To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Data: 2011-10-02 16:07:39
Autor: J.F.
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Sun, 2 Oct 2011 13:53:49 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
We wtorek Apple ma oglosić nowe produkty na nastepny rok...
Ludziska się ekscytuj± i zastanawiam sie wła¶nie czy na tej grupie macie
też swoje typy...

Przeciez juz sie chyba powinienes zorientowac ze na tej grupie
przyszloroczne ajfony interesuja nas podobnie jak zeszloroczny snieg :-)

Ale moze Jasiu cos odpowie :-)

J.

Data: 2011-10-02 14:35:09
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Przeciez juz sie chyba powinienes zorientowac ze na tej grupie
przyszloroczne ajfony interesuja nas podobnie jak zeszloroczny snieg
:-)

Wręcz przeciwnie, sądzę że na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.

Data: 2011-10-02 18:09:34
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 02.10.2011 16:35, Pszemol pisze:
[...]

nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie poleciały w dół. Jakieś zachwianie było jak wydano automapę, ale po testach znowu osiągnięto dno.
Jak sam zauważyłeś z tym ze nie precyzyjnie, słowo iPhon interesuje nas z powodu wywoływanej choroby w niektórych podatnych i mało inteligentnych mózgach. Objawy są podobne do fanatyzmu, pozatym agresja i brak logiki. Wielce interesujace zjawisko, szczególnie w kontekscie rozprzestrzeniania sie miedzy-gatunkowego. jakby tak przeszło na motorole albo samsunga - to by była jazda.

ToMasz

Data: 2011-10-02 12:02:22
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6a2bv$lt9$1inews.gazeta.pl...
nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie poleciały w dół. Jakieś zachwianie było jak wydano automapę, ale po testach znowu osiągnięto dno.

E... bez przesady z tym dnem... To juĹĽ trÄ…ci fanatycznÄ… applefobiÄ….

[...]

Po pierwsze co do agresji to zauwaĹĽam agresjÄ™ u krytykantĂłw iPhone
a nie u posiadaczy tego telefonu. Wulgarne epitety słowne pod adresem
posiadaczy tego telefonu są tej agresji najlepszym przykładem na grupie.

Po drugie - wybieranie telefonu to nie arytmetyka i decyzja nie
sprowadza się do podsumowania który ma najwięcej nawet tych
bezuĹĽytecznych funkcji a ktĂłry nie ma czegoĹ› czego i tak nigdy nie
użyję tylko jest to często proces zupełnie z liczbą funkcji niezwiązany.
Nie zawsze jest sens mówić tu o logice bo w potocznym znaczeniu
to co "logiczne" dla Ciebie nie musi być "logiczne" dla mnie - nie
jest to logika w rozumieniu działu matematyki/filozofii a raczej
podsumowanie kryteriów jakimi każdy z nas się kieruje - choćby
nawet jedynym kryterium jakim siÄ™ kierujesz przy wyborze telefonu
był jego kolor/wygląd to jest to tylko i wyłącznie Twoja decyzja
i nic nikomu do oceny "logiki" w tym co sobie wybrałeś...

Data: 2011-10-02 20:02:24
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 02.10.2011 19:02, Pszemol pisze:
> [...]
> a nie u posiadaczy tego telefonu. Wulgarne epitety słowne pod adresem
> posiadaczy tego telefonu są tej agresji najlepszym przykładem na grupie.
nie. na grupie pecetowej ludzie nie rozróżniają peceta i windowsa, wiec wirusy atakują im komputery. iPhon ma w sensie matematyki, logiki, takie a nie inne miejsce i to niejest sprawa dyskusyjna. białe jest białe a czarne jest czarne. o ile słyszysz epitety i wulgaryzmy, to tylko i wyłącznie pod adresem tych osób, które w.w kolory naginają.

> [...]
> bezuĹĽytecznych funkcji a ktĂłry nie ma czegoĹ› czego i tak nigdy nie
> użyję tylko jest to często proces zupełnie z liczbą funkcji niezwiązany.
(...)
W 100% sie z Tobą zgadzam. jednak to że TOBIE coś pasuje,nie daje Ci prawa mówić ze jest to super rozwiazanie. ja uważam że super rozwiazanie to myszka optyczna w telefonie. Ale co najwyżej piszę: weź sprawdć jak to działa, jakie są korzyści- np: spróbuj dodać zadanie do terminarza jedną ręką podczas jazdy na rowerze.. Ale w życiu nie napisze że osoba która nie korzysta z tej funkcji jest debilem.
ToMasz

Data: 2011-10-02 20:45:55
Autor: Bydlę
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

 jednak to że TOBIE co¶ pasuje,nie daje Ci prawa mówić ze jest to super rozwiazanie.

