To chyba trzeba nie mieć mózgu..

Data: 2010-12-20 20:21:49
Autor: megrims
To chyba trzeba nie mieć mózgu..
Data: 2010-12-20 21:55:43
Autor: P_ablo
To chyba trzeba nie mieć mózgu..
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ieoacj$3e5$1usenet.news.interia.pl...

co tak ludziom odwala..

Ale komu?
Ojcu ktory bedzie cierpial do konca zycia ?
Czy tym ktorzy beda go skarzyc ?
Cos musza zrobic, ale on i tak juz poniosl wystarczajaca kare za swoja glupote...

--
Picasso

Data: 2010-12-20 21:12:02
Autor: masti
To chyba trzeba nie mieć mózgu..
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 21:55:43 +0100 osobnik zwany P_ablo
wystukał:

jakby myślał toby nie cierpiał teraz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 22:08:56
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-20 21:55, P_ablo pisze:

Ojcu ktory bedzie cierpial do konca zycia ?
Czy tym ktorzy beda go skarzyc ?
Cos musza zrobic, ale on i tak juz poniosl wystarczajaca kare za swoja
glupote...

To jest dobry argument. Odwale teściową "w wypadku", powiem że nie mogę się pozbierać po tak wielkiej stracie, więc dadzą mi 2lata w zawiasach za "cierpienia". Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-12-20 23:08:33
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.
Jak o mózgu i myśleniu temat ...
Trzeba było myśleć przed ślubem, teraz nie musiał byś kombinować :-D
--
Krzysiek

Data: 2010-12-21 09:26:38
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-20 23:08, Krzysztof 45 pisze:
DoQ napisał(a):
Teściowa z głowy, ja na wolności - żyć nie umierać.
Jak o mózgu i myśleniu temat ...
Trzeba było myśleć przed ślubem, teraz nie musiał byś kombinować :-D

To był przykład - mityczna teściowa pasuje najlepiej ;>

Data: 2010-12-21 09:50:47
Autor: Krzysztof 45
DoQ napisał(a):
  > To byĹ‚ przykĹ‚ad
Domyślałem się :)
--
Krzysiek

Data: 2010-12-21 10:06:10
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 09:50, Krzysztof 45 pisze:
DoQ napisał(a):
 > To byĹ‚ przykĹ‚ad
Domyślałem się :)

Trzy zdrowaśki, trochę łez a będzie wybaczone!! ;)

Data: 2010-12-20 23:17:08
Autor: emes

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ieoh06$15m$1@mx1.internetia.pl...
[...]

jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do odstrzelenia tesciowej !
wez sie gosciu palnij w lepetyne przynajmniej dwa razy,
a jesli w twoim poscie byla odrobina ironii to mimo wszystkim jebnij sie chociaz raz.

Data: 2010-12-20 23:35:25
Autor: Krzysztof 45
emes napisał(a):
jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do odstrzelenia tesciowej !
Wyluzuj. Chyba nie z kumałeś.
Domyślam się że chodzi mu o to, że pomimo wszczęcia śledztwa, nie ponosi się konsekwencji w takich przypadkach.
Przykład np. Otylii.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-21 09:25:47
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-20 23:17, emes pisze:

jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do
odstrzelenia tesciowej !

Bo ty tak twierdzisz?

wez sie gosciu palnij w lepetyne przynajmniej dwa razy,
a jesli w twoim poscie byla odrobina ironii to mimo wszystkim jebnij sie
chociaz raz.

MoĹĽe jednak ty siÄ™ jebniesz ?

Data: 2010-12-21 10:23:50
Autor: emes

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iepol9$dlh$1@mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-12-20 23:17, emes pisze:

jakim trzeba byc skonczonym idiota zeby porownywac smierc dziecka do
odstrzelenia tesciowej !

