To chyba Kałecki twierdzil...

Data: 2010-12-14 08:12:31
Autor: DJ MC Donald Musk
To chyba Kałecki twierdzil...
Data: 2010-12-14 17:17:14
Autor: rAzor
To chyba Kałecki twierdzil...
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
ze glaskanie dziecka przez mezczyzne to pedofilia...
to http://wiadomosci.wp.pl/gid,12946709,title,W-sejmie-zrobilo-sie-jasniej,gpage,11,img,12946935,galeria.html
tak wyglada?

Co ciekawe, to wygląda na homo-pedofilię.
Ohyda.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 08:23:34
Autor: DJ MC Donald Musk
To chyba Kałecki twierdzil...
On 14 Gru, 17:17, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczy napisa :

> ze glaskanie dziecka przez mezczyzne to pedofilia...
> tohttp://wiadomosci.wp.pl/gid,12946709,title,W-sejmie-zrobilo-sie-jasni...
> tak wyglada?

Co ciekawe, to wygl da na homo-pedofili .
Ohyda.
--
S toralja jhely

Ale zauwaz cos jeszcze:
popatrz kto komu i jak w oczeta spoglada...
:-)
Julka, ty swintucho!

Data: 2010-12-14 17:35:17
Autor: rAzor
To chyba Kałecki twierdzil...
[...]

Już wiemu, czemu podświadomie nie cierpiałem harcerstwa.
....brakuje tylko spoconego i zarumienionego Kałeckiego w stroju ministranta.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 17:37:53
Autor: u2
To chyba Kałecki twierdzil...
W dniu 2010-12-14 17:35, rAzor pisze:
Już wiemu, czemu podświadomie nie cierpiałem harcerstwa.
...brakuje tylko spoconego i zarumienionego Kałeckiego w stroju
ministranta.

Oraz Bronka z Kaszalotem.

Data: 2010-12-14 18:14:37
Autor: rAzor
To chyba Kałecki twierdzil...
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:

Pora karmienia. Nie ma rady.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 17:54:07
Autor: raff
To chyba Kalecki twierdzil...

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:1425101c-6722-4472-b038-f66bb0ed73c4j19g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

S toralja jhely

Ale zauwaz cos jeszcze:
popatrz kto komu i jak w oczeta spoglada...

Klich tez by dymnal, ale nie nada.

R.

To chyba Kałecki twierdzil...