Ekhem, a je¶li ten kto¶ dane rozwi±zanie uważa za super rozwi±zanie, to ma już prawo tak twierdzić?

--
Bydlę

Data: 2011-10-03 01:53:28
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

 jednak to że TOBIE co¶ pasuje,nie daje Ci prawa mówić ze jest to super
rozwiazanie.

Ekhem, a je¶li ten kto¶ dane rozwi±zanie uważa za super rozwi±zanie, to ma
już prawo tak twierdzić?

Wła¶nie nie - tylko to co ToMasz uważa za super rozwi±zanie można
tak nazwać... :-)

Data: 2011-10-03 20:21:11
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

[...]

w sensie logicznym ma do tego prawo. tyle że gorzej jest w praktyce wykazać ze brak możliwo¶ci wymiany baterii, brak możliwo¶ci przesyłania plików przez BT, brak nawigacji jest czym¶ co MNIE pasuje i POWINNO pasować innym. Szczególnie ze za to trzeba płacić i to słono.
PRecyzuj±c dla my¶l±cych inaczej: powiedzieć można wszystko. wypadało by to jednak jako¶ poprzeć argumentami. je¶li na poparcie swoich słów mamy 2 argumenty:
1- bo tak
2- a mnie sie to podoba

to potem jest nagonka na Przemola

Wła¶nie nie - tylko to co ToMasz uważa za super rozwi±zanie można
tak nazwać... :-)
Dobrze ze wstawiłe¶ u¶miech....
ToMasz

Data: 2011-10-03 13:58:59
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

[...]

Ale jakimi argumentami można poprzeć bezużyteczno¶ć funkcji
której nie używasz? To tak jak J.F. niedawno napisał że fajnie że
jego telefon ma tuner FM, mimo że on go wcale nie używa...
Gdzie tu w tym sens i logika? Skoro czego¶ nie używam to mi to
zwisa czy mam to w telefonie czy nie mam... A je¶li funkcja ta jest
mi potrzebna i chcę j± używać to nie kupuję telefonu który jej nie ma.

Nigdzie nie argumentowałem niczego słowami "bo tak". To głupie.
Nawigacja w telefonie nie jest mi potrzebna, bo mam wbudowan±
w swoj± 2007 Acurę TLS. A więc ¶mieję się z tej "wady" iPhone4.
Na dodatek nie widzę w tym wady telefonu a raczej winę tych, co
pisz± aplikacje do nawigacji do użytku w Polsce skoro nie ma takiej.
Przesyłanie plików przez BT też mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk±d ich do iPhone przesyłać.
Bateria wystarcza z powodzeniem na kilkana¶cie godzin intensywnej
pracy z telefonem - jak idę spać to podł±czam go do ładowarki...
Powiedz mi, po jasnego grzyba mi klapka od baterii? Bo raz na dwa
lata serwisant nie może mi wymienić akumulatora na nowy z użyciem
¶rubokręta?

to potem jest nagonka na Przemola

No jest nagonka :-)

Wła¶nie nie - tylko to co ToMasz uważa za super rozwi±zanie można
tak nazwać... :-)
Dobrze ze wstawiłe¶ u¶miech....

U¶miech jest bo faktycznie jeste¶ ¶miechu warty.

Data: 2011-10-04 00:28:55
Autor: J.F.
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Mon, 3 Oct 2011 13:58:59 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Ale _moge_ go uzyc !
Walnac sie na kocyk, zamknac oczy o posluchac radia :-)

Skoro czego¶ nie używam to mi to
zwisa czy mam to w telefonie czy nie mam... A je¶li funkcja ta jest
mi potrzebna i chcę j± używać to nie kupuję telefonu który jej nie ma.

No to nie kupie ajfona, bo jak pojade nad jezioro, walne sie na kocyk, a tu
radyjka nie ma :-)

Nigdzie nie argumentowałem niczego słowami "bo tak". To głupie.
Nawigacja w telefonie nie jest mi potrzebna, bo mam wbudowan±
w swoj± 2007 Acurę TLS. A więc ¶mieję się z tej "wady" iPhone4.

A ja mam komputer przy lozku i ajfona wcale nie potrzebuje ;-P

Przesyłanie plików przez BT też mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk±d ich do iPhone przesyłać.

Bo nie masz nawigacji :-P

Bateria wystarcza z powodzeniem na kilkana¶cie godzin intensywnej
pracy z telefonem - jak idę spać to podł±czam go do ładowarki...

