"To byłaby klęska dla Polski. Oby mroczne dni nie wróciły".

Data: 2011-08-29 08:45:22
Autor: Przemysław W
"To byłaby klęska dla Polski. Oby mroczne dni nie wróciły".
PiS robi dzi¶ wszystko, aby frekwencja w dniu wyborów była jak najmniejsza. Język nienawi¶ci odstrasza od polityki i udziału w głosowaniu. Boleję nad tym, że niektórzy politycy Platformy Obywatelskiej również sięgaj± dzi¶ po ten język. Jednak to Prawo i Sprawiedliwo¶ć jako pierwsze użyło tej broni. Próbuj±c stworzyć państwo oparte o służby specjalne i prokuraturę musiało zohydzić w oczach czę¶ci opinii publicznej swych politycznych konkurentów. Psychoza IV RP udzieliła się wszystkim. Oby mroczne dni rz±dów PiS nigdy nie wróciły - powiedział w drugiej czę¶ci rozmowy z Onet.pl Zbigniew Chlebowski.

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/to-bylaby-kleska-dla-polski-oby-mroczne-dni-nie-wr,1,4832238,wiadomosc.html

"Szef CBA nie na mnie polował, lecz prawdziwym celem miał być premier Donald Tusk. To była największa prowokacja ostatnich lat, maj±ca na celu utr±cenie premiera. Boleję, że odłamek tej politycznej awantury uderzył w moj± osobę. Ironi± losu jest, że to mnie czepiaj± się dziennikarze, a Mariusz Kamiński maj±cy zarzuty prokuratorskie jest warszawskim liderem PiS. Były szef CBA powinien trafić nie na listy wyborcze PiS, lecz na salę s±dow±".

Przemek

--

"O¶wiadczam, że w dniu 16.08.2011 podczas konferencji prasowej (...) rozpowszechniłem nieprawdziwe informacje..." - tak zaczynaj± się sprostowania opublikowane przez Adama Hofmana i Tomasza Porębę. Politycy PiS przyznaj± w nich, że mówili nieprawdę twierdz±c, iżPlatforma Obywatelska ma b±dĽ to 'zerowy udział' w niektórych inwestycjach b±dĽ "nie brała w nich udziału" b±dĽ 'ograniczała na nie fundusze".

Data: 2011-08-29 15:14:59
Autor: jadrys
"To byłaby klęska dla Polski. Oby mro czne dni nie wróciły".
W dniu 2011-08-29 08:45, Przemysław W pisze:
Mariusz Kamiński mający zarzuty prokuratorskie jest warszawskim liderem PiS. Były szef CBA powinien trafić nie na listy wyborcze PiS, lecz na salę sądową".

Przemek

--

A dlaczego tam nie trafia? Nie chce się stawić?

Data: 2011-08-29 06:57:12
Autor: Leszczur
On 29 Sie, 15:14, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Przemek

> --

A dlaczego tam nie trafia? Nie chce się stawić?

Nie trafia bo moze w drzwi wcelowac nie potrafi? Moze z Dornem i
posłank± Kruk ostatnio mieli jakies urodziny???

Data: 2011-08-29 20:32:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-29 15:57, Leszczur pisze:
[...]

lecz na salÄ™ sÄ…dowÄ…".
Przemek
--
A dlaczego tam nie trafia? Nie chce się stawić?
Nie trafia bo moze w drzwi wcelowac nie potrafi? Moze z Dornem i
posłanką Kruk ostatnio mieli jakies urodziny???

W takich sprawach winnych zaistnialego stanu rzeczy szuka siÄ™ gdzie indziej.

Data: 2011-08-29 21:26:45
Autor: =He®Sk=
"To byłaby klęska dla Polski. Oby mroczne dni nie wróciły".
On Mon, 29 Aug 2011 08:45:22 +0200, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

[...]

 chlebowski niech lepiej pilnuje hotelu w szczawnie zdroj bo
 niebawem mu go zlicytuja.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-29 21:33:01
Autor: Przemysław W
"To byłaby klęska dla Polski. Oby mroczne dni nie wróciły".

Użytkownik "=HeRSk=" <?.bigbrednie@interia.pl> napisał

chlebowski niech lepiej pilnuje hotelu w szczawnie zdroj bo
niebawem mu go zlicytuja.

Dlaczego, co masz do Chlebowskiego?

Przemek