To co Apple og艂osi we wtorek? :)

Data: 2011-10-02 13:53:49
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
We wtorek Apple ma oglosi膰 nowe produkty na nastepny rok...
Plotki kr膮偶膮 od dawna po sieci, ludzie pokazuj膮 fotki obud贸w zrobione
gdzie艣 w chinskiej fabryce, listy towar贸w z magazyn贸w sklepowych z nazw膮
iPhone4S na nich i nawet cen膮...
Ludziska si臋 ekscytuj膮 i zastanawiam sie w艂a艣nie czy na tej grupie macie
te偶 swoje typy...
Kto obstawia 偶e og艂osz膮 we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala
ekranem ale znacznie cie艅sz膮 obudow膮 (cie艅sz膮 od iPhone4 i Galaxy S II)
z zaokraglonymi plecami z metalu a kto, 偶e tylko unowoczesnion膮 wersj臋
iPhone4 o nazwie iPhone4S z szybszym procesorem i pracuj膮cy w dwu
trybach: GSM i CDMA? A mo偶e oba na raz?

Data: 2011-10-02 16:05:54
Autor: januszek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Pszemol napisa?(a):

We wtorek Apple ma oglosi膰 nowe produkty na nastepny rok...

Nowo艣ci膮 b臋dzie 艂adowanie bezprzewodowe baterii ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Pr臋dko艣膰 zabija. W艂膮cz my艣lenie!"

Data: 2011-10-02 12:12:42
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"januszek" <januszek@polska.irc.pl> wrote in message news:slrnj8h2tj.128c.januszekgimli.mierzwiak.com...
Pszemol napisa?(a):

We wtorek Apple ma oglosi膰 nowe produkty na nastepny rok...

Nowo艣ci膮 b臋dzie 艂adowanie bezprzewodowe baterii ;)

By膰 mo偶e r贸wnie偶 kredytowa karta chipowa w telefonie (RFID).

Data: 2011-10-02 19:28:22
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-02 19:12, Pszemol pisze:
[...]

Pomyli艂e艣 chyba z chipem do identyfikacji zaginionych ps贸w...

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-10-03 01:53:19
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message
[...]

O czym Ty m贸wisz???

http://www.zdnet.com/news/rfid-could-be-in-all-cell-phones-by-2010/315292

Data: 2011-10-03 11:30:17
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 01:53:19 -0500, Pszemol napisa艂(a):

[...]

O tym, 偶e konsekwentnie mylisz identyfikator RFID z bankowymi chipami
komunikuj膮cymi si臋 w standardzie NFC.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
鈥淣ie jeste艣 Supermanem; Marines i piloci my艣liwscy: wy TAK呕E nie.鈥

Data: 2011-10-03 07:29:56
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:15zlcbjgftkyv.124dx7knnicpv$.dlg40tude.net...
[...]

Niczego nie myl臋 - NFC jest przecie偶 oparta o technologi臋 RFID.
Sam korzystam z karty RFID kt贸ra jednocze艣nie s艂u偶y w jednej chwili do
otwarcia bramy do budynku a w innej chwili do autoryzacji dystrybutora
wydaj膮cego benzyn臋 na flotowej stacji benzynowej.

A je艣li chcesz przyk艂ad u偶ywania skr贸t贸w RFID i NFC zamiennie do
okre艣lenia tego samego nie pochodz膮cy ode mnie to zerknij na witryn臋:
http://www.nearfield.org/2010/11/google-android-and-nfc  oraz tu:
http://www.nearfield.org/2009/11/iphone-rfid-and-nfc-peripherals
wi臋c we藕 si臋 odzaj膮czkuj ode mnie z tym bezsensownym "poprawianiem"
bo dok艂adnie wiadomo o czym jest mowa bez Ciebie, "ekspercie"...

Data: 2011-10-03 16:17:37
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 14:29, Pszemol pisze:
[...]

Je偶eli co艣 jest na czym艣 oparte, to jeszcze nie znaczy, 偶e oznacza to samo.

[...]

Czyta艂e艣 to, czy tylko ci si臋 wydaje, 偶e tam s膮 u偶ywane zamiennie?

wi臋c we藕 si臋 odzaj膮czkuj ode mnie z tym bezsensownym "poprawianiem"
bo dok艂adnie wiadomo o czym jest mowa bez Ciebie, "ekspercie"...

Nie czyta艂e艣, jak widz臋.

Data: 2011-10-03 09:50:15
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4e89c407$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczeg贸艂y na kt贸re zwracasz uwag臋 (nie wiem czemu) nie s膮 tu
istotne w tej dyskusji bo chyba ka偶dy wiedzia艂 o co chodzi...

Data: 2011-10-03 17:26:04
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 16:50, Pszemol pisze:
[...]

Mog艂em si臋 spodziewa膰, 偶e wybierzesz strategiczny odwr贸t i odwracanie kota ogonem, zamiast si臋 przyzna膰 do b艂臋du.

Data: 2011-10-03 10:39:31
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4e89d411$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie do b艂臋du, raczej do braku precyzji w wyra偶eniu swojej my艣li.
I przyzna艂em si臋 do tego zgadzaj膮c si臋 na zauwa偶one przez Ciebie r贸偶nice
mi臋dzy NFC i typowym RFID. Ty oczekujesz 偶e wy艣l臋 film do youtube
jak si臋 bij臋 w pier艣 wypowiadaj膮c s艂owa mea culpa, mea culpa??

Zastanawiam si臋 w艂a艣nie dlaczego tak bardzo Ci zale偶y na wytykaniu
b艂臋d贸w u innych i grasujesz na nich jakby艣 czerpa艂 z tego po偶ywienie...
Pr贸bujesz przed sob膮 samym udowodni膰 swoj膮 nieomylno艣膰
i wykaza膰 swoj膮 warto艣膰? Czy to objaw jakich艣 kompleks贸w mo偶e?

Data: 2011-10-03 18:57:57
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 17:39, Pszemol pisze:

[...]

Na jedno wychodzi.

/ciach pobredzanie/

Data: 2011-10-03 12:53:56
Autor: AL
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-02 18:05, januszek pisze:
Pszemol napisa?(a):

We wtorek Apple ma oglosi膰 nowe produkty na nastepny rok...

Nowo艣ci膮 b臋dzie 艂adowanie bezprzewodowe baterii ;)

i pewnie wymysla, ze to innowacja i opatentuja :)

HP juz cos takiego zrobil w ostatnich telefonikach z WebOs (system bodajze zwie sie 'Stone') i zaprawde jest to fajne rozwiazanie (az dziw, ze nie spopularyzowalo sie do tej pory wsrod innych producent贸w).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 07:30:58
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6c480$iqp$3inews.gazeta.pl...
[...]

Jak tylko Apple to w艂o偶y do swojej s艂uchawki to potem zrobi to reszta :-)
Bo przecie偶 od kilku dobrych lat wszystkie smartfony wygl膮daj膮 jak iPhone.

Data: 2011-10-03 14:41:31
Autor: AL
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 14:30, Pszemol pisze:
[...]

jezeli apple tym 'wdrozeniem kopnie innych producentow w dupe, to chwala mu za to.
Ale niech wyznawcy kosciola Aplle'a nie pieja, ze to jest innowacyjne i wszyscy znowu nasladuja Apple'a.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 09:51:53
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6cahn$bmt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale to jest prawda - nie wida膰 aby wszyscy na艣ladowali pomys艂y HP, Toshib臋
czy innych. Natomiast jak Apple co艣 zrobi i sprzeda w milionach sztuk to wtedy
wszyscy inni rzucaj膮 si臋 na takie rozwi膮zanie w podskokach i 艣lepo ma艂puj膮.

Data: 2011-10-03 17:57:06
Autor: JoteR
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Pszemol" napisa艂:

[...]

No, ale w tym przypadku (艂adowanie bezprzewodowe) to Apple skopiowa艂by... moj膮 szczoteczk臋 do z臋b贸w ;->

JoteR

Data: 2011-10-03 12:04:40
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6cm10$f7q$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisa艂:

[...]

Czy kto艣 pozwa艂 do s膮du HP za skopiowanie tego rozwi膮zania
w telefonikach WebOS? Nie?
Ciekawe czy jak Apple go u偶yje to czy sytuacja si臋 zmieni i wtedy go pozw膮...