A ja czasem jade w gorki, wlaczam gps ... i niestety, nie ma gdzie wetknac
tej ladowarki :-)

Powiedz mi, po jasnego grzyba mi klapka od baterii?

Bo wtedy moglbys wozic zapasowa baterie.

J.

Data: 2011-10-04 07:13:56
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bzpighsf7u7h.1ns2d9tbv1ga0$.dlg40tude.net...
[...]

Problem w tym, że Ty się zachwycasz pust± możliwo¶ci±.
Bez względu na faktyczn± potrzebę.

[...]

Bo oczywi¶cie czas spędzony nad jeziorem bez radyjka jest czasem
straconym? Zreszt±- istot± problemu jest to, że w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie będziesz
potrzebował akurat w telefonie... :-)

[...]

To co innego... Ja się wczoraj przyłapałem że na internet wskoczyłem
z iPhone 4 podczas przerwy na reklamy w czasie ogl±dania TV.
Bez odrywania tyłka od kanapy :-)

Przesyłanie plików przez BT też mi nie jest potrzebne bo nie mam
sk±d ich do iPhone przesyłać.

Bo nie masz nawigacji :-P

Bo nie potrzebuję nawigacji.
A gdybym potrzebował i miał, to aplikacja na iPhone napewno
dałaby mi możliwo¶ć zassania potrzebnych plików w jaki¶ sposób.
Choćby przez wifi. Zwróć uwagę że najnowszy BT to wła¶ciwie wifi.

[...]

Ale to i tak niepotrzebne - bo istniej± inne rozwi±zania bateryjnych
ładowarek usb. Tutaj znalazlem taka za 60zl:
http://www.amazon.com/Duracell-Instant-Charger-Lithium-universal/dp/B002FU6KF2
http://www.amazon.com/Duracell-Powerhouse-Charger-Lithium-universal/dp/B002FU6KG6/ref=pd_bxgy_e_img_b
A je¶li na komercyjne rozwi±zanie Cię "nie stać" to zawsze Ty,
J.F. jako elektronik, możesz sobie zbudować tak±:
http://www.ladyada.net/make/mintyboost/ i nosić j± w plecaku.

Data: 2011-10-04 21:24:05
Autor: J.F.
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Tue, 4 Oct 2011 07:13:56 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

To ty sie zachwycasz ajfonem bez faktycznej potrzeby ... bo jeszcze pol
roku temu doskonale sie obywales bez :-P

[...]

Z radyjkiem byloby przyjemniej :-)

Zreszt±- istot± problemu jest to, że w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie będziesz
potrzebował akurat w telefonie... :-)

Ale czemu mialbym nie pojechac ?
[...]

Ja mam do komputera blisko i z kanapy :-)

[...]

A moze tylko przez operatora bylaby mozliwosc ? :-P

[...]

Chodzi mi po glowie taka na 4 paluszki ... i bez przetwornicy :-)

Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze i nie wymaga
roboty ;-)

J.

Data: 2011-10-04 15:40:46
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:bfva7651jgnu$.nds1gfs3kqz0.dlg40tude.net...
[...]

Potrzeby mi się zmieniły.

[...]

Dla innych, co chc± słuchać odgłosów natury może mniej...

Zreszt±- istot± problemu jest to, że w czasie posiadania
tego telefonu Ty nad jezioro nie pojedziesz i tunera FM nie będziesz
potrzebował akurat w telefonie... :-)

Ale czemu mialbym nie pojechac ?

To nie w tym rzecz czy miałby¶ czy nie miałby¶, ani w tym
czy mógłby¶ - chodzi o to czy pojedziesz. Jak nie planujesz
używać jakiej¶ funkcji to automatycznie jej istnienie jest
nieistotne.

[...]

WeĽ nie żartuj, bo to co innego.

[...]

A dlaczego? Zreszt± nie ma co spekulować - nie używam
nawigacji w telefonie, więc się nie wypowiadam...

[...]

Ale bez przetwornicy mało z tych paluszków wyci±gniesz...
Wła¶nie przetwornica jest tam po to aby wyssać je do sucha.

Ale porownaj to z zapasowa bateria - mniejsze, lzejsze, tansze
i nie wymaga roboty ;-)

Wolę paluszki które kupić można w byle kiosku niż bateria
zapasowa w plecaku której zapomniałem przez noc naładować.

Data: 2011-10-04 13:13:13
Autor: BydlÄ™
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

jednak to że TOBIE coś pasuje,nie daje Ci prawa mówić ze jest to super
rozwiazanie.

Ekhem, a jeśli ten ktoś dane rozwiązanie uważa za super rozwiązanie,
to ma
już prawo tak twierdzić?
w sensie logicznym ma do tego prawo.

