Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   To chyba najlepsze wystąpienie w tej kadencji Sejmu! Patryk Jaki zaorał polityków PO w debacie dotyczącej pedofilii!

To chyba najlepsze wystąpienie w tej kadencji Sejmu! Patryk Jaki zaorał polityków PO w debacie dotyczącej pedofilii!

Data: 2019-05-18 10:59:08
Autor: Lord Donald
[...]

Być może to było ostatnie wystąpienie wiceministra sprawiedliwości Patryka Jakiego w polskim Sejmie. Ale jakże ważne i merytoryczne!

https://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/19870-to-chyba-najlepsze-wystapienie-w-tej-kadencji-sejmu-patryk-jaki-zaoral-politykow-po-w-debacie-dotyczacej-pedofilii?fbclid=IwAR3_rqYUeoHfI1Bo6U_OOI-75-XdT1wIHXPh9CCFj0vpv2PaLKsE662le2c

Data: 2019-05-18 02:11:52
Autor: Bruno Brunowski
To chyba najlepsze wystąpienie w tej kadencji Sejmu! Patryk Jaki zaorał polityków PO w debacie dotyczącej pedofilii!
UWAGA!!! Lordzik znowu trolluje!!!

Data: 2019-05-18 04:13:16
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
UWAGA!!! Lordzik znowu trolluje!!!

Nu tak, peło bardziej troszczyła się o sprawców:(

Data: 2019-05-18 05:08:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 13:13:17 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> UWAGA!!! Lordzik znowu trolluje!!!

Nu tak, peło bardziej troszczyła się o sprawców:(

G.. prawda. Pod płaszczykiem "walki z pedofilia", pisiory próbują przepchnąć wielką nowelizację kodeksu karnego. 99,9% zmienionych przepisów nie ma żadnego związku z molestowaniem nieletnich. W projekcie znalazł się jeden przepis, który zapewniał bezkarność w sprawach za płatny seks z nieletnimi, czyli coś co bardzo ucieszyłoby jurnego Marka z Podkarpacia. Gdy sprawa została nagłośniona przepis momentalnie zniknął. Ale skoro jeden taki się pojawił, jaka pewność że nie ma takich więcej? Przy tym tempie prac nie ma szans na sprawdzenie wszystkiego.

--
Bruno

Data: 2019-05-18 06:53:20
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

Z całej opozycji nie ma jednego osła który może przeczytać to tam pis knuje?
W takim razie są zbyt zajęci kampanią i pluciem:)

Jedni pełowcy zrywają drugim pełowcom plakaty, dzieje się:)
https://twitter.com/danutahuebner/status/1129328251187400705

Data: 2019-05-18 07:14:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 15:53:21 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
> [...]
W takim razie są zbyt zajęci kampanią i pluciem:)

Jedni pełowcy zrywają drugim pełowcom plakaty, dzieje się:)

A kiedy mają to przeczytać, jak rano jest projekt, a  po południu już jest przegłosowana ustawa?
Ten projekt wpłynął do Sejmu 14 maja, a 16 już była gotowa ustawa.
Myślisz, że przy takim tempie jest szansa wszystko dokładnie przeanalizować 47 stron nowelizacji i porównać to z obecnym tekstem KK?

Dodatkowo wszystkie poprawki opozycji są tradycyjnie odrzucane w jednym głosowaniu bez jakiejkolwiek dyskusji. --
Bruno

Data: 2019-05-18 18:23:41
Autor: Lord Donald
W dniu 18.05.2019 o 15:53, Bytomir Szimoza pisze:
[...]

Ale świenie już tak mają. Nie jestem rolnikiem, ale widziałem kilka razy jak żrą się o koryto. Im te koryto węższe tym problem z wygryzaniem się świń jest ostrzejszy. Ale miło patrzeć jak te świnie z PO się same wygryzą. Nie trzeba trzeba sądów, łagrów, itp... Wystarczy zmniejszać stopniowo koryto a wygryzą się same.

Data: 2019-05-18 18:47:36
Autor: Pajdak
Patryk Jaki poza listą ucieczkową do PE
troll kremlowski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qbohgr$f00$2gioia.aioe.org...
To chyba najlepsze wystąpienie w tej kadencji Sejmu! Patryk Jaki zaorał polityków PO w debacie dotyczącej pedofilii!

https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/593395,wybory-do-pe-jaki-wos-pis-zmiany-kandydaci-pis.html

"Michał Woś pokonał Patryka Jakiego w wyścigu o nominację ze Śląska do listy PiS w wyborach do Parlamentu Europejskiego" - pisze Dziennik Zachodni. Ostatecznie znajdzie się na niej nie wiceminister sprawiedliwości, a wicemarszałek województwa. "

"Patryk Jaki miał być trzecim na liście PiS."

"Mówi się, że przeciwna temu miała być wicepremier Beata Szydło."

Buuuhahahhahahahahhahhahahahhaaaaa!

--
Pajdak

To chyba najlepsze wystąpienie w tej kadencji Sejmu! Patryk Jaki zaorał polityków PO w debacie dotyczącej pedofilii!