Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   To chyba PiSowskie służby tak robiły

To chyba PiSowskie służby tak robiły

Data: 2012-11-20 22:34:24
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły
- Działania ABW i prokuratury ws. udaremnionego zamachu na konstytucyjne organy władzy budzą wątpliwości - powiedział lider Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro. Według niego sprawą powinny zająć się sejmowe komisje: ds. służb specjalnych i sprawiedliwości.

- Z jednej strony mamy do czynienia z ujawnieniem rzeczy niezwykłej - zagrożenia zamachem terrorystycznym - a z drugiej strony kończy się na zarzucie przygotowywania (zamachu) - powiedział.

Jego zdaniem taka sytuacja "daje do myślenia, bo zwykle służby i organy ścigania dają sobie więcej czasu i szans na to, aby zebrać gruntowny materiał dowodowy pozwalający uchwycić sprawcę nie wtedy, gdy grozi mu 5 a 25 lat pozbawienia wolności".


Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa, żeby z ofiar robić przestępców i chciały wszystkich wsadzać do więzienia, najchętniej na dożywocie. Jeśli służby wiedzą o przestępstwie, to muszą natychmiast reagować, a nie podpuszczać do większego przestępstwa tylko po to, żeby dowalić komuś większy domiar.
Co za cieć, to faktycznie ten cały PiS i jego odpady to pokręceni psychopaci. Chory, chory, chory fircyk. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-20 22:59:50
Autor: Lorn
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz rozróżnić skróty ABW i CBA? :> Ok, pomijając podstawowe zagadnienia. Przejdźmy do faktów. Przyzwyczaił nas Jarusiowaty i Ziobrowaty, gdy z CBA robili reality show, nagabywano do wzięcia łapówki i ich filmowano, następnie trafiali do tv... och jak ja lubiłem ten show... Gwoździe, trumny, spadek transplantacji itp... Świeczkowski też próbował filmować, ale jakoś mu marnie to wychodziło. Masz tak teraz? :> Teraz to ja widzę konkrety, a nie głupie przypuszczenia i domniemanie winy, gdzie po latach zniszczona medialnie jednostka odzyskuje swoje imię.


--
Immortal silence gathers illusions inside...
http://demotywatory.pl/3971080/Teraz-wszystko-stalo-sie-oczywiste

Data: 2012-11-20 23:25:09
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły


"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu chodzi? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 00:03:42
Autor: Marek Czaplicki
To chyba PiSowskie służby tak robiły
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 listopad 2012 23:25:



"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu chodzi?

Pomijając Ciebie to pan zero ma w głowie niezły pasztet. Jak on sobie wyobraża postawienie w państwie prawa oskarżenia o zamach wtedy gdy ma się tylko przygotowanie do niego. Człowieku zamach to nie jest torba pieniędzy, to tykająca bomba, która po to tylko aby służby postawiły komuś zarzut na 25 lat powinna wybuchnąć? Ten Ziobro to nie dość że były pisiak, do tego jeszcze świr.

Data: 2012-11-21 01:05:27
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8h28h$dt9$2node1.news.atman.pl...
Jusuf pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 20 listopad 2012 23:25:



"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu chodzi?

Pomijając Ciebie to pan zero ma w głowie niezły pasztet. Jak on sobie
wyobraża postawienie w państwie prawa oskarżenia o zamach wtedy gdy ma się
tylko przygotowanie do niego. Człowieku zamach to nie jest torba pieniędzy,
to tykająca bomba, która po to tylko aby służby postawiły komuś zarzut na 25
lat powinna wybuchnąć? Ten Ziobro to nie dość że były pisiak, do tego
jeszcze świr.

A co ja innego napisałem jak ty? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 00:17:30
Autor: Lorn
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 2012-11-20 23:25, Jusuf pisze:


"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu chodzi?

Gdybyś nie pominął reszty mojej wypowiedzi nie zadawałbyś głupich pytań.

--
Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2012-11-21 01:11:37
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:k8h32d$u34$2dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 23:25, Jusuf pisze:


"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu chodzi?

Gdybyś nie pominął reszty mojej wypowiedzi nie zadawałbyś głupich pytań.

Ty czytałeś w ogóle moją wypowiedź? Ogranicza się do ostatniego akapitu (tylko tyle mojego).
Odniesłeś się do pierwszego zdania z tegoż:

"Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa"...
I dajesz ni w pizdę, ni w oko jakiś głupi komentarz, czy ja odróżniam skróty ABW i CBA...

Kto was zrobił? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 03:10:10
Autor: Lorn
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 2012-11-21 01:11, Jusuf pisze:
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8h32d$u34$2dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 23:25, Jusuf pisze:


"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
news:k8gugp$1v6$1dont-email.me...
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :>

Pomijając resztę wypowiedzi, możesz wyjaśnić, o co ci w tym zdaniu
chodzi?

Gdybyś nie pominął reszty mojej wypowiedzi nie zadawałbyś głupich pytań.

