To chyba bieda, a nie Binieda?

Data: 2011-09-11 13:32:21
Autor: stevep
To chyba bieda, a nie Binieda?
# A więc okazało się, że Dr. Binienda nie miał detalicznych rysunków  Tupolewa, niezbędnych do prawidłowej kalkulacji wytrzymałości  strukturalnej skrzydła, a swój model skrzydła wykonał na podstawie -  rysunków z instrukcji dla Tupolewa... O ile mi dobrze wiadomo, rysunki w  instrukcji przedstawiają tylko poglądowo to co jest w skrzydle, tyle a  tyle żeber, tyle a tyle wsporników itd. bez wdawania się w szczegóły  konstrukcyjne i bez detalicznych wymiarów. Na podstawie tych rysunków nie  można wykonać skrzydła Tupolewa, a jeżeli go nie można wykonać, to tym  bardziej nie można wykonać dokładnego jego modelu i ustalić jego faktyczną  wytrzymałość strukturalną!

  W Ameryce istnieje przysłowie jeśli chodzi o jakiekolwiek analizy  komputerowe: "garbage in - garbage out". Analiza Dr. Biniendy zdaje się  idealnie pasować do zacytowanego przysłowia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5vvm

--
stevep

Data: 2011-09-11 13:13:11
Autor: Hans Kloss
Plugawy staruch piepszykoski prezentuje symulacje pełomjulera
On 11 Wrz, 13:32, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
# A więc okazało się, że Dr. Binienda nie miał
 Nie miał powiadasz? No dawaj, plugawy starcze, wyliczenia i symulacje
kacapów którzy owe dane mieli. Albo dawaj obliczenia
"ekspertów"komisji pełomjulera którzy też z pewnością dysponowali
owymi danymi. Co, nie ma takich symulacji,nie ma takich obliczeń? TO
WYPIERDALAJ, tuskodoński kibolu, lizać zad swojemu ryżemu wodzusiowi i
nie zabieraj głosu w sprawach w których masz gówno do powiedzenia.
J-23

Data: 2011-09-12 14:49:18
Autor: stevep
Dnia 11-09-2011 o 22:13:11 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Na drzewo małpo nieczłekokształtna z czerwona dupą.

--
stevep

Data: 2011-09-11 18:30:07
Autor: pluton
To chyba bieda, a nie Binieda?
# A więc okazało się, że Dr. Binienda nie miał detalicznych rysunków

To wogole ciekawa sprawa:
samolot przywalil w drzewo, odpadl kawal skrzydla , samolot sie
obrocil na plecy i zaraz setki ludzi rzucaja sie dowodzic, ze
skrzydlo nie mialo prawa odpasc, a samolot nie mial prawa sie obrocic.

Albo 2 samoloty przywalily w dwa budynki (kazdy w jeden), w wyniku
czego 2 budynki sie zawalily, i zaraz setki ludzi rzucaja sie
udowodniac, ze zadnych samolotow nie bylo, a trzy (sic!)  wieze
zawalily sie, bo na kazdym pietrze wybuchla tona materialow wybuchowych.

Nullification

Data: 2011-09-11 14:01:36
Autor: Leszczur
To chyba bieda, a nie Binieda?
On 11 Wrz, 18:30, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

udowodniac, ze zadnych samolotow nie bylo, a trzy (sic!)  wieze
zawalily sie, bo na kazdym pietrze wybuchla tona materialow wybuchowych.

Koincydentalnie to ci sami ludzie. 10% populacji to ludzie dziwni, a
1% z nich to kompletni kosmici. Nie ma rady. Trzeba z nimi zyc.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-12 20:43:02
Autor: janusz@fajny.adres.to
To chyba bieda, a nie Binieda?
pluton wrote:
[...]

A WTC7 oczywiście się nie zawalił.
W matrixie plutona rzecz jasna.

j..

Data: 2011-09-12 12:10:25
Autor: Leszczur
To chyba bieda, a nie Binieda?
On 12 Wrz, 20:43, "jan...@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvb...@cbpmgn.barg.cy> wrote:
pluton wrote:

> [...]

> udowodniac, ze zadnych samolotow nie bylo, a trzy (sic!)  wieze
> zawalily sie, bo na kazdym pietrze wybuchla tona materialow wybuchowych..

A WTC7 oczywi cie si nie zawali .
W matrixie plutona rzecz jasna.

A dowodzi to czego konkretnie?

To chyba bieda, a nie Binieda?