Data: 2011-10-03 18:05:59
Autor: Bydl
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
On 2011-10-03 17:57:06 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Pszemol" napisa:

Nowo禼i b阣zie 砤dowanie bezprzewodowe baterii ;)

HP juz cos takiego zrobil w ostatnich telefonikach z WebOs (

Jak tylko Apple to w硂縴 do swojej s硊chawki to potem zrobi to reszta :-)

jezeli apple tym 'wdrozeniem kopnie innych producentow w dupe, to chwala mu za to.

jak Apple co zrobi i sprzeda w milionach sztuk to wtedy
wszyscy inni rzucaj si na takie rozwi眤anie w podskokach i 秎epo ma硃uj.

No, ale w tym przypadku (砤dowanie bezprzewodowe) to Apple skopiowa砨y... moj szczoteczk do z阞體 ;->

Cz阺to ni睜dzwonisz?
;-)

--
Bydl

Data: 2011-10-03 18:15:05
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"Bydl" napisa:

No, ale w tym przypadku (砤dowanie bezprzewodowe) to Apple skopiowa砨y... moj szczoteczk do z阞體 ;->

Cz阺to ni dzwonisz?
;-)

Codziennie po par razy. O z阞y...

JoteR

Data: 2011-10-03 19:20:16
Autor: J.F.
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 09:51:53 -0500, Pszemol napisa(a):
Ale to jest prawda - nie wida aby wszyscy na秎adowali pomys硑 HP, Toshib
czy innych. Natomiast jak Apple co zrobi i sprzeda w milionach sztuk to wtedy
wszyscy inni rzucaj si na takie rozwi眤anie w podskokach i 秎epo ma硃uj.

Widac kosciol ma wiecej wiernych, niepraktykujacych :-)
Czyzby Apple bylo takim dyktatorem mody ? Ale nie, nie zgodze sie z toba - swiat nie poszedl w czarno-biale monitory,
w jednoprzyciskowe myszki, ani nawet w procesory motoroli - czego osobiscie
bardzo zaluje :-)

J.

Data: 2011-10-03 19:22:27
Autor: J.F.
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 07:30:58 -0500, Pszemol napisa(a):
HP juz cos takiego zrobil w ostatnich telefonikach z WebOs (system bodajze zwie sie 'Stone') i zaprawde jest to fajne rozwiazanie (az dziw, ze nie spopularyzowalo sie do tej pory wsrod innych producent體).

Jak tylko Apple to w硂縴 do swojej s硊chawki to potem zrobi to reszta :-)
Bo przecie od kilku dobrych lat wszystkie smartfony wygl眃aj jak iPhone.

Trudno zeby smartfon wygladal inaczej.
Ale nie, nie wszystkie smartfony wygladaja jak .. palmtop ? :-)

J.

Data: 2011-10-03 18:29:49
Autor: Waldek Godel
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 19:22:27 +0200, J.F. napisa(a):

Trudno zeby smartfon wygladal inaczej.
Ale nie, nie wszystkie smartfony wygladaja jak .. palmtop ? :-)

Sharp Zaurus, 2003 rok:
http://images.techtree.com/ttimages/story/Sharp-Zaurus-SL-860-1.jpg
Ju wiadomo, dlaczego firma Sharp siedzi tak cicho, obawiaj si pozwu
Apple.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Pawe "robbo" Kami駍ki

Data: 2011-10-03 19:47:52
Autor: ALEX
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu Pn 3 10 2011 19:29, Waldek Godel pisze:

[...]

A wiesz co czy faktycznie Apple odkupi硂 od Meizu projekt M8/iP1?

--
ALEX genera lejtnant Pod Cusim flota japo駍ka nie tylko zatopi砤 flot rosyjsk, zatopi砤 co o wiele wi阠ej: mit o wy縮zo禼i bia砮j rasy :-D

Data: 2011-10-02 16:07:39
Autor: J.F.
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Sun, 2 Oct 2011 13:53:49 +0000 (UTC), Pszemol napisa(a):
We wtorek Apple ma oglosi nowe produkty na nastepny rok...
Ludziska si ekscytuj i zastanawiam sie w砤秐ie czy na tej grupie macie
te swoje typy...

Przeciez juz sie chyba powinienes zorientowac ze na tej grupie
przyszloroczne ajfony interesuja nas podobnie jak zeszloroczny snieg :-)

Ale moze Jasiu cos odpowie :-)

J.

Data: 2011-10-02 14:35:09
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Sun, 2 Oct 2011 13:53:49 +0000 (UTC), Pszemol napisa艂(a):
> [...]

Przeciez juz sie chyba powinienes zorientowac ze na tej grupie
przyszloroczne ajfony interesuja nas podobnie jak zeszloroczny snieg
:-)

Wr臋cz przeciwnie, s膮dz臋 偶e na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.

Data: 2011-10-02 18:09:34
Autor: ToMasz
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 02.10.2011 16:35, Pszemol pisze:
[...]

nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie polecia艂y w d贸艂. Jakie艣 zachwianie by艂o jak wydano automap臋, ale po testach znowu osi膮gni臋to dno.
Jak sam zauwa偶y艂e艣 z tym ze nie precyzyjnie, s艂owo iPhon interesuje nas z powodu wywo艂ywanej choroby w niekt贸rych podatnych i ma艂o inteligentnych m贸zgach. Objawy s膮 podobne do fanatyzmu, pozatym agresja i brak logiki. Wielce interesujace zjawisko, szczeg贸lnie w kontekscie rozprzestrzeniania sie miedzy-gatunkowego. jakby tak przesz艂o na motorole albo samsunga - to by by艂a jazda.

ToMasz

Data: 2011-10-02 12:02:22
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6a2bv$lt9$1inews.gazeta.pl...
nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie polecia艂y w d贸艂. Jakie艣 zachwianie by艂o jak wydano automap臋, ale po testach znowu osi膮gni臋to dno.

E... bez przesady z tym dnem... To ju偶 tr膮ci fanatyczn膮 applefobi膮.

[...]

Po pierwsze co do agresji to zauwa偶am agresj臋 u krytykant贸w iPhone
a nie u posiadaczy tego telefonu. Wulgarne epitety s艂owne pod adresem
posiadaczy tego telefonu s膮 tej agresji najlepszym przyk艂adem na grupie.

Po drugie - wybieranie telefonu to nie arytmetyka i decyzja nie
sprowadza si臋 do podsumowania kt贸ry ma najwi臋cej nawet tych
bezu偶ytecznych funkcji a kt贸ry nie ma czego艣 czego i tak nigdy nie
u偶yj臋 tylko jest to cz臋sto proces zupe艂nie z liczb膮 funkcji niezwi膮zany.
Nie zawsze jest sens m贸wi膰 tu o logice bo w potocznym znaczeniu
to co "logiczne" dla Ciebie nie musi by膰 "logiczne" dla mnie - nie
jest to logika w rozumieniu dzia艂u matematyki/filozofii a raczej
podsumowanie kryteri贸w jakimi ka偶dy z nas si臋 kieruje - cho膰by
nawet jedynym kryterium jakim si臋 kierujesz przy wyborze telefonu
by艂 jego kolor/wygl膮d to jest to tylko i wy艂膮cznie Twoja decyzja
i nic nikomu do oceny "logiki" w tym co sobie wybra艂e艣...

Data: 2011-10-02 20:02:24
Autor: ToMasz
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
W dniu 02.10.2011 19:02, Pszemol pisze:
> [...]
> a nie u posiadaczy tego telefonu. Wulgarne epitety s艂owne pod adresem
> posiadaczy tego telefonu s膮 tej agresji najlepszym przyk艂adem na grupie.
nie. na grupie pecetowej ludzie nie rozr贸偶niaj膮 peceta i windowsa, wiec wirusy atakuj膮 im komputery. iPhon ma w sensie matematyki, logiki, takie a nie inne miejsce i to niejest sprawa dyskusyjna. bia艂e jest bia艂e a czarne jest czarne. o ile s艂yszysz epitety i wulgaryzmy, to tylko i wy艂膮cznie pod adresem tych os贸b, kt贸re w.w kolory naginaj膮.