Ty czytałeś w ogóle moją wypowiedź? Ogranicza się do ostatniego akapitu
(tylko tyle mojego).
Odniesłeś się do pierwszego zdania z tegoż:

"Odniesłem" się? Odniosłem się do części, podobnie ja ty tnąc moją wypowiedź/post :> Coś taki zdziwiony? :>

--
Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2012-11-21 07:58:32
Autor: T.
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 2012-11-20 22:59, Lorn pisze:
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :> Ok, pomijając podstawowe zagadnienia.
Przejdźmy do faktów. Przyzwyczaił nas Jarusiowaty i Ziobrowaty, gdy z
CBA robili reality show, nagabywano do wzięcia łapówki i ich filmowano,
następnie trafiali do tv... och jak ja lubiłem ten show... Gwoździe,
trumny, spadek transplantacji itp... Świeczkowski też próbował filmować,
ale jakoś mu marnie to wychodziło. Masz tak teraz? :> Teraz to ja widzę
konkrety, a nie głupie przypuszczenia i domniemanie winy, gdzie po
latach zniszczona medialnie jednostka odzyskuje swoje imię.


KOnkrety? Że szykowano zamach na prezydenta?
Przecież "sekta smoleńska" cały czas zaprzecza, żeby ktokolwiek (nie tylko zdrowy na umyśle - ale ktokolwiek!) mógł się zamachać na prezydenta. To jest z założenia niemożliwe!
T.

Data: 2012-11-23 22:29:41
Autor: Lorn
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 2012-11-21 07:58, T. pisze:
W dniu 2012-11-20 22:59, Lorn pisze:
W dniu 2012-11-20 22:34, Jusuf pisze:

Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa

Skąd się tacy jak ty biorą? Bo chyba was nie sieją? :P Potrafisz
rozróżnić skróty ABW i CBA? :> Ok, pomijając podstawowe zagadnienia.
Przejdźmy do faktów. Przyzwyczaił nas Jarusiowaty i Ziobrowaty, gdy z
CBA robili reality show, nagabywano do wzięcia łapówki i ich filmowano,
następnie trafiali do tv... och jak ja lubiłem ten show... Gwoździe,
trumny, spadek transplantacji itp... Świeczkowski też próbował filmować,
ale jakoś mu marnie to wychodziło. Masz tak teraz? :> Teraz to ja widzę
konkrety, a nie głupie przypuszczenia i domniemanie winy, gdzie po
latach zniszczona medialnie jednostka odzyskuje swoje imię.


KOnkrety? Że szykowano zamach na prezydenta?
Przecież "sekta smoleńska" cały czas zaprzecza, żeby ktokolwiek (nie
tylko zdrowy na umyśle - ale ktokolwiek!) mógł się zamachać na
prezydenta. To jest z założenia niemożliwe!
T.

O czym ty do mnie greźdasz? Wróć do swojej sekty i tam zostań, a swego świecieobłąkanego patrona zacznij bronić, bo się prawo mu do dupy dobiera. Na przyszłość - tnij post, bo za cholerę nie wiem do jakiego fragmentu odnosisz swoje pierdoły.

--
Immortal silence gathers illusions inside...

Data: 2012-11-21 08:43:08
Autor: xan
To chyba PiSowskie służby tak robiły
W dniu 20.11.2012 22:34, Jusuf pisze:
- Działania ABW i prokuratury ws. udaremnionego zamachu na konstytucyjne
organy władzy budzą wątpliwości - powiedział lider Solidarnej Polski
Zbigniew Ziobro. Według niego sprawą powinny zająć się sejmowe komisje:
ds. służb specjalnych i sprawiedliwości.

- Z jednej strony mamy do czynienia z ujawnieniem rzeczy niezwykłej -
zagrożenia zamachem terrorystycznym - a z drugiej strony kończy się na
zarzucie przygotowywania (zamachu) - powiedział.

Jego zdaniem taka sytuacja "daje do myślenia, bo zwykle służby i organy
ścigania dają sobie więcej czasu i szans na to, aby zebrać gruntowny
materiał dowodowy pozwalający uchwycić sprawcę nie wtedy, gdy grozi mu 5
a 25 lat pozbawienia wolności".


Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa, żeby z ofiar robić
przestępców i chciały wszystkich wsadzać do więzienia, najchętniej na
dożywocie. Jeśli służby wiedzą o przestępstwie, to muszą natychmiast
reagować, a nie podpuszczać do większego przestępstwa tylko po to, żeby
dowalić komuś większy domiar.
Co za cieć, to faktycznie ten cały PiS i jego odpady to pokręceni
psychopaci. Chory, chory, chory fircyk.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

bo ty nie kumasz o co chodzi :D, sukces trzeba krytykować (nie ma większego sukcesu niż zapobieganie czemus, nawet to jest modne w medycynie, nie czeka się aż się rak rozwninie).