OK, bo bałem się, że sytuacja dla mających własne zdanie robi się niebezpieczna.:-)))

 tyle ĹĽe gorzej jest w praktyce wykazać ze brak moĹĽliwoĹ›ci wymiany baterii, brak moĹĽliwoĹ›ci przesyĹ‚ania plikĂłw przez BT, brak nawigacji jest czymĹ› co MNIE pasuje i POWINNO pasować innym.

Dlaczego? DoĻoki w dyskusji pada: uważam rozwiązanie A za świetne, a rozwiązanie B całkiem niezłe, zaś rozwiązania konkurencji: C i D za nieodpowoadające moim potrzebom, albo za niewygodne/niedopracowane, to nic się nie dzieje - i ci, którzy muszą mieć możliwość wymiany baterii ad hoc, i ci, którzy częściej wymieniają urządzenie, a nie jego baterię są usatysfakcjonowani, że mogą wyrazić to, co myślą o danej rzeczy. Problem zaczyna się, gdy zaczynają obrażać rozmówców (jak należy się domyślać - z braku argumentów czy ze złego wychowania).
:=)

PRecyzując dla myślących inaczej: powiedzieć można wszystko. wypadało by to jednak jakoś poprzeć argumentami.

No, jeśli ktoś rozwiązanie, o którym się wypowiada, uznaje za jemu (nie)wygodne, to to właśnie jest ten żądany argument.
:-)

Właśnie nie - tylko to co ToMasz uważa za super rozwiązanie można
tak nazwać... :-)
Dobrze ze wstawiłeś uśmiech....

Bo trzeba mieć czasem dystans to tych spraw.

--
BydlÄ™

Data: 2011-10-04 07:18:47
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"BydlÄ™" <pan.bydle@gmail.com> wrote in message news:j6epo9$6vk$1cougar.axelspringer.pl...
[...]

Jest tu jeszcze inny aspekt tej sprawy. Często wady iPhone są
celowo nadmuchane (nie wnikam w to czemu). Tak jak z tÄ…
bateriÄ… ktĂłra podobno jest niewymienna... Tymczasem ona
jest jak najbardziej wymienna i tania. I jak siÄ™ zuĹĽyje po 2 latach
użytkowania to nie ma problemu aby te 2-3 śrubki odkręcić i ją
wymienić. Tu się celowo problem robi z niczego a niezorientowany
łyka co mu powiedzą i potem bezmyślnie powtarza głupoty.

Data: 2011-10-05 16:30:08
Autor: Krystek
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
2011-10-04 14:18, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
[...]

A jak się te 2-3 śrubki odkręci i wymieni baterię to nie traci się gwarancji? I czy da się kupić oryginalną baterię do telefonu na podmiankę?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 09:55:51
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6hplg$idp$3node2.news.atman.pl...
[...]

Nie wiem, musisz przeczytać swoją gwarancję.
ZresztÄ… nie rozumiem dlaczego zaleĹĽy Ci na gwarancji,
taka bateria starcza na 2-3 lata a gwarancja jest roczna.

I czy da się kupić oryginalną baterię do telefonu na
podmiankÄ™?

Co to znaczy "oryginalną"? Cały iPhone4 jest robiony w Chinach
przez chińskie fabryki - co za różnicę robi Ci czy bateria będzie
do tej chinskiej fabryki czy innej chinskiej fabryki skoro w środku
i tak będą ogniwa li-ion z jednej, tej samej firmy bo takich firm
co produkują własne ogniwa jest 2-3 a reszta pakuje nieswoje.

Data: 2011-10-05 17:15:17
Autor: Krystek
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
2011-10-05 16:55, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
Krystek wrote:

[...]

OryginalnÄ…, w sensie brandowanÄ… przez Apple. Apple nie sprzedaje zapasowych baterii do iPhone?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 11:14:16
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Krystek wrote:

[...]

Oczywiście że sprzedaje... :-) Ale dlaczego chciałbyś kupić taką samą
baterię co na ebay.com jest b. tanio a zapłacić za nią $79 + $6.95 wysyłkę?
http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=United_States&product=iphone
A tu masz taką samą baterię za $9.99 z wliczoną wysyłką do domu:
http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-Apple-iPhone-4-4G-battery-Replacement-USA-/180613149659
Nadal chcesz kupić w apple.com? :-)

Data: 2011-10-02 21:23:54
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ToMasz" napisał:

na grupie pecetowej ludzie nie rozróżniają peceta i windowsa,
wiec wirusy atakujÄ… im komputery.

