To cieszy !!

Data: 2011-01-22 13:43:31
Autor: cyc
To cieszy !!
PiS-owska piania cieknaca z ust jest coraz gestsza i obfitsza . Znaczy to , ze osiagaja apogeum szalenctwa a po tym musi przyjsc juz tylko uspokojenie .
Wazne , ze zdaja sobie sprawe z tego , ze stoja na przegranej pozycji , ze nie tylko Polska ale i swiat smieje sie z ch paranoi lub w duzej mierze z cynizmu i obludu , choc te drugie cechy w kontekscie smolenskiej katastrofy , nie nadaja sie do wykpiwania , tylko do osadzenia .
Mowiac krotko PiS , jego Kaczynski i cala sfora szczekajacych na rozkac pana kundli , znalazla sie juz na rowni pochylej z ktorej mozna wpasc juz tylko do szamba a wiec miejsca w sposob naturalny przynalezny faszystom .
To cieszy , mimo ze  swiadomosc pisomatolkow o nieuchronnej klesce wyzwala u nich nowe poklady energii pozwalajace eskalowac obled . Sa to jednak juz tylko agonalne podrygi .

cyc

Data: 2011-01-22 13:54:11
Autor: Brzydal
To cieszy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ihejdo$91d$1news.onet.pl...
[...]

"Dobicie watahy" nastapi tuż przed wyborami w październiku. Wtedy Tusk ujawni całość zapisów ze skrzynek i treść rozmowy pomiędzy Kaczyńskimi w dniu 10 kwietnia 2010.

Data: 2011-01-22 14:57:19
Autor: jedrus
To cieszy !!
W dniu 2011-01-22 13:54, Brzydal pisze:

[...]

"Dobicie watahy" nastapi tuĹź przed wyborami w paĹşdzierniku. Wtedy Tusk
ujawni całość zapisów ze skrzynek i treść rozmowy pomiędzy Kaczyńskimi w
dniu 10 kwietnia 2010.

A do wyborow bedziemy gonic kroliczka?
Troche to przydlugawo.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 14:58:29
Autor: u2
To cieszy !!
W dniu 2011-01-22 14:57, jedrus pisze:
[...]

Tusk ujawnił już co było mu wygodne, razem z Komorowskim. Na dwa
tygodnie przed wyborami.

Teraz wiadomo z raportu Millera, że była to typowa ściema.

Data: 2011-01-22 16:23:46
Autor: mi
To cieszy !!
On 22.01.2011 13:54, Brzydal wrote:
"Dobicie watahy" nastapi tuż przed wyborami w październiku. Wtedy Tusk
ujawni całość zapisów ze skrzynek i treść rozmowy pomiędzy Kaczyńskimi w
dniu 10 kwietnia 2010.

Tak, tak. Furher Tusk wyciągnie wunderwaffe i zwycięży we wszystkich wyborach. Na papierza też.

mi

Data: 2011-01-22 17:00:00
Autor: cyc
To cieszy !!

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ihesq2$cpi$1news.onet.pl...
[...]

Nie sadze ale dziwie sie , ze nie wyciagnie dostepnych mu  narzedzi prawnych .. Te w zupelnosci wystarczylyby do zdelegalizowania PiS-u a czesci jego prominentnych dzialaczy skierowac na przymusowe leczenie psychiatryczne .

cyc

Data: 2011-01-22 14:53:59
Autor: jedrus
To cieszy !!
W dniu 2011-01-22 13:43, cyc pisze:
[...]