> [...]
> bezu偶ytecznych funkcji a kt贸ry nie ma czego艣 czego i tak nigdy nie
> u偶yj臋 tylko jest to cz臋sto proces zupe艂nie z liczb膮 funkcji niezwi膮zany.
(...)
W 100% sie z Tob膮 zgadzam. jednak to 偶e TOBIE co艣 pasuje,nie daje Ci prawa m贸wi膰 ze jest to super rozwiazanie. ja uwa偶am 偶e super rozwiazanie to myszka optyczna w telefonie. Ale co najwy偶ej pisz臋: we藕 sprawd膰 jak to dzia艂a, jakie s膮 korzy艣ci- np: spr贸buj doda膰 zadanie do terminarza jedn膮 r臋k膮 podczas jazdy na rowerze.. Ale w 偶yciu nie napisze 偶e osoba kt贸ra nie korzysta z tej funkcji jest debilem.
ToMasz

Data: 2011-10-02 20:45:55
Autor: Bydl
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

 jednak to 縠 TOBIE co pasuje,nie daje Ci prawa m體i ze jest to super rozwiazanie.

Ekhem, a je秎i ten kto dane rozwi眤anie uwa縜 za super rozwi眤anie, to ma ju prawo tak twierdzi?

--
Bydl

Data: 2011-10-03 01:53:28
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

 jednak to 縠 TOBIE co pasuje,nie daje Ci prawa m體i ze jest to super
rozwiazanie.

Ekhem, a je秎i ten kto dane rozwi眤anie uwa縜 za super rozwi眤anie, to ma
ju prawo tak twierdzi?

W砤秐ie nie - tylko to co ToMasz uwa縜 za super rozwi眤anie mo縩a
tak nazwa... :-)

Data: 2011-10-03 20:21:11
Autor: ToMasz
To co Apple og硂si we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

[...]

w sensie logicznym ma do tego prawo. tyle 縠 gorzej jest w praktyce wykaza ze brak mo縧iwo禼i wymiany baterii, brak mo縧iwo禼i przesy砤nia plik體 przez BT, brak nawigacji jest czym co MNIE pasuje i POWINNO pasowa innym. Szczeg髄nie ze za to trzeba p砤ci i to s硂no.
PRecyzuj眂 dla my秎眂ych inaczej: powiedzie mo縩a wszystko. wypada硂 by to jednak jako poprze argumentami. je秎i na poparcie swoich s丑w mamy 2 argumenty:
1- bo tak
2- a mnie sie to podoba

to potem jest nagonka na Przemola

W砤秐ie nie - tylko to co ToMasz uwa縜 za super rozwi眤anie mo縩a
tak nazwa... :-)
Dobrze ze wstawi砮 u秏iech....
ToMasz

Data: 2011-10-03 13:58:59
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

[...]

Ale jakimi argumentami mo縩a poprze bezu縴teczno舵 funkcji
kt髍ej nie u縴wasz? To tak jak J.F. niedawno napisa 縠 fajnie 縠
jego telefon ma tuner FM, mimo 縠 on go wcale nie u縴wa...
Gdzie tu w tym sens i logika? Skoro czego nie u縴wam to mi to
zwisa czy mam to w telefonie czy nie mam... A je秎i funkcja ta jest
mi potrzebna i chc j u縴wa to nie kupuj telefonu kt髍y jej nie ma.

Nigdzie nie argumentowa砮m niczego s硂wami "bo tak". To g硊pie.
Nawigacja w telefonie nie jest mi potrzebna, bo mam wbudowan
w swoj 2007 Acur TLS. A wi阠 秏iej si z tej "wady" iPhone4.
Na dodatek nie widz w tym wady telefonu a raczej win tych, co
pisz aplikacje do nawigacji do u縴tku w Polsce skoro nie ma takiej.
Przesy砤nie plik體 przez BT te mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk眃 ich do iPhone przesy砤.
Bateria wystarcza z powodzeniem na kilkana禼ie godzin intensywnej
pracy z telefonem - jak id spa to pod潮czam go do 砤dowarki...
Powiedz mi, po jasnego grzyba mi klapka od baterii? Bo raz na dwa
lata serwisant nie mo縠 mi wymieni akumulatora na nowy z u縴ciem
秗ubokr阾a?

to potem jest nagonka na Przemola

No jest nagonka :-)

W砤秐ie nie - tylko to co ToMasz uwa縜 za super rozwi眤anie mo縩a
tak nazwa... :-)
Dobrze ze wstawi砮 u秏iech....

U秏iech jest bo faktycznie jeste 秏iechu warty.

Data: 2011-10-04 00:28:55
Autor: J.F.
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 13:58:59 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

Ale _moge_ go uzyc !
Walnac sie na kocyk, zamknac oczy o posluchac radia :-)

Skoro czego nie u縴wam to mi to
zwisa czy mam to w telefonie czy nie mam... A je秎i funkcja ta jest
mi potrzebna i chc j u縴wa to nie kupuj telefonu kt髍y jej nie ma.

No to nie kupie ajfona, bo jak pojade nad jezioro, walne sie na kocyk, a tu
radyjka nie ma :-)

Nigdzie nie argumentowa砮m niczego s硂wami "bo tak". To g硊pie.
Nawigacja w telefonie nie jest mi potrzebna, bo mam wbudowan
w swoj 2007 Acur TLS. A wi阠 秏iej si z tej "wady" iPhone4.

A ja mam komputer przy lozku i ajfona wcale nie potrzebuje ;-P

Przesy砤nie plik體 przez BT te mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk眃 ich do iPhone przesy砤.

Bo nie masz nawigacji :-P

Bateria wystarcza z powodzeniem na kilkana禼ie godzin intensywnej
pracy z telefonem - jak id spa to pod潮czam go do 砤dowarki...

A ja czasem jade w gorki, wlaczam gps ... i niestety, nie ma gdzie wetknac
tej ladowarki :-)

Powiedz mi, po jasnego grzyba mi klapka od baterii?

Bo wtedy moglbys wozic zapasowa baterie.

J.

Data: 2011-10-04 07:13:56
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bzpighsf7u7h.1ns2d9tbv1ga0$.dlg40tude.net...
[...]

Problem w tym, 縠 Ty si zachwycasz pust mo縧iwo禼i.
Bez wzgl阣u na faktyczn potrzeb.

[...]

Bo oczywi禼ie czas sp阣zony nad jeziorem bez radyjka jest czasem
straconym? Zreszt- istot problemu jest to, 縠 w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie b阣ziesz
potrzebowa akurat w telefonie... :-)

[...]

To co innego... Ja si wczoraj przy砤pa砮m 縠 na internet wskoczy砮m
z iPhone 4 podczas przerwy na reklamy w czasie ogl眃ania TV.
Bez odrywania ty砶a od kanapy :-)

Przesy砤nie plik體 przez BT te mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk眃 ich do iPhone przesy砤.

Bo nie masz nawigacji :-P

Bo nie potrzebuj nawigacji.
A gdybym potrzebowa i mia, to aplikacja na iPhone napewno
da砤by mi mo縧iwo舵 zassania potrzebnych plik體 w jaki spos骲.
Cho鎎y przez wifi. Zwr箧 uwag 縠 najnowszy BT to w砤禼iwie wifi.

[...]

Ale to i tak niepotrzebne - bo istniej inne rozwi眤ania bateryjnych
砤dowarek usb. Tutaj znalazlem taka za 60zl:
http://www.amazon.com/Duracell-Instant-Charger-Lithium-universal/dp/B002FU6KF2
http://www.amazon.com/Duracell-Powerhouse-Charger-Lithium-universal/dp/B002FU6KG6/ref=pd_bxgy_e_img_b
A je秎i na komercyjne rozwi眤anie Ci "nie sta" to zawsze Ty,
J.F. jako elektronik, mo縠sz sobie zbudowa tak:
http://www.ladyada.net/make/mintyboost/ i nosi j w plecaku.

Data: 2011-10-04 21:24:05
Autor: J.F.
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Tue, 4 Oct 2011 07:13:56 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

To ty sie zachwycasz ajfonem bez faktycznej potrzeby ... bo jeszcze pol
roku temu doskonale sie obywales bez :-P

[...]

Z radyjkiem byloby przyjemniej :-)

Zreszt- istot problemu jest to, 縠 w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie b阣ziesz
potrzebowa akurat w telefonie... :-)

Ale czemu mialbym nie pojechac ?
[...]

Ja mam do komputera blisko i z kanapy :-)

[...]

A moze tylko przez operatora bylaby mozliwosc ? :-P

[...]

Chodzi mi po glowie taka na 4 paluszki ... i bez przetwornicy :-)

Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze i nie wymaga
roboty ;-)

J.

Data: 2011-10-04 15:40:46
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:bfva7651jgnu$.nds1gfs3kqz0.dlg40tude.net...
[...]

Potrzeby mi si zmieni硑.

[...]

Dla innych, co chc s硊cha odg硂s體 natury mo縠 mniej...

