"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"

Data: 2015-05-06 17:48:09
Autor: Joschi
"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"
Założyciel Wikileaks Julian Assange, były pracownik amerykańskich służb
wywiadowczych Edward Snowden i były żołnierz Bradley Chelsea Manning zostali
uhonorowani pomnikiem w prominentnym miejscu w stolicy Niemiec za swoje
poświęcenia "w walce o prawdę". Czy jednak rzeczywiście przyczynili się do
zmian na lepsze?

W miniony weekend na berlińskim Alexanderplatz stanęły wykonane z brązu
figury trzech jednakowo ubranych szczupłych postaci stojących na krzesłach.
Ich twarze są łatwo rozpoznawalne. To autorzy największych w ostatnich
latach wycieków dokumentów amerykańskich służb i dyplomacji. "To ci, którzy
stracili swoją wolność za prawdę" - jak określił autor pomnika Davide
Dormino. "Historia nigdy nie miała pozytywnej opinii o współczesnych
rewolucjonistach. Podjęcie działania wymaga odwagi, stanięcia na pustym
krześle, nawet jeśli to boli" - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Edward-Snowden-Chelsea-Manning-i-
Julian-Assange-doczekali-sie-pomnika-Zasluzyli,wid,17512585,wiadomosc.html

 ~taka prawda 21 minut temuJeżeli to wszystko prawda co oni ujawnili to nie
ma najmniejszej
wątpliwości, że NWO jest faktem

Data: 2015-05-06 18:18:49
Autor: Marek Czaplicki
Joschi pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 6 maja 2015 17:48:

[...]

Ha ha ha. I Niemcy byli tak oburzeni jak wyszło, że ich kanclerz mogła być podsłuchiwana. Bali się że wyjdzie to co mówiła w zaciszu do słuchawki na jaw? A w drugą stronę? Pomniki stawiają?

Data: 2015-05-06 13:22:17
Autor: Marek
W dniu środa, 6 maja 2015 18:18:51 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

Ha ha ha. I Niemcy byli tak oburzeni jak wyszło, że ich kanclerz mogła być podsłuchiwana. Bali się że wyjdzie to co mówiła w zaciszu do słuchawki na jaw? A w drugą stronę? Pomniki stawiają?

Jeszcze nie.
Chyba to jest dopiero zacheta do ujawniania tajnych materlalow niemieckich sluzb.
Moze wreszcie dowiemy sie, ile Marek dostal Lenin na swoja rewolucje...?
No i jakie haki maja na Bartoszewskiego i Skubiszewskiego ?

Data: 2015-05-09 22:07:14
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 6 maja 2015 22:22:

[...]

No. Jak dla Ciebie wyrocznią jest to co smarują służby, to chyba na dane ze spóldzielni mieszkaniowej na temat składek członkowskich czekasz z biciem serca?

Data: 2015-05-06 20:07:29
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:midd3n$lan$1speranza.aioe.org...
[...]

Zniewolony naród, zniewolone społeczeństwo. Tylko w Rosji istnieje prawdziwa wolność. Jedź do Rosji. Czerwona Armia cie wzywa. Potrzebny jesteś na mięcho armatnie.

MW

Data: 2015-05-06 22:20:30
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:midl9a$4ce$5news.albasani.net...
[...]

Już cię de bul skoszaruje, nie martw się...

Data: 2015-05-07 17:53:58
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Od kiedy to ktoś z PL może mnie skoszarować idioto? Kiedy jedziesz pilnować
psy u bauera?

MW

Data: 2015-05-07 13:15:16
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mifgkq$lep$3news.albasani.net...

[...]

Więc skoszaruje cię Von Tusk..., przybłędo...

Data: 2015-05-07 18:11:31
Autor: Mark Woydak

[...]

Przybłędów to szukaj w swoej rodzinie świdnicki obszczymurze. Von oznacza że
jest się PANEM, a nie dziadem takim ja ty pachołku.

MW

Data: 2015-05-07 18:40:16
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig33v$o0c$4news.albasani.net...

[...]

Von to oznacza, że jest się volksdeutschem, czyli sprzedawczykiem Polski... POwska przybłędo...

Data: 2015-05-07 18:51:00
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig4he$2uh$1speranza.aioe.org...
[...]

Ktos tak jak ty, komuch z plebsu nigdy nie bedzie panem. To dalej kundel-przybłeda pilnujacy psów bauera.

MW

Data: 2015-05-07 19:34:00
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig55p$ri6$9news.albasani.net...
[...]

~Latarnia 46 minut temu

Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków może być tylko
opozycjonistą wobec Wolnej Polski

 ~Xd 50 minut temuRobiłeś ZYDOUBECKI UKŁAD - "okrągły stół" a później NOCNĄ ZMIANĘ !!!!!!!!!!!!!!! ŻYDOUBEKOM MÓWIĘ WON !!!!!!!!!! TU JEST POLSKA - MÓJ DOM !!!!!!!!!!

 ~asa 51 minut temuwal sie czerwona swinio !!!

Data: 2015-05-07 10:12:47
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-06 o 17:48, Joschi pisze:
Założyciel Wikileaks Julian Assange, były pracownik amerykańskich służb
wywiadowczych Edward Snowden

Były?? A co on takiego ujawnił czego i tak już wszyscy nie wiedzą?

"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"