A na pmtg ludzie mają idiosynkrazję (w rozumieniu wiechowskim) na ekrany dotykowe, więc dodają zadania do terminarza jeżdżąc na rowerze.

spróbuj dodać zadanie do terminarza jedną ręką podczas jazdy na rowerze..

O właśnie.

JoteR

Data: 2011-10-03 01:53:24
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6adoo$2li$1inews.gazeta.pl...
"ToMasz" napisał:

na grupie pecetowej ludzie nie rozróżniają peceta i windowsa,
wiec wirusy atakujÄ… im komputery.

A na pmtg ludzie majÄ… idiosynkrazjÄ™ (w rozumieniu wiechowskim) na ekrany
dotykowe, więc dodają zadania do terminarza jeżdżąc na rowerze.

spróbuj dodać zadanie do terminarza jedną ręką podczas jazdy na rowerze..

O właśnie.

NiektĂłrzy majÄ… mocno narobione pod sufitem i potem takie "wady"
ekranĂłw dotykowych wymieniajÄ….

Data: 2011-10-02 18:20:32
Autor: J.F.
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Sun, 02 Oct 2011 18:09:34 +0200, ToMasz napisał(a):
W dniu 02.10.2011 16:35, Pszemol pisze:
Wręcz przeciwnie, s±dzę że na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.
nie. iPhon tutaj jest nie popularny i jak nam doniesiono o jego wadach, jego akcje na tej grupie poleciały w dół. Jakie¶ zachwianie było jak wydano automapę, ale po testach znowu osi±gnięto dno.

No to co - spiszmy te wady poprzedniego modelu i zobaczmy czy poprawia :-)

1. brak gniazda karty pamieci,
2. brak radia FM,
3. brak klapki baterii 4. brak nawigacji I czekamy na sprawozdanie Pszemola co tym razem uznano za wiekopomne
osiagniecia :-)

J.

Data: 2011-10-02 12:10:23
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1vyrmsdbvzu2s.1ac9k6hfr72ih.dlg40tude.net...
[...]

Nie jestem jasnowidzem a mimo to mogę Ci z pewno¶ci± blisk± 100%
powiedzieć że nowy iPhone nie będzie miał ani gniazda karty pamięci,
ani klapki do baterii. Co do radia FM to też szczerze w±tpię, ale może
tu nas Apple zaskoczy. A co do nawigacji to przecież nie oczekuj tego
od Apple że napisze Ci aplikację do nawigacji - t± rol± zajmuj± się firmy
takie jak TomTom, Garmin i one już od dawna oferuj± applikacje
nawigacyjne na te telefony a że Polska jest na skraju ¶wiata i jest po
macoszemu przez te firmy traktowana? No cóż. Zawsze możesz si±¶ć
z kolegami i napisać program nawigacji po Polsce samemu i kosić
t± straszn± kasę z tego jakże dochodowego przedsięwzięcia :-)

Data: 2011-10-02 19:54:26
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]
1. ja bym chciał zobaczyć takiego garmina na iP i wgran± do niego mapę z turystycznego garmina albo UMP
2. czym kupiłby¶ forda którym można jeĽdzić tylko w usa i paru państwach zachodniej europy? je¶li tak - to super, je¶li nie, to masz zdrowy rozum,ale po przeniesieniu mamy wynik =  brak nawigacji.

ToMasz

Data: 2011-10-03 01:53:34
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
[...]

Jaki z tym masz problem?

2. czym kupiłby¶ forda którym można jeĽdzić tylko w usa i paru państwach
zachodniej europy? je¶li tak - to super, je¶li nie, to masz zdrowy
rozum,ale po przeniesieniu mamy wynik =  brak nawigacji.

Ja po prostu nie rozumiem dlaczego brak nawigacji obci±żać miałby
firmę Apple - przecież Apple nie zmusi Garmina czy TomToma aby
zrobił dobr± mapę dla Polski... S± dobre mapy u Garmina dla UK,
dla RFN dla USA - jak nie ma dobrej dla Polski to widać się Garminowi
nie opłaca - nie widzę tu winy w Apple bo oni robi± dobry sprzęt
skoro działa dobrze w USA czy UK.

Data: 2011-10-03 20:14:38
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
[...]

taki ze to niemożliwe

[...]

przepraszam, ale czy Ty jeste¶ integracyjny jaki¶ czy piłe¶ dzisiaj?

Nikt nie zmusza nikogo do robienia map i kupowania telefonów. Żadna firma nie zmusza jakie¶ innej firmy do produkowania czego¶. ale pcta bez windowsa by¶ nie kupił? Ale GPSa bez nawigacji kupiłe¶ i zachwalasz że jest łatwy w obsłudze! Jasne że jest łatwy jak 50% rzeczy niema albo niedziała.
ToMasz

Data: 2011-10-03 13:52:13
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6cu2e$aes$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dlaczego niemożliwe? Zreszt± pretensje chyba trzeba kierować do Garmina?