Bo ty tak twierdzisz?

bo wystarczy miec odrobine mĂłzgu i go uzyc zeby zobaczyc ta drobna roznice !
Czy ty w ogole kontaktujesz i zdajesz sobie sprawÄ™ czym dla tych ludzi jest strata dziecka ?
Przeciez to trzeba byc skonczonym kretynem zeby tego nie zrozumiec.
A porownywanie tego do odstrzalu tesciowej jest gosciu po prostu nie na miejscu i na to rzecze zwracam uwage.

Data: 2010-12-21 10:28:48
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 10:23, emes pisze:

bo wystarczy miec odrobine mĂłzgu i go uzyc zeby zobaczyc ta drobna
roznice !
Czy ty w ogole kontaktujesz i zdajesz sobie sprawÄ™ czym dla tych ludzi
jest strata dziecka ?

No to teraz powiedz mi kretynku ile dzieci już zabiłeś?

Data: 2010-12-21 13:18:12
Autor: emes

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iepsbe$9k8$1@mx1.internetia.pl...
[...]

ty jestes jakis mocno pierdolniety

Data: 2010-12-21 10:38:21
Autor: Axel
To chyba trzeba nie miec mózgu..
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message

Ojcu ktory bedzie cierpial do konca zycia ?
Czy tym ktorzy beda go skarzyc ?
Cos musza zrobic, ale on i tak juz poniosl wystarczajaca kare za swoja
glupote...
To jest dobry argument. Odwale tesciowa "w wypadku", powiem ze nie moge sie pozbierac po tak wielkiej stracie, wiec dadza mi 2lata w zawiasach za "cierpienia". Tesciowa z glowy, ja na wolnosci - zyc nie umierac.

DoQ - jak bedziesz mial wlasne dzieci, to zaobserwujesz roznice miedzy dzieckiem a tesciowa...

--
Axel

Data: 2010-12-21 10:52:06
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 10:38, Axel pisze:

DoQ - jak bedziesz mial wlasne dzieci, to zaobserwujesz roznice miedzy
dzieckiem a tesciowa...

Ale zabicie _własnego_ dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?

Data: 2010-12-21 13:23:28
Autor: Axel

DoQ - jak bedziesz mial wlasne dzieci, to zaobserwujesz roznice miedzy
dzieckiem a tesciowa...
Ale zabicie _własnego_ dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?

A kto tak powiedzial?

--
Axel

Data: 2010-12-21 13:24:24
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 13:23, Axel pisze:

DoQ - jak bedziesz mial wlasne dzieci, to zaobserwujesz roznice miedzy
dzieckiem a tesciowa...
Ale zabicie _własnego_ dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?
A kto tak powiedzial?

Ten sam co napisał że poniósł już _wystarczaj±c±_ karę.

Data: 2010-12-21 21:48:52
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 16:05, Sebastian Kaliszewski pisze:

DoQ - jak bedziesz mial wlasne dzieci, to zaobserwujesz roznice miedzy
dzieckiem a tesciowa...
Ale zabicie _własnego_ dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?
Masz dzieci?

Najpierw odpowiedz na wcze¶niejsze pytanie - dlaczego zabicie własnego dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?

Data: 2010-12-22 18:29:28
Autor: Sebastian Kaliszewski
DoQ wrote:
[...]

Pomy¶l, to nie boli.

Dla ułatwienia: nie mówimy o morderstwie z premedytacj±

Zatem:
Masz dzieci?

\SK

Data: 2010-12-28 09:05:10
Autor: kml
To chyba trzeba nie miec mózgu..

Użytkownik "Sebastian Kaliszewski" <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5ao9u7-nmm.ln1bozon.softax.pl...

Najpierw odpowiedz na wcze¶niejsze pytanie - dlaczego zabicie własnego dziecka ma być okoliczno¶ci± łagodz±c±?

Pomy¶l, to nie boli.

