"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"

Data: 2015-05-06 20:07:29
Autor: Mark Woydak
"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:midd3n$lan$1speranza.aioe.org...
Założyciel Wikileaks Julian Assange, były pracownik amerykańskich służb
wywiadowczych Edward Snowden i były żołnierz Bradley Chelsea Manning zostali
uhonorowani pomnikiem w prominentnym miejscu w stolicy Niemiec za swoje
poświęcenia "w walce o prawdę". Czy jednak rzeczywiście przyczynili się do
zmian na lepsze?

Zniewolony naród, zniewolone społeczeństwo. Tylko w Rosji istnieje prawdziwa wolność. Jedź do Rosji. Czerwona Armia cie wzywa. Potrzebny jesteś na mięcho armatnie.

MW

Data: 2015-05-06 22:20:30
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:midl9a$4ce$5news.albasani.net...
[...]

Już cię de bul skoszaruje, nie martw się...

Data: 2015-05-07 17:53:58
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "boukun" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Od kiedy to ktoś z PL może mnie skoszarować idioto? Kiedy jedziesz pilnować
psy u bauera?

MW

Data: 2015-05-07 13:15:16
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mifgkq$lep$3news.albasani.net...

[...]

Więc skoszaruje cię Von Tusk..., przybłędo...

Data: 2015-05-07 18:11:31
Autor: Mark Woydak

[...]

Przybłędów to szukaj w swoej rodzinie świdnicki obszczymurze. Von oznacza że
jest się PANEM, a nie dziadem takim ja ty pachołku.

MW

Data: 2015-05-07 18:40:16
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig33v$o0c$4news.albasani.net...

[...]

Von to oznacza, że jest się volksdeutschem, czyli sprzedawczykiem Polski... POwska przybłędo...

Data: 2015-05-07 18:51:00
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości news:mig4he$2uh$1speranza.aioe.org...
[...]

Ktos tak jak ty, komuch z plebsu nigdy nie bedzie panem. To dalej kundel-przybłeda pilnujacy psów bauera.

MW

Data: 2015-05-07 19:34:00
Autor: Joschi
"Mark Woydak" <Mark.Woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mig55p$ri6$9news.albasani.net...
[...]

~Latarnia 46 minut temu

Opozycjonista otoczony członkami PZPR mający teściów UBeków może być tylko
opozycjonistą wobec Wolnej Polski

 ~Xd 50 minut temuRobiłeś ZYDOUBECKI UKŁAD - "okrągły stół" a później NOCNĄ ZMIANĘ !!!!!!!!!!!!!!! ŻYDOUBEKOM MÓWIĘ WON !!!!!!!!!! TU JEST POLSKA - MÓJ DOM !!!!!!!!!!

 ~asa 51 minut temuwal sie czerwona swinio !!!

"To ci, którzy stracili swoją wolność za prawdę"