Zreszt- istot problemu jest to, 縠 w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie b阣ziesz
potrzebowa akurat w telefonie... :-)

Ale czemu mialbym nie pojechac ?

To nie w tym rzecz czy mia砨y czy nie mia砨y, ani w tym
czy m骻砨y - chodzi o to czy pojedziesz. Jak nie planujesz
u縴wa jakiej funkcji to automatycznie jej istnienie jest
nieistotne.

[...]

We nie 縜rtuj, bo to co innego.

[...]

A dlaczego? Zreszt nie ma co spekulowa - nie u縴wam
nawigacji w telefonie, wi阠 si nie wypowiadam...

[...]

Ale bez przetwornicy ma硂 z tych paluszk體 wyci眊niesz...
W砤秐ie przetwornica jest tam po to aby wyssa je do sucha.

Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze
i nie wymaga roboty ;-)

Wol paluszki kt髍e kupi mo縩a w byle kiosku ni bateria
zapasowa w plecaku kt髍ej zapomnia砮m przez noc na砤dowa.

Data: 2011-10-04 13:13:13
Autor: Bydl臋
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

jednak to 偶e TOBIE co艣 pasuje,nie daje Ci prawa m贸wi膰 ze jest to super
rozwiazanie.

Ekhem, a je艣li ten kto艣 dane rozwi膮zanie uwa偶a za super rozwi膮zanie,
to ma
ju偶 prawo tak twierdzi膰?
w sensie logicznym ma do tego prawo.

OK, bo ba艂em si臋, 偶e sytuacja dla maj膮cych w艂asne zdanie robi si臋聽niebezpieczna.:-)))

 tyle 偶e gorzej jest w praktyce wykaza膰 ze brak mo偶liwo艣ci wymiany baterii, brak mo偶liwo艣ci przesy艂ania plik贸w przez BT, brak nawigacji jest czym艣 co MNIE pasuje i POWINNO pasowa膰 innym.

Dlaczego? Do幕oki w dyskusji pada: uwa偶am rozwi膮zanie A za 艣wietne, a rozwi膮zanie B ca艂kiem niez艂e, za艣 rozwi膮zania konkurencji: C i D za nieodpowoadaj膮ce moim potrzebom, albo za niewygodne/niedopracowane, to nic si臋聽nie dzieje - i ci, kt贸rzy musz膮 mie膰 mo偶liwo艣膰 wymiany baterii ad hoc, i ci, kt贸rzy cz臋艣ciej wymieniaj膮 urz膮dzenie, a nie jego bateri臋 s膮 usatysfakcjonowani, 偶e mog膮 wyrazi膰 to, co my艣l膮 o danej rzeczy. Problem zaczyna si臋, gdy zaczynaj膮 obra偶a膰 rozm贸wc贸w (jak nale偶y si臋 domy艣la膰 - z braku argument贸w czy ze z艂ego wychowania).
:=)

PRecyzuj膮c dla my艣l膮cych inaczej: powiedzie膰 mo偶na wszystko. wypada艂o by to jednak jako艣 poprze膰 argumentami.

No, je艣li kto艣 rozwi膮zanie, o kt贸rym si臋聽wypowiada, uznaje za jemu (nie)wygodne, to to w艂a艣nie jest ten 偶膮dany argument.
:-)

W艂a艣nie nie - tylko to co ToMasz uwa偶a za super rozwi膮zanie mo偶na
tak nazwa膰... :-)
Dobrze ze wstawi艂e艣 u艣miech....

Bo trzeba mie膰 czasem dystans to tych spraw.

--
Bydl臋

Data: 2011-10-04 07:18:47
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Bydl臋" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:j6epo9$6vk$1cougar.axelspringer.pl...
Dlaczego? Do幕oki w dyskusji pada: uwa偶am rozwi膮zanie A za 艣wietne, a rozwi膮zanie B ca艂kiem niez艂e, za艣 rozwi膮zania konkurencji: C i D za nieodpowoadaj膮ce moim potrzebom, albo za niewygodne/niedopracowane, to nic si臋 nie dzieje - i ci, kt贸rzy musz膮 mie膰 mo偶liwo艣膰 wymiany baterii ad hoc, i ci, kt贸rzy cz臋艣ciej wymieniaj膮 urz膮dzenie, a nie jego bateri臋 s膮 usatysfakcjonowani, 偶e mog膮 wyrazi膰 to, co my艣l膮 o danej rzeczy. Problem zaczyna si臋, gdy zaczynaj膮 obra偶a膰 rozm贸wc贸w (jak nale偶y si臋 domy艣la膰 - z braku argument贸w czy ze z艂ego wychowania).
:=)

Jest tu jeszcze inny aspekt tej sprawy. Cz臋sto wady iPhone s膮
celowo nadmuchane (nie wnikam w to czemu). Tak jak z t膮
bateri膮 kt贸ra podobno jest niewymienna... Tymczasem ona
jest jak najbardziej wymienna i tania. I jak si臋 zu偶yje po 2 latach
u偶ytkowania to nie ma problemu aby te 2-3 艣rubki odkr臋ci膰 i j膮
wymieni膰. Tu si臋 celowo problem robi z niczego a niezorientowany
艂yka co mu powiedz膮 i potem bezmy艣lnie powtarza g艂upoty.

Data: 2011-10-05 16:30:08
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-04 14:18, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:
[...]

A jak si臋 te 2-3 艣rubki odkr臋ci i wymieni bateri臋 to nie traci si臋 gwarancji? I czy da si臋 kupi膰 oryginaln膮 bateri臋 do telefonu na podmiank臋?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 09:55:51
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6hplg$idp$3node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem, musisz przeczyta膰 swoj膮 gwarancj臋.
Zreszt膮 nie rozumiem dlaczego zale偶y Ci na gwarancji,
taka bateria starcza na 2-3 lata a gwarancja jest roczna.

I czy da si臋 kupi膰 oryginaln膮 bateri臋 do telefonu na
podmiank臋?

Co to znaczy "oryginaln膮"? Ca艂y iPhone4 jest robiony w Chinach
przez chi艅skie fabryki - co za r贸偶nic臋 robi Ci czy bateria b臋dzie
do tej chinskiej fabryki czy innej chinskiej fabryki skoro w 艣rodku
i tak b臋d膮 ogniwa li-ion z jednej, tej samej firmy bo takich firm
co produkuj膮 w艂asne ogniwa jest 2-3 a reszta pakuje nieswoje.

Data: 2011-10-05 17:15:17
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-05 16:55, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:
Krystek wrote:

[...]

Oryginaln膮, w sensie brandowan膮 przez Apple. Apple nie sprzedaje zapasowych baterii do iPhone?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 11:14:16
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Krystek wrote:

[...]

Oczywi艣cie 偶e sprzedaje... :-) Ale dlaczego chcia艂by艣 kupi膰 tak膮 sam膮
bateri臋 co na ebay.com jest b. tanio a zap艂aci膰 za ni膮 $79 + $6.95 wysy艂k臋?
http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=United_States&product=iphone
A tu masz tak膮 sam膮 bateri臋 za $9.99 z wliczon膮 wysy艂k膮 do domu:
http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-Apple-iPhone-4-4G-battery-Replacement-USA-/180613149659
Nadal chcesz kupi膰 w apple.com? :-)

Data: 2011-10-02 21:23:54
Autor: JoteR
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"ToMasz" napisa艂:

na grupie pecetowej ludzie nie rozr贸偶niaj膮 peceta i windowsa,
wiec wirusy atakuj膮 im komputery.

A na pmtg ludzie maj膮 idiosynkrazj臋 (w rozumieniu wiechowskim) na ekrany dotykowe, wi臋c dodaj膮 zadania do terminarza je偶d偶膮c na rowerze.

spr贸buj doda膰 zadanie do terminarza jedn膮 r臋k膮 podczas jazdy na rowerze..

O w艂a艣nie.

JoteR

Data: 2011-10-03 01:53:24
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6adoo$2li$1inews.gazeta.pl...
"ToMasz" napisa艂:

[...]

Niekt贸rzy maj膮 mocno narobione pod sufitem i potem takie "wady"
ekran贸w dotykowych wymieniaj膮.

Data: 2011-10-02 18:20:32
Autor: J.F.
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Sun, 02 Oct 2011 18:09:34 +0200, ToMasz napisa(a):
W dniu 02.10.2011 16:35, Pszemol pisze:
Wr阠z przeciwnie, s眃z 縠 na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.
nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie polecia硑 w d蟪. Jakie zachwianie by硂 jak wydano automap, ale po testach znowu osi眊ni阾o dno.