To prawda ale bez zdecydowanego dzialania rzadu i prezydenta czeka nas kilka miesiecy swoistej gehenny i kompromitacji w oczach opinii swiatowej. Beda wiec to cholernie dlugie i nafaszerowane mutacjami chorob psychicznych pisiarni miesiace, tylko czy uda nam sie wyjsc z nich bez szwanku? Watpie. Moje watpliwosci maja swoje uzasadnienie nie tylko w niezrozumialej dla mnie postawie rzadu i prezydenta. Moj niepokoj opieram z znaczniej mierze na zaskakujaco obojetnej postawie "wybrancow" czesci narodu (nie wszysycy chodza na wybory), czyli tych, co za publiczne pieniadze ciszej/glosniej puszczaja baki w Sejmowe fotele. Kilka dni  temu slyszalem jak Palikot mowil o karach finansowych za brak dyscypliny w glosowaniach a to o czyms swiadczy. O czym? Ano o tym, Ĺźe durny elektorat jest w minionym i "podobno" calkiem demokratycznym kraju dymany na maksa przez wszystkich na kogo glosuje. Jako dziecko peerelu, dzisiaj mam uzasadnione podstawy by stwierdzic, ze po 20 latach pseudodemokracji dymanie Narodu siega zenitu. Stara zasada z kroliczkiem potwierdza sie. W tej panujacej dzisiaj od lewa do prawa bufonadzie chodzi wlasnie o pozory, o fikcje, czyli nieustanne gonienie kroliczka.
Chyba to boukun probowal nas odtumanic mowiac o calkowitym olaniu wyborow. Popieram go, ale nie wiem czy w tym jest skuteczna metoda na partyjnych bufonow.
W innycm watku pisales o "zelaznym" ale calkowicie oglupionym przez PiS elektoracie i to jest najstraszliwa bron w reku karla-fanatyka i boje sie, ze po raz kolejny narod ruszy do urn by glosowac przeciw PiS ale czy o to wlasnie chodzi?
Wniosek..?
Trzeba cos wydumac, by w sprawach szkodliwej dzialalnosci PiS jakies dzialania podjal premier z prezydentem. Gdzies mam ich slupki wyborcze gdy przez kraj przetacza sie kacza zaraza.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 14:01:09
Autor: obserwator
To cieszy !!
jedrus <jedrus@nospam.btx.pl> napisał(a): Trzeba cos wydumac, by w sprawach szkodliwej dzialalnosci PiS jakies dzialania podjal premier z prezydentem. Gdzies mam ich slupki wyborcze gdy przez kraj przetacza sie kacza zaraza.

============================================================================== a jaka ta niby szkodliwa dzialanosc PiS jest? Zrob moze porownaie do
szkodliwej dzialanosci PO, aby mozna bylo wyciagnac jakis logiczny wniosek z
tej propagandy ktora tu wraz Robertem B. demagogiem o korzeniach komuszych,
wyciagnac.

Czy zapowiedz *Trzeba cos wydumac* to kolejna grozba pod adresem Kaczynskiego
i opozycji? Takie grozby sa karalne.

Data: 2011-01-22 15:00:45
Autor: u2
To cieszy !!
W dniu 2011-01-22 14:53, jedrus pisze:
Kilka dni  temu slyszalem jak Palikot mowil o karach finansowych za brak
dyscypliny w glosowaniach a to o czyms swiadczy. O czym? Ano o tym, że
[...]

Oczywiście, dymają ciebie oszuści i złodzieje z PO jak chcą, no ale ty
marzysz aby się do nich dołączyć.

Data: 2011-01-22 16:09:21
Autor: cyc
To cieszy !!

Użytkownik "jedrus" <jedrus@nospam.btx.pl> napisał w wiadomości news:4d3ae148$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To prawda ale bez zdecydowanego dzialania rzadu i prezydenta czeka nas kilka miesiecy swoistej gehenny i kompromitacji w oczach opinii swiatowej. Beda wiec to cholernie dlugie i nafaszerowane mutacjami chorob psychicznych pisiarni miesiace, tylko czy uda nam sie wyjsc z nich bez szwanku? Watpie. Moje watpliwosci maja swoje uzasadnienie nie tylko w niezrozumialej dla mnie postawie rzadu i prezydenta. Moj niepokoj opieram z znaczniej mierze na zaskakujaco obojetnej postawie "wybrancow" czesci narodu (nie wszysycy chodza na wybory), czyli tych, co za publiczne pieniadze ciszej/glosniej puszczaja baki w Sejmowe fotele. Kilka dni  temu slyszalem jak Palikot mowil o karach finansowych za brak dyscypliny w glosowaniach a to o czyms swiadczy. O czym? Ano o tym, że durny elektorat jest w minionym i "podobno" calkiem demokratycznym kraju dymany na maksa przez wszystkich na kogo glosuje. Jako dziecko peerelu, dzisiaj mam uzasadnione podstawy by stwierdzic, ze po 20 latach pseudodemokracji dymanie Narodu siega zenitu. Stara zasada z kroliczkiem potwierdza sie. W tej panujacej dzisiaj od lewa do prawa bufonadzie chodzi wlasnie o pozory, o fikcje, czyli nieustanne gonienie kroliczka.
[...]