Dla ułatwienia: nie mówimy o morderstwie z premedytacj±

Mówimy o nieprawdopodobnej głupocie. Żadna nowo¶ć z reszt±. Sam widziałem jak taki m±dry "tatu¶" taki zrobił kulig za polonezem, że wbił dzieciaki w latarnie bo bardzo ciasno skręcił. Na szczę¶cie kretyn jako¶ się zatrzymał i nie rozsmarował tych dzieci. A jak powiesz takiemu DEBILOWI żeby się pi#####ał w głupi łeb to ma pretensje, że kto¶ ¶mie mu uwagę zwrócić.

kml

Data: 2010-12-21 11:52:18
Autor: Pa_blo
To chyba trzeba nie mieć mózgu..

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ieoh06$15m$1mx1.internetia.pl...

To jest dobry argument. Odwale te¶ciow± "w wypadku", powiem że nie mogę się pozbierać po tak wielkiej stracie, więc dadz± mi 2lata w zawiasach za "cierpienia". Te¶ciowa z głowy, ja na wolno¶ci - żyć nie umierać.

Mam rozumiec, ze czlowiek ktory spedzal czas ze swoimi dziecmi i zorganizowal dla nich kulig nie kochal ich i chcial aby skonczyly pod autobusem...

--
Picasso

Data: 2010-12-21 11:56:36
Autor: DoQ
W dniu 2010-12-21 11:52, Pa_blo pisze:

Mam rozumiec, ze czlowiek ktory spedzal czas ze swoimi dziecmi i
zorganizowal dla nich kulig nie kochal ich i chcial aby skonczyly pod
autobusem...

....a nie chciał. Jak nie chciał to kara się nie należy.

Data: 2010-12-21 13:19:36
Autor: emes
To chyba trzeba nie mieć mózgu..

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ieq1g3$bra$1@mx1.internetia.pl...
[...]

TU CZŁOWIEKU NIE CHODZI O BEZKARNO¦Ć RODZICA, wina jest jak najbardziej jego.

Ale porownywanie wypadku dziecka do zabicia tesciowej to idiotyzm nie uwazasz ?

Data: 2010-12-21 06:21:10
Autor: Profesor Sparks
To chyba trzeba nie mieć mózgu..

Ale porownywanie wypadku dziecka do zabicia tesciowej to idiotyzm nie
uwazasz ?

Wytłumacz nam dlaczego, o O¶wiecony.

Data: 2010-12-21 23:22:01
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Użytkownik "emes" <eme@emememmee.pl> napisał:

Ale porownywanie wypadku dziecka do zabicia tesciowej to idiotyzm nie uwazasz ?

Dla większo¶ci zdrowych ludzi spowodowanie ¶mierci innej osoby to wielka tragedia i trauma. To, czy chodzi tu o własne dziecko, te¶ciow±, czy bezimiennego pijaczka - ma oczywi¶cie znaczenie, ale jakby niezależne... Czym innym jest strata bliskiej osoby, a czym innym ¶wiadomo¶ć, że swoim postępowaniem odebrało się komu¶ życie, spowodowało stratę, której nie da się niczym naprawić i wynagrodzić. Złagodzenie kary na zasadzie "i tak już cierpi" mogłoby prowadzić do patologennego precedensu - że każdy morderca i tak już cierpi z powodu zła jakie wyrz±dził...

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-12-22 11:48:38
Autor: niusy.pl
[...]

Za umy¶lno¶ć się nie należy. Za skutek należy.

Data: 2010-12-20 22:12:38
Autor: MariuszM
To chyba trzeba nie mieć mózgu..
W dniu 20-12-2010 20:21, megrims pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-sledztwo-po-tragedii-podczas-kuligu,1,4087394,region-wiadomosc.html
co tak ludziom odwala..

Oho, będzie flame.
--
M.

Data: 2010-12-21 00:41:59
Autor: J.F.
On Mon, 20 Dec 2010 22:12:38 +0100,  MariuszM wrote:
[...]