No to co - spiszmy te wady poprzedniego modelu i zobaczmy czy poprawia :-)

1. brak gniazda karty pamieci,
2. brak radia FM,
3. brak klapki baterii 4. brak nawigacji I czekamy na sprawozdanie Pszemola co tym razem uznano za wiekopomne
osiagniecia :-)

J.

Data: 2011-10-02 12:10:23
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1vyrmsdbvzu2s.1ac9k6hfr72ih.dlg40tude.net...
[...]

Nie jestem jasnowidzem a mimo to mog Ci z pewno禼i blisk 100%
powiedzie 縠 nowy iPhone nie b阣zie mia ani gniazda karty pami阠i,
ani klapki do baterii. Co do radia FM to te szczerze w眛pi, ale mo縠
tu nas Apple zaskoczy. A co do nawigacji to przecie nie oczekuj tego
od Apple 縠 napisze Ci aplikacj do nawigacji - t rol zajmuj si firmy
takie jak TomTom, Garmin i one ju od dawna oferuj applikacje
nawigacyjne na te telefony a 縠 Polska jest na skraju 秝iata i jest po
macoszemu przez te firmy traktowana? No c罂. Zawsze mo縠sz si倍
z kolegami i napisa program nawigacji po Polsce samemu i kosi
t straszn kas z tego jak縠 dochodowego przedsi陊zi阠ia :-)

Data: 2011-10-02 19:54:26
Autor: ToMasz
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]
1. ja bym chcia zobaczy takiego garmina na iP i wgran do niego map z turystycznego garmina albo UMP
2. czym kupi砨y forda kt髍ym mo縩a je糳zi tylko w usa i paru pa駍twach zachodniej europy? je秎i tak - to super, je秎i nie, to masz zdrowy rozum,ale po przeniesieniu mamy wynik =  brak nawigacji.

ToMasz

Data: 2011-10-03 01:53:34
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
[...]

Jaki z tym masz problem?

2. czym kupi砨y forda kt髍ym mo縩a je糳zi tylko w usa i paru pa駍twach
zachodniej europy? je秎i tak - to super, je秎i nie, to masz zdrowy
rozum,ale po przeniesieniu mamy wynik =  brak nawigacji.

Ja po prostu nie rozumiem dlaczego brak nawigacji obci笨a mia砨y
firm Apple - przecie Apple nie zmusi Garmina czy TomToma aby
zrobi dobr map dla Polski... S dobre mapy u Garmina dla UK,
dla RFN dla USA - jak nie ma dobrej dla Polski to wida si Garminowi
nie op砤ca - nie widz tu winy w Apple bo oni robi dobry sprz阾
skoro dzia砤 dobrze w USA czy UK.

Data: 2011-10-03 20:14:38
Autor: ToMasz
To co Apple og硂si we wtorek? :)
[...]

taki ze to niemo縧iwe

[...]

przepraszam, ale czy Ty jeste integracyjny jaki czy pi砮 dzisiaj?

Nikt nie zmusza nikogo do robienia map i kupowania telefon體. 痑dna firma nie zmusza jakie innej firmy do produkowania czego. ale pcta bez windowsa by nie kupi? Ale GPSa bez nawigacji kupi砮 i zachwalasz 縠 jest 砤twy w obs硊dze! Jasne 縠 jest 砤twy jak 50% rzeczy niema albo niedzia砤.
ToMasz

Data: 2011-10-03 13:52:13
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6cu2e$aes$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego niemo縧iwe? Zreszt pretensje chyba trzeba kierowa do Garmina?

[...]

Co Ty nie powiesz?
Peceta bez Windows jak najbardziej bym kupi, bo jest przecie Linuks.
Do nawigacji masz r體nie wi阠ej ni jeden wyb髍 - na iPhone s ju
od dawna nawigacyjne programy od du縴ch firm dobrze usadowionych
na rynku: TomTom, Garmin. O co wi阠 chodzi?

Data: 2011-10-04 19:14:54
Autor: ToMasz
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]
o Polsk. O nawgacje w terenie, o to ze linuks ma 0.3% udzia itd. chodzi o s硂wa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie przejmuj sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony
ToMasz

Data: 2011-10-04 12:28:34
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6feue$qup$2inews.gazeta.pl...
[...]

Co z tego 縠 ma udzia 0.3%? Jest alternatyw dla Windows.
S眃z zreszt 縠 ma du縪 wi阫szy udzia w rynku.

chodzi o s硂wa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie przejmuj sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony

No ale to nie m骿 problem 縠 Ty masz jakie przeczulice, tak?

Jeszcze raz pytam: gdzie tu wina Apple 縠 Garmin ma w dupie Polsk?
To, 縠 jeste秏y zdani na ma硑ch, dupianych programist體 z firemek
nielicz眂ych si na 秝iecie bo du縠 firmy maj nas w nosie to nie jest
wina iPhone lub Apple - by mo縠 jest to rezultat polskiego piractwa
(czemu w Polsce kupuje si gpsy Garmina? bo mapy s na czarnym rynku)
by mo縠 czego jeszcze - nie wiem, ale nie ma to nic wsp髄nego
z Apple bo Apple nie robi nawigacji nawet na swoim rodzimym rynku.

Data: 2011-10-05 01:25:53
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

To, 縠 jeste秏y zdani na ma硑ch, dupianych programist體 z firemek
nielicz眂ych si na 秝iecie bo du縠 firmy maj nas w nosie to nie jest
wina iPhone lub Apple - by mo縠 jest to rezultat polskiego piractwa

To jest rezultat zamkni阾o禼i systemu sprzeda縴 oprogramowania dla twojego telefonu

Data: 2011-10-05 06:10:55
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6g4r0$b3d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co Ty bredzisz o jakiej zamkni阾o禼i systemu sprzeda縴???
Co Ci powstrzymuje aby wystawi program do AppStore?
A na Androida to s 秝ietne mapy nawigacyjne Polski? Co nowego...

Data: 2011-10-05 14:17:59
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:10:55 -0500, Pszemol napisa艂(a):

A na Androida to s膮 艣wietne mapy nawigacyjne Polski? Co艣 nowego...

S膮, Przemu艣, s膮. To, 偶e ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2011-10-05 09:15:04
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1a2tm5k54g2ph.1wp0gi9bxz6pk$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:10:55 -0500, Pszemol napisa艂(a):
A na Androida to s膮 艣wietne mapy nawigacyjne Polski? Co艣 nowego...

S膮, Przemu艣, s膮. To, 偶e ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

No i co powstrzymuje autor贸w tych aplikacji aby zrobi膰 wersj臋 dla iOS?

Data: 2011-10-05 18:14:35
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 09:15:04 -0500, Pszemol napisa艂(a):

[...]

Mnie si臋 pytasz? Mo偶e polityka przyjmowania aplikacji do AppStore?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-10-05 11:51:01
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:17synm7m8go5$.2i853ulnj1iy$.dlg40tude.net...
[...]

Przyj臋li Garmina i TomToma, wi臋c o co chodzi?

Data: 2011-10-05 19:21:17
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:51:01 -0500, Pszemol napisa艂(a):

[...]

To mo偶e z innych powod贸w, co za r贸偶nica?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2011-10-05 14:29:19
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:g68w8p8thcw9$.1vg8v8up1cckk.dlg40tude.net...
[...]

No zasadnicza... bo udowodnili艣my 偶e istniej膮 dobre programy
do nawigacji na iPhone. Da si臋? Da. A 偶e Polacy nie potrafi膮
zrobi膰 z telefonu takiego samego dobrego u偶ytku jak Amerykanie
to ju偶 nie jest wina Apple.

Data: 2011-10-08 10:06:33
Autor: Ghost
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j6hprf.5gs.0poczta.onet.pl...
[...]

Musisz sie paskudnie czuc w tej hameryce, z takim bagazem kompleksow na plecach. Polish jokes tez opowiadasz?

Data: 2011-10-02 21:00:31
Autor: J.F.
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Sun, 2 Oct 2011 12:10:23 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

A ja tam spokojnie poczekam ten tydzien i po prostu zobacze :-)

Ok, ale pomyslalby kto jeszcze ze Nokia tez nie napisze :-)

nawigacyjne na te telefony a 縠 Polska jest na skraju 秝iata i jest po
macoszemu przez te firmy traktowana? No c罂. Zawsze mo縠sz si倍

Alez nie jest. Przez Apple moze bedzie, ale tu sie zgadzamy - to nie takie
dziwne :-)

z kolegami i napisa program nawigacji po Polsce samemu i kosi
t straszn kas z tego jak縠 dochodowego przedsi陊zi阠ia :-)

I to tez mialo miejsce :-)

J.