[...]

Co Ty nie powiesz?
Peceta bez Windows jak najbardziej bym kupił, bo jest przecież Linuks.
Do nawigacji masz również więcej niż jeden wybór - na iPhone s± już
od dawna nawigacyjne programy od dużych firm dobrze usadowionych
na rynku: TomTom, Garmin. O co więc chodzi?

Data: 2011-10-04 19:14:54
Autor: ToMasz
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]
o Polskę. O nawgacje w terenie, o to ze linuks ma 0.3% udział itd. chodzi o słowa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie przejmuj sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony
ToMasz

Data: 2011-10-04 12:28:34
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message news:j6feue$qup$2inews.gazeta.pl...
[...]

Co z tego że ma udział 0.3%? Jest alternatyw± dla Windows.
S±dzę zreszt± że ma dużo większy udział w rynku.

chodzi o słowa. nie o to co robisz, tylko jak to uzasadniasz. Nie przejmuj sie, wielu ludzi tego nie ogarnia, a ja jestem przeczulony

No ale to nie mój problem że Ty masz jakie¶ przeczulice, tak?

Jeszcze raz pytam: gdzie tu wina Apple że Garmin ma w dupie Polskę?
To, że jeste¶my zdani na małych, dupianych programistów z firemek
nielicz±cych się na ¶wiecie bo duże firmy maj± nas w nosie to nie jest
wina iPhone lub Apple - być może jest to rezultat polskiego piractwa
(czemu w Polsce kupuje się gpsy Garmina? bo mapy s± na czarnym rynku)
być może czego¶ jeszcze - nie wiem, ale nie ma to nic wspólnego
z Apple bo Apple nie robi nawigacji nawet na swoim rodzimym rynku.

Data: 2011-10-05 01:25:53
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

To, że jeste¶my zdani na małych, dupianych programistów z firemek
nielicz±cych się na ¶wiecie bo duże firmy maj± nas w nosie to nie jest
wina iPhone lub Apple - być może jest to rezultat polskiego piractwa

To jest rezultat zamknięto¶ci systemu sprzedaży oprogramowania dla twojego telefonu

Data: 2011-10-05 06:10:55
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6g4r0$b3d$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co Ty bredzisz o jakiej¶ zamknięto¶ci systemu sprzedaży???
Co¶ Cię powstrzymuje aby wystawić program do AppStore?
A na Androida to s± ¶wietne mapy nawigacyjne Polski? Co¶ nowego...

Data: 2011-10-05 14:17:59
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:10:55 -0500, Pszemol napisał(a):

A na Androida to są świetne mapy nawigacyjne Polski? Coś nowego...

SÄ…, PrzemuĹ›, sÄ…. To, ĹĽe ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"The gift is the blessing of the giver."

Data: 2011-10-05 09:15:04
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:1a2tm5k54g2ph.1wp0gi9bxz6pk$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:10:55 -0500, Pszemol napisał(a):
A na Androida to są świetne mapy nawigacyjne Polski? Coś nowego...

SÄ…, PrzemuĹ›, sÄ…. To, ĹĽe ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

No i co powstrzymuje autorów tych aplikacji aby zrobić wersję dla iOS?

Data: 2011-10-05 18:14:35
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 09:15:04 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Mnie siÄ™ pytasz? MoĹĽe polityka przyjmowania aplikacji do AppStore?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

Data: 2011-10-05 11:51:01
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:17synm7m8go5$.2i853ulnj1iy$.dlg40tude.net...
[...]

Przyjęli Garmina i TomToma, więc o co chodzi?

Data: 2011-10-05 19:21:17
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:51:01 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

To może z innych powodów, co za różnica?

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
A world is supported by four things ... the learning of the wise,

Data: 2011-10-05 14:29:19
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.usunto.pl> wrote in message news:g68w8p8thcw9$.1vg8v8up1cckk.dlg40tude.net...
[...]

No zasadnicza... bo udowodniliśmy że istnieją dobre programy
do nawigacji na iPhone. Da siÄ™? Da. A ĹĽe Polacy nie potrafiÄ…
zrobić z telefonu takiego samego dobrego użytku jak Amerykanie
to juĹĽ nie jest wina Apple.

Data: 2011-10-08 10:06:33
Autor: Ghost
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j6hprf.5gs.0poczta.onet.pl...
[...]