Oj bedzie. Bo kolega nie sprecyzowal co w tym takiego idiotycznego :-)

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=p69kvJ8Diqs

J.

Data: 2010-12-20 23:02:06
Autor: Adam Płaszczyca
To chyba trzeba nie mieć mózgu..
Dnia Mon, 20 Dec 2010 20:21:49 +0100, megrims napisał(a):

co tak ludziom odwala..

Głupota. Wczoraj delikwent holował po pasie startowym w Czyżynach dwójke
dzieci. A obok kilku kirowców ćwiczyło po¶lizgi...
--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na

Data: 2010-12-20 23:43:53
Autor: Staszek Sosenko
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Mon, 20 Dec 2010 20:21:49 +0100, megrims napisał(a):

co tak ludziom odwala..

Głupota. Wczoraj delikwent holował po pasie startowym w Czyżynach
dwójke dzieci.

A co Ty robiłe¶ na Czyżynach? Bo chyba nie powłóczałe¶, za przeproszeniem, berlingow± dup± :P Czyżby ¦cierka oddana? ;>

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
Nissan 100NX 2.0 GTI '95 - DO SPRZEDANIA

Data: 2010-12-21 00:19:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 20 Dec 2010 23:43:53 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

A co Ty robiłe¶ na Czyżynach? Bo chyba nie powłóczałe¶, za przeproszeniem, berlingow± dup± :P Czyżby ¦cierka oddana? ;>

No własnie włóczyłem dup± Berlingo wkurwiaj±c się jakie to FWD jest
beznadziejne. --

Data: 2010-12-20 23:52:51
Autor: marjan
[...]

Niestety, to do¶ć popularne tam. Tej zimy byłem już na Czyżynach z 5 razy, i takich "kuligowiczów" było co najmniej trzech.
A gdy raz do kontroli zatrzymała mnie tam policja to powiedzieli, że w sumie nie można tam się ¶lizgać, bo to zagrożenie w ruchu l±dowym, bo ludzie z psami tam chodz±, bo dzieci się bawi±, i kazali mi uciekać. ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz

Data: 2010-12-21 00:20:50
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 20 Dec 2010 23:52:51 +0100, marjan napisał(a):

A gdy raz do kontroli zatrzymała mnie tam policja to powiedzieli, że w sumie nie można tam się ¶lizgać, bo to zagrożenie w ruchu l±dowym, bo ludzie z psami tam chodz±, bo dzieci się bawi±, i kazali mi uciekać. ;)

LOL. Zatrzynmywac to oni tam sobie mog±. 'Czy wła¶ciciel tego terenu wydał
zgodę na Panów obecno¶ć tutaj? Nie? To wypad z baru, nie wolno wam tutaj
przebywać. --

Data: 2010-12-21 19:08:49
Autor: rafikx
[...]

A kto jest wła¶cicielem tego terenu?

R.

Data: 2010-12-30 13:07:54
Autor: marjan
W dniu 2010-12-21 19:08, rafikx pisze:

[...]

Chyba Muzeum Lotnictwa Polskiego.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz

Data: 2010-12-20 23:13:36
Autor: Mateusz
On 20 Gru, 20:21, megrims <megrimsNOS...@interia.pl> wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-sledztwo-po-trage...

co tak ludziom odwala..

I to jeszcze na trzeĽwo...
Na wsiach taki proceder kuligów jest powszechny.

Data: 2010-12-21 11:11:14
Autor: topek
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/slask/wszczeto-sledztwo-po-tragedii-podcza
s-kuligu,1,4087394,region-wiadomosc.html

co tak ludziom odwala..
Sam jako dziecko jezdzilem w takich kuligach.
Wujek nas (mnie, kuzynow, dzieci sasiadow) ciagal i byla to mega frajda (no
moze poza wdychaniem spalin :)
Wypadek po prostu :-(

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

--