Data: 2011-10-02 18:57:03
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"J.F." napisa:

No to co - spiszmy te wady poprzedniego modelu i zobaczmy czy poprawia :-)

1. brak gniazda karty pamieci,
2. brak radia FM,
3. brak klapki baterii

No przecie to zalety s.

4. brak nawigacji

H? MapaMap te nie dzia砤?

JoteR

Data: 2011-10-02 20:43:01
Autor: ALEX
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu N 2 10 2011 18:57, JoteR pisze:

[...]

Brak wideorozm體 i dzia砤j眂a inaczej antena te?
BTW Kto testowa wideorozmowy? Ostatnio sprawdzi砮m N8 w Play vs C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekund. To zawsze jest taka kupa?

Data: 2011-10-02 21:15:42
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"ALEX" napisa:

[...]

""FaceTime jest niezawodny" - powiedzia Steve Jobs chwil przed tym,
gdy pojawi硑 si problemy w jego wideorozmowie z koleg.." ;->

Inna rzecz, 縠 w nowszych modelach telefon體 coraz trudniej znale兼 przedni kamerk do wideorozm體 a niekt髍e nie obs硊guj tej funkcji nawet via g丑wna kamera. Si nie przyj瓿o?

i dzia砤j眂a inaczej antena te?

Ju tu wyt硊maczono, 縠 ten problem nie istnieje, co najwy縠j "Babcia" ma dwie lewe r阠e. ;-)

JoteR

Data: 2011-10-03 19:35:49
Autor: ALEX
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu N 2 10 2011 21:15, JoteR pisze:

[...]

Znaczy niezawodnie si wy硂縴? ;-)

Inna rzecz, 縠 w nowszych modelach telefon體 coraz trudniej znale兼
przedni kamerk do wideorozm體 a niekt髍e nie obs硊guj tej funkcji
nawet via g丑wna kamera. Si nie przyj瓿o?

Wida nie.

i dzia砤j眂a inaczej antena te?

Ju tu wyt硊maczono, 縠 ten problem nie istnieje, co najwy縠j "Babcia"
ma dwie lewe r阠e. ;-)

A potem za硂縴 bumpera i ju ma i praw i lew? Jad眂 klasykiem: Wot k...a tiechnika ;-)
To ja bym proponowa drugi bumper i ju Babcia b阣zie mia 2 prawe ;-)

Data: 2011-10-03 01:53:40
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message
Brak wideorozm體 i dzia砤j眂a inaczej antena te?
BTW Kto testowa wideorozmowy? Ostatnio sprawdzi砮m N8 w Play vs
C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekund. To zawsze jest taka kupa?

Testowa砮m wideorozmowy na iPhone4 na AT&T do innego iPhone4
i dzia砤 wy秏ienicie - nie wiem ile klatek na sekund ale film by
bardzo p硑nny i rozdzielczo舵 bardzo dobra.

Data: 2011-10-03 12:49:44
Autor: AL
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 08:53, Pszemol pisze:
[...]

ale to jest tylko pomiedzy iPhonami.
Nie polaczysz sie z wideorozmowa po UMTS miedzy takim iPhonem a reszta swiata - wiec wniosek jest taki, ze iPhone nie ma wideorozm體 (w sensie jak sie tego oczekuje od telefonu).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 07:17:51
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6c404$iqp$2inews.gazeta.pl...
[...]

Dla mnie lepiej jest 縠by mia takie, kt髍e dobrze dzia砤j, nawet je秎i
nie po潮czysz si w ten spos骲 z nikim bez iPhone ni 縠by mia niby
tak funkcj odfajkowan na li禼ie features a potem okaza硂 si
w praktyce, 縠 ta funkcja nie dzia砤: "sprawdzi砮m N8 w Play vs
C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekund. To zawsze jest taka kupa?"

Wracamy tu do tego co wcze秐iej omawiali秏y: lepiej jest gdy ma
co, co dzia砤 bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie ni gdy
ma niby wszystko a po硂wa z tego nie dzia砤 tak jak nale縴...

Data: 2011-10-03 14:26:51
Autor: Ghost
To co Apple og硂si we wtorek? :)

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomo禼i news:j6bnll.5uc.0poczta.onet.pl...
[...]

I oczywiscie Iphone w tym samym miejscu sieci, czasie, abonamencie (硂tewerze) dalby 20 klatek.

Data: 2011-10-03 14:30:00
Autor: AL
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 14:17, Pszemol pisze:
[...]

aby postawic taki uogolnik jaki przed chwila postawiles, powinienes bardziej zabrac sie za testowanie niz cytowanie wypowiedzi innych osob.
Bo w tym samym watku pisze rowniez:
"SGS II -> Nokia E65 (i odwrotnie) - oba w Orange - IDEALNIE! A sie zastanawia砮m, dlaczego ja z tego na codzie nie korzystam"

Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71 oraz Galaxy S dziala.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 12:01:36
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6c9s5$a5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, teraz to widz. Nie zmienia to nic w kwestii wymownego pytania
kolegi niezadowolonego ze swojego telefonu: "To zawsze jest taka kupa?"

Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71
oraz Galaxy S dziala.

Ciekawe wi阠 kt髍e to wyj眛ek a kt髍e to regu砤 :-)

Data: 2011-10-03 19:27:51
Autor: AL
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 19:01, Pszemol pisze:
[...]

to moze zalezec od wielu czynnikow: od obciazenia sieci w danym momencie po konfiguracje telefonu (=swiadomosc uzytkownika).

Raczej nie posadzalbym o to konkretne modele telefonow (a przynajmniej nie po dwoch postach jak w tym watku).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-05 01:21:22
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]

By m骻 sam ze sob pogada ?

ni 縠by mia niby
tak funkcj odfajkowan na li禼ie features a potem okaza硂 si
w praktyce, 縠 ta funkcja nie dzia砤: "sprawdzi砮m N8 w Play vs
C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekund. To zawsze jest taka kupa?"

I co tu nie dzia砤 ?

Wracamy tu do tego co wcze秐iej omawiali秏y: lepiej jest gdy ma
co, co dzia砤 bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie ni gdy
ma niby wszystko a po硂wa z tego nie dzia砤 tak jak nale縴...

Tw骿 telefon po prostu nie nadaje si do komunikacji.

Data: 2011-10-05 06:09:20
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6g4ih$a01$1mx1.internetia.pl...
[...]

??? Co Ty, my秎isz 縠 ja jedynym u縴tkownikiem tego telefonu jestem?

[...]

:-) Masz zani縪ne oczekiwania?

[...]

Jasne... obieram nim w kuchni ziemniaki.

Data: 2011-10-05 18:27:03
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]

Na tej grupie ? By jeszcze jeden.

[...]

Ja ? Chyba Ty. Ja oczekuj mo縧iwo禼i widzenia u縴tkownik體 dowolnych telefon體. Nie zra縜m si faktem, 縠 ten tw骿 telefon tego nie zapewnia.

[...]

Sam piszesz, 縠 wideorozmowy Ci nie dzia砤j.

Data: 2011-10-05 23:04:59
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6i0lm$vtg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Skup si, bo si pogubi砮. Nie zaw昕amy si tylko do tej grupy.
M體imy o osobach z kt髍ymi m骻砨ym robi video rozmow przez iPhone.

[...]

Tw骿 te nie.
Nie zapewnia np. widzenia si z u縴tkownikami telefon體 bez kamery :-)

[...]

Gdzie? Masz urojenia chyba... Wideo  rozmowy dzia砤j wy秏ienicie.

Data: 2011-10-06 18:34:34
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]

No skup si, u mnie w pracy nikt nie ma tego telefonu, w domu nikt, znajomi nikt.

M體imy o osobach z kt髍ymi m骻砨ym robi video rozmow przez iPhone.

Jeszcze raz. U縴tkownik體 tego twojego telefonu na tej grupie jest dw骳h wliczaj眂 Ciebie. Wi阠 nie m體imy o waszych pseudowideorozmowach tylko o tym z czego mo縠 kto jeszcze skorzysta

Aha

Data: 2011-10-07 07:28:56
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6klfm$qvo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja nie narzekam - jest iPhon體 w mojej okolicy spo砮cznej sporo.
A jak kto nie ma iPhona to mo縠 wci笨 zrobi videorozmow
z iPhonem przez Skype. BTW - czy ju Wam odblikowali klienta
Skype dla Androida aby mo縩a by硂 robi video przez 3G a nie
tylko jak jeste w zasi阦u wifi? Bo jako tak by硂 jeszcze par
miesi阠y temu, 縠 Skype video u kole縜nki w pracy dzia砤 tylko przez wifi.

[...]

Dzia砤j. Mam trzy rodzaje video rozm體 do wyboru:
Facetime wbudowane w iPhone w fabryce, Skype oraz
dowolna liczba klient體 VoIP takich jak Fring, gdzie r體nie
mo縩a robi video rozmowy z u縴tkownikami innych s硑chawek
ni iPhone. A Fring zdaje si jest te na Symbiana i Androida...
Czy Fring przypadkiem nie stosuje video rozmowy kompatybilnej
z tym co u Ciebie wbudowa w s硊chawk producent??

Data: 2011-10-07 16:57:10
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]

Takie normalne wideorozmowy ?

Data: 2011-10-07 10:41:06
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6n451$cnp$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jakie s nienormalne?

Data: 2011-10-07 13:41:02
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"John Ko砤lsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6nd0a$ksu$1mx1.internetia.pl...
[...]

iPhone ma trzy: Facetime, Skype i SIP. Kt髍e z nich s nienormalne?
Wszystkie trzy chodz przez wifi i 3G. Te Twoje uruchomisz przez wifi?
Czy grzecznie b阣ziesz p砤ci operatorowi za pakiety internetowe?

Data: 2011-10-07 21:16:09
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"Pszemol" napisa:

[videorozmowy] Te Twoje uruchomisz przez wifi?

Co si tak upar na te Wi-Fi? Nie ka縟y twoim wzorem targa ze sob przeno秐y hot-spot.

Czy grzecznie b阣ziesz p砤ci operatorowi za pakiety internetowe?

Po co pakiety internetowe do wideorozm體?

JoteR

Data: 2011-10-07 15:39:01
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6nj62$bbf$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisa:

[videorozmowy] Te Twoje uruchomisz przez wifi?

Co si tak upar na te Wi-Fi? Nie ka縟y twoim wzorem targa ze sob przeno秐y hot-spot.

Nie, ale facetime czy skype lub SIP mog odpali nie tylko na telefonie
ale na ka縟ym innym urz眃zeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

Czy grzecznie b阣ziesz p砤ci operatorowi za pakiety internetowe?

Po co pakiety internetowe do wideorozm體?

No nie wiem w砤秐ie - pytam. Jak kasuj klienta za video rozmowy?

Data: 2011-10-07 23:11:15
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"Pszemol" napisa:

Nie, ale facetime czy skype lub SIP mog odpali nie tylko na telefonie
ale na ka縟ym innym urz眃zeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

Widzisz, a ja nie musz niczego odpala, wi阠ej - nie musz si zastanawia, jakie oprogramowanie ma na swoim *dowolnej* marki telefonie m骿 interlokutor.

Po co pakiety internetowe do wideorozm體?

No nie wiem w砤秐ie - pytam. Jak kasuj klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minut zwyk砮j rozmowy. Przynajmniej w mojej sieci tak jest.

JoteR

Data: 2011-10-07 23:17:42
Autor: ALdroid
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
Dnia Fri, 7 Oct 2011 23:11:15 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> naskroba艂 przy s艂oiku:

> No nie wiem w艂a艣nie - pytam. Jak kasuj膮 klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minut臋 zwyk艂ej rozmowy. Przynajmniej w mojej
sieci tak
jest.

Potwierdzam - nie ma dodatkowych kosztow. Trzeba byc tylko w zasiegu 3G (UMTS)

--
AL

Data: 2011-10-09 22:24:37
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6nptr$2q5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z tego co si orientuj to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Po co pakiety internetowe do wideorozm體?

No nie wiem w砤秐ie - pytam. Jak kasuj klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minut zwyk砮j rozmowy.
Przynajmniej w mojej sieci tak jest.

A... to mi硂. A Skype jest free gdy masz ju op砤cone wcze秐iej
w abonamencie jakie gigabajty lub siedzisz na wifi...
Z tego co si orientuj, w USA nie ma odpowiednika takich
video-rozm體 u operator體 kom髍kowych, pewnie dlatego
iPhone nie ma go r體nie skoro pod AT&T i Verizon projektowany.
Mo縠 dodadz to w iPhone5? :-)))

Data: 2011-10-10 23:04:33
Autor: John Ko砤lsky
To co Apple og硂si we wtorek? :)

[...]

Ale smartfony nie dzia砤j z utf-8

Data: 2011-10-12 12:41:34
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
John Ko艂alsky <john@kowal.invalid> wrote:

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

> Z tego co si臋 orientuj臋 to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Ale smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze dzia艂aj膮: 膮臋艂艅贸 枚u毛帽 眉枚艙莽膷盲 - wida膰?

Data: 2011-10-12 21:46:09
Autor: John Ko艂alsky
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@BigFoot.com>

> Z tego co si臋 orientuj臋 to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Ale smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze dzia艂aj膮: 膮臋艂艅贸 枚u毛帽 眉枚艙莽膷盲 - wida膰?

Co maj膮 do rzeczy fr臋dzle ?

Data: 2011-10-13 08:16:55
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"John Ko艂alsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j74quk$s6b$1mx1.internetia.pl...
> [...]

Ale smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze dzia艂aj膮: 膮臋艂艅贸 枚u毛帽 眉枚艙莽膷盲 - wida膰?

No ten post to by艂 przyk艂ad smartfona kt贸ry dzia艂a z utf-8:

Wi臋c nie ple膰 wi臋cej bzdur 偶e smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8.

Data: 2011-10-14 19:16:59
Autor: John Ko艂alsky
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

> [...]

No ten post to by艂 przyk艂ad smartfona kt贸ry dzia艂a z utf-8:

Wi臋c nie ple膰 wi臋cej bzdur 偶e smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8.

Kaczki s膮 偶贸艂te

Data: 2011-10-14 13:07:11
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"John Ko艂alsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j79r0o$v7l$1mx1.internetia.pl...
> [...]

No ten post to by艂 przyk艂ad smartfona kt贸ry dzia艂a z utf-8:

Wi臋c nie ple膰 wi臋cej bzdur 偶e smartfony nie dzia艂aj膮 z utf-8.

Czyli nie masz nic m膮drego do dodania w kwestii UTF-8 i smartfon贸w?
Reakcja ka偶dego cz艂owieka na zb艂a藕nienie si臋 jest inna... Ty o kaczkach, ok.

Data: 2011-10-15 10:43:36
Autor: John Ko艂alsky
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

> [...]

Czyli nie masz nic m膮drego do dodania w kwestii UTF-8 i smartfon贸w?
Reakcja ka偶dego cz艂owieka na zb艂a藕nienie si臋 jest inna... Ty o kaczkach, ok.

W艂a艣nie nie wiem czemu iPhone'y nie lataj膮 tak jak kaczki

Data: 2011-10-15 10:12:18
Autor: Waldek Godel
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Sat, 15 Oct 2011 10:43:36 +0200, John Ko砤lsky napisa(a):

W砤秐ie nie wiem czemu iPhone'y nie lataj tak jak kaczki

Nie do舵, 縠 wyci眊asz wielu osobom trolla z KF, to jeszcze zachowujesz si
gorzej od niego, 砤mi眂 wszelkie zasady cytowania. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Pawe "robbo" Kami駍ki aka Jan
Strybyszewski

Data: 2011-10-07 17:49:43
Autor: JoteR
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"Pszemol" napisa:

BTW - czy ju Wam odblikowali klienta Skype dla Androida
aby mo縩a by硂 robi video przez 3G a nie tylko jak jeste w
zasi阦u wifi?

Ale zrozum wreszcie, 縠 w naszym kr阦u cywilizacyjnym do wideorozm體 nie jest potrzebny 縜den Skype, FaceTime czy inne protezy. Wystarczy telefon pracuj眂y w sieci UMTS, nawet "bezsystemowy" SE k530i.

JoteR

Data: 2011-10-07 10:57:29
Autor: Pszemol
To co Apple og硂si we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6n73b$2up$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisa:

[...]