Musisz sie paskudnie czuc w tej hameryce, z takim bagazem kompleksow na plecach. Polish jokes tez opowiadasz?

Data: 2011-10-02 21:00:31
Autor: J.F.
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Sun, 2 Oct 2011 12:10:23 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

A ja tam spokojnie poczekam ten tydzien i po prostu zobacze :-)

Ok, ale pomyslalby kto jeszcze ze Nokia tez nie napisze :-)

nawigacyjne na te telefony a że Polska jest na skraju ¶wiata i jest po
macoszemu przez te firmy traktowana? No cóż. Zawsze możesz si±¶ć

Alez nie jest. Przez Apple moze bedzie, ale tu sie zgadzamy - to nie takie
dziwne :-)

z kolegami i napisać program nawigacji po Polsce samemu i kosić
t± straszn± kasę z tego jakże dochodowego przedsięwzięcia :-)

I to tez mialo miejsce :-)

J.

Data: 2011-10-02 18:57:03
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"J.F." napisał:

No to co - spiszmy te wady poprzedniego modelu i zobaczmy czy poprawia :-)

1. brak gniazda karty pamieci,
2. brak radia FM,
3. brak klapki baterii

No przecież to zalety s±.

4. brak nawigacji

Hę? MapaMap też nie działa?

JoteR

Data: 2011-10-02 20:43:01
Autor: ALEX
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu N 2 10 2011 18:57, JoteR pisze:

[...]

Brak wideorozmów i działaj±ca inaczej antena też?
BTW Kto¶ testował wideorozmowy? Ostatnio sprawdziłem N8 w Play vs C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2011-10-02 21:15:42
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ALEX" napisał:

[...]

""FaceTime jest niezawodny" - powiedział Steve Jobs chwilę przed tym,
gdy pojawiły się problemy w jego wideorozmowie z koleg±.." ;->

Inna rzecz, że w nowszych modelach telefonów coraz trudniej znaleĽć przedni± kamerkę do wideorozmów a niektóre nie obsługuj± tej funkcji nawet via główna kamera. Się nie przyjęło?

i działaj±ca inaczej antena też?

Już tu wytłumaczono, że ten problem nie istnieje, co najwyżej "Babcia" ma dwie lewe ręce. ;-)

JoteR

Data: 2011-10-03 19:35:49
Autor: ALEX
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu N 2 10 2011 21:15, JoteR pisze:

[...]

Znaczy niezawodnie się wyłożył? ;-)

Inna rzecz, że w nowszych modelach telefonów coraz trudniej znaleĽć
przedni± kamerkę do wideorozmów a niektóre nie obsługuj± tej funkcji
nawet via główna kamera. Się nie przyjęło?

Widać nie.

i działaj±ca inaczej antena też?

Już tu wytłumaczono, że ten problem nie istnieje, co najwyżej "Babcia"
ma dwie lewe ręce. ;-)

A potem założył bumpera i już ma i praw± i lew±? Jad±c klasykiem: Wot k...a tiechnika ;-)
To ja bym proponował drugi bumper i już Babcia będzie miał 2 prawe ;-)

Data: 2011-10-03 01:53:40
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message
Brak wideorozmów i działaj±ca inaczej antena też?
BTW Kto¶ testował wideorozmowy? Ostatnio sprawdziłem N8 w Play vs
C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?

Testowałem wideorozmowy na iPhone4 na AT&T do innego iPhone4
i działa wy¶mienicie - nie wiem ile klatek na sekundę ale film był
bardzo płynny i rozdzielczo¶ć bardzo dobra.

Data: 2011-10-03 12:49:44
Autor: AL
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 08:53, Pszemol pisze:
[...]

ale to jest tylko pomiedzy iPhonami.
Nie polaczysz sie z wideorozmowa po UMTS miedzy takim iPhonem a reszta swiata - wiec wniosek jest taki, ze iPhone nie ma wideorozmów (w sensie jak sie tego oczekuje od telefonu).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 07:17:51
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6c404$iqp$2inews.gazeta.pl...
[...]

Dla mnie lepiej jest żeby miał takie, które dobrze działaj±, nawet je¶li
nie poł±czysz się w ten sposób z nikim bez iPhone niż żeby miał niby
tak± funkcję odfajkowan± na li¶cie features a potem okazało się
w praktyce, że ta funkcja nie działa: "sprawdziłem N8 w Play vs
C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?"

Wracamy tu do tego co wcze¶niej omawiali¶my: lepiej jest gdy ma
co¶, co działa bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie niż gdy
ma niby wszystko a połowa z tego nie działa tak jak należy...

Data: 2011-10-03 14:26:51
Autor: Ghost
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:j6bnll.5uc.0poczta.onet.pl...
[...]