Jak by doszło faktycznie do zamachu, wtedy Ziobro i jemu podobnie krytykowali by cały system za to ze nie "zapobiegał" czemuś takiemu.
PR Ziobrze, PiS nakazuje umniejszanie sukcesu, oni się już nauczyli na tragediach (trumnach) zbijać kapitał polityczny, sukcesy im nie służą.

pozdro

Data: 2012-11-21 09:37:59
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8i0md$sts$1news.icm.edu.pl...
W dniu 20.11.2012 22:34, Jusuf pisze:
- Działania ABW i prokuratury ws. udaremnionego zamachu na konstytucyjne
organy władzy budzą wątpliwości - powiedział lider Solidarnej Polski
Zbigniew Ziobro. Według niego sprawą powinny zająć się sejmowe komisje:
ds. służb specjalnych i sprawiedliwości.

- Z jednej strony mamy do czynienia z ujawnieniem rzeczy niezwykłej -
zagrożenia zamachem terrorystycznym - a z drugiej strony kończy się na
zarzucie przygotowywania (zamachu) - powiedział.

Jego zdaniem taka sytuacja "daje do myślenia, bo zwykle służby i organy
ścigania dają sobie więcej czasu i szans na to, aby zebrać gruntowny
materiał dowodowy pozwalający uchwycić sprawcę nie wtedy, gdy grozi mu 5
a 25 lat pozbawienia wolności".


Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa, żeby z ofiar robić
przestępców i chciały wszystkich wsadzać do więzienia, najchętniej na
dożywocie. Jeśli służby wiedzą o przestępstwie, to muszą natychmiast
reagować, a nie podpuszczać do większego przestępstwa tylko po to, żeby
dowalić komuś większy domiar.
Co za cieć, to faktycznie ten cały PiS i jego odpady to pokręceni
psychopaci. Chory, chory, chory fircyk.


bo ty nie kumasz o co chodzi :D, sukces trzeba krytykować (nie ma większego sukcesu niż zapobieganie czemus, nawet to jest modne w medycynie, nie czeka się aż się rak rozwninie).

Jak by doszło faktycznie do zamachu, wtedy Ziobro i jemu podobnie krytykowali by cały system za to ze nie "zapobiegał" czemuś takiemu.
PR Ziobrze, PiS nakazuje umniejszanie sukcesu, oni się już nauczyli na tragediach (trumnach) zbijać kapitał polityczny, sukcesy im nie służą.

pozdro

Jedni i drudzy POpierdoleni, jak to POPiS. Nie ma się co dziwić, że ludzie mają już tego dosyć.

Jaki tam sukces? Żona podała odpowiednim służbom ne ręce męża, musieli coś z tym zrobić i nie mogli zwlekać, bo żona odpowiednio wcześnie ostrzegała. Gdyby zwlekali i dalej podpuszczali, jak to robili ziobryści, to by musieli w końcu i na żonę nasłać seryjnego samobójcę. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-21 21:24:24
Autor: Jusuf
To chyba PiSowskie służby tak robiły
"Jusuf" <jusuf@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8gt2a$gas$1adenine.netfront.net...
- Działania ABW i prokuratury ws. udaremnionego zamachu na konstytucyjne organy władzy budzą wątpliwości - powiedział lider Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro. Według niego sprawą powinny zająć się sejmowe komisje: ds. służb specjalnych i sprawiedliwości.

- Z jednej strony mamy do czynienia z ujawnieniem rzeczy niezwykłej - zagrożenia zamachem terrorystycznym - a z drugiej strony kończy się na zarzucie przygotowywania (zamachu) - powiedział.

Jego zdaniem taka sytuacja "daje do myślenia, bo zwykle służby i organy ścigania dają sobie więcej czasu i szans na to, aby zebrać gruntowny materiał dowodowy pozwalający uchwycić sprawcę nie wtedy, gdy grozi mu 5 a 25 lat pozbawienia wolności".


Tak, PiSowskie CBA tak produkowały przestępstwa, żeby z ofiar robić przestępców i chciały wszystkich wsadzać do więzienia, najchętniej na dożywocie. Jeśli służby wiedzą o przestępstwie, to muszą natychmiast reagować, a nie podpuszczać do większego przestępstwa tylko po to, żeby dowalić komuś większy domiar.
Co za cieć, to faktycznie ten cały PiS i jego odpady to pokręceni psychopaci. Chory, chory, chory fircyk.

Już dzisiaj bez cienia wątpliwości wiadomo, że żadnego zamachu na sejm i Komorowskiego Brunon K. nie planował. Cała akcja ABW była sfingowana, jak słynne prowokacje PiSowskie i ziobrystów. Nie można go było ani wcześniej zamknąć, ani później, bo później by ABW nawet nie pasowało, a żona na męża coś tam doniosła (nie zdawała sobie sprawy z tego, że mąż jest inspirowany przez służby).

Zastanawia tylko fakt, dlaczego ABW wyciąga na światło dzienne fakt i nagłaśnia, że w sejmie rządzą Żydzi?
Patrioci?
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rzecznik-ABW-nigdy-nie-poznamy-odpowiedzi-na-to-kiedy-moglo-dojsc-do-zamachu,wid,15111662,wiadomosc.html -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

To chyba PiSowskie służby tak robiły

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona