odtajnić materiały na temat śmierci Sikorskiego (jeśli pomyliłem to sory)... a utajnili na kolejne 50 lat... wymowne - w telewizji tego nie słyszałem...

Data: 2010-07-17 16:23:00
Autor: bolek
To byl zamach !

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:i1scar$lg1$1mx1.internetia.pl...
[...]

No właśnie. Czyli jest tam coś co może być niewygodne
dla Anglików.
Faktem jest, że Sikorski najbardziej niewygodny był
dla Anglików.

bolek

Data: 2010-07-17 09:05:46
Autor: Pistacjusz
To byl zamach !
On 17 Lip, 16:23, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowan...@go2.pl> napisał w
> [...]

No właśnie. Czyli jest tam coś co może być niewygodne
dla Anglików.
Faktem jest, że Sikorski najbardziej niewygodny był

Prawda.

To byl zamach !