Od "dumania " jest rzad nie tylko dlatego , ze spoleczestwo mu za to placi ale rowniez dlatego , ze jest to jego konstytucyjnym  obowiazkiem tak samo , jak dbanie o dobre imie Polski o pilnowanie racji stanu o dbanie o wlasny wizerunek a przedewszystkim o nas obywateli , ktorzy stanowia "sol tej ziemi " w przeciwienstwie do tego co mysla konusy i inni politycy , niezaleznie od opcji , uwazajacy sie za najwazniejszy element tego co nazywa sie Polska  .
Wznieslismy sie dotad raz , ale w sumie na krotko , ponad wynikajaca z traktowania nas jak mase , szarzyzne . Dalo to poztywny o tyle wynik , ze wladza zrozumiala , ze jesty na uslugach narodu a nie odwrotnie . Skutek byl taki , ze zmienila sie wladza ale juz po miesiacach ledwie , stala sie taka sama , jak poprzednia , co znaczy , arogancka , najlepiej wiedzaca i uwazajacda , ze ona wie lepiej od obywateli jak obywatele maja zyc . W potrasformacyjnej Polsce kazda wladza , ktora dotad sprawowala rzad dusz , nie sprostala zadaniu i wpadla w pulapke pychy , obludy i wydumanej przez siebie wszechwiedzy . Rowniez teraz , obecnie dzialajacy rzad wie lepiej od narodu , co jest dla nas lepsze , chocby tolerujac psychopatyczne dzialania konusow i ich faszystowskich poplecznikow .

cyc

cyc

Data: 2011-01-22 15:21:55
Autor: obserwator
To cieszy !!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): Rowniez teraz , obecnie dzialajacy rzad wie lepiej od narodu , co jest dla nas lepsze , chocby tolerujac psychopatyczne dzialania konusow i ich faszystowskich poplecznikow .

a twoje teksty jakie sa? Nie psychopatyczne, nietolerancyjne, rasistowskie i
faszystowakie ?

Pisz krocej te swoje propagandowe wypociny, bo grupa dyskusyjna to nie
jestTrybuna Robotnicza lub inna Prawda komunistyczna.

Data: 2011-01-22 16:57:54
Autor: cyc
To cieszy !!

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihesmj$hl1$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Bede pisal tak jak mi sie zechce !. To po pierwsze .
Po drugie , niekt nie zmusza Cie do czytania moich postw , tymbardziej , ze jak znam zycie a wlasciwie pisolubcow , to i tak nic z tego nie jestes w stanie zrozumiec . Ograniczenia intelektualne sa u Ciebie zbyt duze abys mogl rozwiazac te symboliczne niemal zawilosci prostych , bylo nie bylo  w konstrukcji zdan , ktore plodze .
Masz niepowtarzalna szanse sie czegos nauczyc czytajac mnie ale pisowiec z takich nie skorzysta . Woli sluchac konusa i Rydzyka !...............no i Kepowa , administratywistke mieniaca sie prawnikiem .

cyc

Data: 2011-01-22 17:10:54
Autor: jedrus
To cieszy !!
W dniu 2011-01-22 16:21,  obserwator pisze:

a twoje teksty jakie sa? Nie psychopatyczne, nietolerancyjne, rasistowskie i
faszystowakie ?

W ktorym miejscu? Czytasz swoje teksty czy wysylasz defaultowo i potem meldujesz wykonianie zadania?

Pisz krocej te swoje propagandowe wypociny, bo grupa dyskusyjna to nie
jestTrybuna Robotnicza lub inna Prawda komunistyczna.

Wiem ze napisanie przez ciebie czegos wiecej niz:
"moskiewski pacholek", "sowiecki agent"...... zdecydowanie wykracza poza inteligencje nawet ta, wg. twojej definicji. Nie wysilaj sie bo sie rozpukniesz i ochlapiesz nam monitory.
Aaaa, wiedz ze sa jeszcze ludzie ktorzy potrafia robic uzytek z wlasnego mozgu a nie aportowac i wstawiac wklejki.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-22 17:20:22
Autor: ali
To cieszy !!
> [...]

Aaaa, wiedz ze sa jeszcze ludzie ktorzy potrafia robic uzytek z wlasnego mozgu a nie aportowac i wstawiac wklejki.

ha ha
bolszewicka mantalnośc starego zetempowca i ich pomiotu wyłazi u  cyca jak i u ciebie  ps tylko  jak będziesz zdychał ksiundza nie wołaj
bo tak zawsze tacy kończą

Data: 2011-01-22 18:50:12
Autor: cyc
To cieszy !!

Użytkownik "ali " <ali57@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ihf3km$a1p$1inews.gazeta.pl...
> [...]

u ciebie
ps
tylko  jak będziesz zdychał ksiundza nie wołaj

Oto cala pisowsko rydzykowa madrosc , kultura i moralnosc !.
Tak obnazac sie moze tylko pisowski glupiec .

cyc

To cieszy !!