I twierdzisz 縠 nie ma takiego klienta na iPhone? Jaki to protok蟪? H.324M?
To wymaga wsparcia od operatora, w przeciwie駍twie do SIP po 3G.
Nie wiem czy AT&T w og髄e to H.324M obs硊guje - trzeba by sprawdzi.
Ale SIP wydaje si bardziej uniwersalny bo raz 縠 nie wymaga niczego
po stronie operatora a dwa 縠 b阣zie dzia砤 te po wifi...

Data: 2011-10-07 19:30:42
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple og硂si we wtorek? :)
W dniu 2011-10-07 14:28, Pszemol pisze:

[...]

Musia硂by to by najpierw zablokowane, 縠by by硂 trzeba odblokowywa. Tu jest Europa, nie USA.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2011-10-02 18:40:06
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

Popularny jako obiekt kpin ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 12:11:22
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6a457$t0v$1node2.news.atman.pl...
Wr臋cz przeciwnie, s膮dz臋 偶e na tej grupie temat iPhone
jest BARDZO popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

Zwykle tak jest u dzieci 偶e zazdro艣膰 objawia si臋 kpinami i dokuczaniem :-)

Data: 2011-10-03 10:05:53
Autor: Artur M. Piwko
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
In the darkest hour on Sun, 2 Oct 2011 12:11:22 -0500,
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> screamed:
Wr臋cz przeciwnie, s膮dz臋 偶e na tej grupie temat iPhone
jest BARDZO popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

Zwykle tak jest u dzieci 偶e zazdro艣膰 objawia si臋 kpinami i dokuczaniem :-)

Albo gdy kto艣 tworzy peany na temat produktu, kt贸ry jest wyj膮tkowo
kiepski... :P

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 10:05:25 user up 12944 days, 22:00,  1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.99 ]

                   In God we trust; all else we walk through.

Data: 2011-10-03 07:19:17
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote in message news:slrnj8ir71.rds.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Peany na temat produktu tworz膮 klienci tylko wtedy gdy
naprawd臋 s膮 z produktu zadowoleni... A o to w艂a艣nie chodzi
w tym wszystkim aby to klient by艂 zadowolony, nie?

Data: 2011-10-02 18:54:43
Autor: atm
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

Wr臋cz przeciwnie, s膮dz臋 偶e na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

K.

Taaaak, bo inne firmy produkuja tylko idealy.... ;]

Data: 2011-10-02 16:17:20
Autor: cpt. Nemo
To co Apple og硂si we wtorek? :)

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@BigFoot.com> napisa w wiadomo禼i news:j698jl.73s.0poczta.onet.pl...

Kto obstawia 縠 og硂sz we wtorek nowego iPhone

A to dla nas jakas roznica ?
Niech sobie oglaszaja co chca, na zdrowie :)

Nemo

Data: 2011-10-02 16:28:24
Autor: ALEX
To co Apple og锟給si we wtorek? :)

Kto obstawia 锟絜 og锟給sz锟 we wtorek nowego iPhone

http://applefobia.blox.pl/2011/09/Czekajac-na-iPhona-Podstawy-kalendarza.html ;-)

--
ALEX genera艂 lejtnant Pod Cusim膮 flota japo艅ska nie tylko zatopi艂a flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy :-D

Data: 2011-10-02 14:35:09
Autor: Pszemol
To co Apple og锟給si we wtorek? :)
ALEX <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote:

> A to dla nas jakas roznica ?
> Niech sobie oglaszaja co chca, na zdrowie :)
> [...]

:)))

Data: 2011-10-03 12:23:26
Autor: Marx
To co Apple og艂osi we wtorek? :) mo偶e k iszone og贸rki w baterii?
On 02.10.2011 15:53, Pszemol wrote:
[...]

Stary ty naprawd臋 nie masz co robi膰 i ekscytujesz si臋 jak dziecko. Jest mi najzupe艂niej oboj臋tne co przedstawi膮. Jedno jest pewne - ja tego nie kupi臋, a skoro tak, to szkoda czasu na czytanie. W sumie to nawet szkoda czasu na pisanie tego co teraz pisze.
Marx

Data: 2011-10-03 07:32:07
Autor: Pszemol
"Marx" <Marx@nospam.com> wrote in message news:6veol8-60o.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
[...]

No ale postanowi艂e艣 jednak udowodni膰 wszystkim jak to bardzo iPhone
Ci臋 nie interesuje bo Ty jeste艣 taki cool i w og贸le ponad to, prawda ? :)

Data: 2011-10-04 08:43:16
Autor: Marx
On 03.10.2011 14:32, Pszemol wrote:
No ale postanowi艂e艣 jednak udowodni膰 wszystkim jak to bardzo iPhone
Ci臋 nie interesuje bo Ty jeste艣 taki cool i w og贸le ponad to, prawda ? :)

za艂贸偶 pieluch臋 bp normalnie zaraz popu艣cisz...
Marx

Data: 2011-10-03 14:55:20
Autor: !sp
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@BigFoot.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j698jl.73s.0poczta.onet.pl...
Kto obstawia 偶e og艂osz膮 we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala

Obstawiam, 偶e og艂osz膮 przesuni臋cie terminu

Data: 2011-10-03 09:52:51
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"!sp" <sp@am.er> wrote in message news:j6cbci$7bf$1news.onet.pl...
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@BigFoot.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j698jl.73s.0poczta.onet.pl...
Kto obstawia 偶e og艂osz膮 we wtorek nowego iPhone5

Obstawiam, 偶e og艂osz膮 przesuni臋cie terminu

Jest to r贸wnie偶 prawdopodobne 偶e og艂osz膮 tylko iPhone 4S
a iPhone 5 zostanie odsuni臋te w dalsz膮 przysz艂o艣膰...

Data: 2011-10-04 18:54:21
Autor: Feromon
To co Apple og艂osi we wtorek? :)

[...]

Kogo obchodzi przysz艂y rok?

Opiekuj臋 si臋 telefonami w niedu偶ej firmie ok 40 numer贸w. Dyrektorzy zachcieli sobie iPhony.
Jedynie Oni maj膮 problem z telefonami :)) ale Informatyk je usuwa na bie偶膮co.
W sumie jest niebo lepiej, ni偶 si臋 spodziewa艂em.

Feromon

Data: 2011-10-04 12:29:59
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Feromon" <fer0m0n@wp.pl> wrote in message news:4e8b3a41$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
Kogo obchodzi przysz艂y rok?

Kogo艣 kto nie 偶yje z dnia na dzie艅?

Opiekuj臋 si臋 telefonami w niedu偶ej firmie ok 40 numer贸w. Dyrektorzy zachcieli sobie iPhony.
Jedynie Oni maj膮 problem z telefonami :)) ale Informatyk je usuwa na bie偶膮co.
W sumie jest niebo lepiej, ni偶 si臋 spodziewa艂em.

A jakie偶 to mog膮 problemy mie膰 dyrektorzy z iPhone?

Data: 2011-10-04 17:59:05
Autor: Waldek Godel
To co Apple og硂si we wtorek? :)
Dnia Tue, 4 Oct 2011 18:54:21 +0200, Feromon napisa(a):

Opiekuj si telefonami w niedu縠j firmie ok 40 numer體. Dyrektorzy zachcieli sobie iPhony.
Jedynie Oni maj problem z telefonami :)) ale Informatyk je usuwa na bie勘co.
W sumie jest niebo lepiej, ni si spodziewa砮m.

Niech zgadn - co takiego jak polityka bezpiecze駍twa albo w tych bardziej
秝iatowych - security policy, to w tej firmie jeszcze nie s硑szeli, co?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje

Data: 2011-10-05 16:55:10
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-02 15:53, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:

Ojej, nie wymy艣lili jeszcze w Apple rozwi膮za艅, kt贸re mogliby umie艣ci膰 w iPhone 5, a te, kt贸re istniej膮, pewnie pojawi膮 si臋 dopiero w iPhone 6, 7, 8... - <http://di.com.pl/news/40771,2.htm>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 09:59:13
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6hr4e$l61$1node2.news.atman.pl...
[...]

"iPhone 5 dopiero w drugiej po艂owie 2012 roku?"

:-) Dla mnie to super, bo w艂a艣nie w lipcu mi si臋 kontrakt dwuletni ko艅czy.
Zamiast przesiada膰 si臋 z iPhone4 na iPhone4S przeskocz臋 od razu na iPhone5 :)

Data: 2011-10-05 17:10:03
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-05 16:59, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:
Zamiast przesiada膰 si臋 z iPhone4 na iPhone4S przeskocz臋 od razu na
iPhone5 :)

Nie m贸w hop...

--
http://www.krystek.art.pl/