I oczywiscie Iphone w tym samym miejscu sieci, czasie, abonamencie (łotewerze) dalby 20 klatek.

Data: 2011-10-03 14:30:00
Autor: AL
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 14:17, Pszemol pisze:
[...]

aby postawic taki uogolnik jaki przed chwila postawiles, powinienes bardziej zabrac sie za testowanie niz cytowanie wypowiedzi innych osob.
Bo w tym samym watku pisze rowniez:
"SGS II -> Nokia E65 (i odwrotnie) - oba w Orange - IDEALNIE! Aż sie zastanawiałem, dlaczego ja z tego na codzień nie korzystam"

Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71 oraz Galaxy S dziala.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-03 12:01:36
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"AL" <adam@skads.tam> wrote in message news:j6c9s5$a5n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, teraz to widzę. Nie zmienia to nic w kwestii wymownego pytania
kolegi niezadowolonego ze swojego telefonu: "To zawsze jest taka kupa?"

Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71
oraz Galaxy S dziala.

Ciekawe więc które to wyj±tek a które to reguła :-)

Data: 2011-10-03 19:27:51
Autor: AL
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-03 19:01, Pszemol pisze:
[...]

to moze zalezec od wielu czynnikow: od obciazenia sieci w danym momencie po konfiguracje telefonu (=swiadomosc uzytkownika).

Raczej nie posadzalbym o to konkretne modele telefonow (a przynajmniej nie po dwoch postach jak w tym watku).

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-05 01:21:22
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]

By¶ mógł sam ze sob± pogadać ?

[...]

I co tu nie działa ?

Wracamy tu do tego co wcze¶niej omawiali¶my: lepiej jest gdy ma
co¶, co działa bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie niż gdy
ma niby wszystko a połowa z tego nie działa tak jak należy...

Twój telefon po prostu nie nadaje się do komunikacji.

Data: 2011-10-05 06:09:20
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6g4ih$a01$1mx1.internetia.pl...
[...]

??? Co Ty, my¶lisz że ja jedynym użytkownikiem tego telefonu jestem?

[...]

:-) Masz zaniżone oczekiwania?

[...]

Jasne... obieram nim w kuchni ziemniaki.

Data: 2011-10-05 18:27:03
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]

Na tej grupie ? Był jeszcze jeden.

[...]

Ja ? Chyba Ty. Ja oczekuję możliwo¶ci widzenia użytkowników dowolnych telefonów. Nie zrażam się faktem, że ten twój telefon tego nie zapewnia.

[...]

Sam piszesz, że wideorozmowy Ci nie działaj±.

Data: 2011-10-05 23:04:59
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6i0lm$vtg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Skup się, bo się pogubiłe¶. Nie zawężamy się tylko do tej grupy.
Mówimy o osobach z którymi mógłbym robić video rozmowę przez iPhone.

[...]

Twój też nie.
Nie zapewnia np. widzenia się z użytkownikami telefonów bez kamery :-)

[...]

Gdzie? Masz urojenia chyba... Wideo  rozmowy działaj± wy¶mienicie.

Data: 2011-10-06 18:34:34
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]

No skup się, u mnie w pracy nikt nie ma tego telefonu, w domu nikt, znajomi nikt.

Mówimy o osobach z którymi mógłbym robić video rozmowę przez iPhone.

Jeszcze raz. Użytkowników tego twojego telefonu na tej grupie jest dwóch wliczaj±c Ciebie. Więc nie mówimy o waszych pseudowideorozmowach tylko o tym z czego może kto¶ jeszcze skorzystać

Aha

Data: 2011-10-07 07:28:56
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6klfm$qvo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja nie narzekam - jest iPhonów w mojej okolicy społecznej sporo.
A jak kto¶ nie ma iPhona to może wci±ż zrobić videorozmowę
z iPhonem przez Skype. BTW - czy już Wam odblikowali klienta
Skype dla Androida aby można było robić video przez 3G a nie
tylko jak jeste¶ w zasięgu wifi? Bo jako¶ tak było jeszcze parę
miesięcy temu, że Skype video u koleżanki w pracy działał tylko przez wifi.

[...]

Działaj±. Mam trzy rodzaje video rozmów do wyboru:
Facetime wbudowane w iPhone w fabryce, Skype oraz
dowolna liczba klientów VoIP takich jak Fring, gdzie również
można robić video rozmowy z użytkownikami innych słychawek
niż iPhone. A Fring zdaje się jest też na Symbiana i Androida...
Czy Fring przypadkiem nie stosuje video rozmowy kompatybilnej
z tym co u Ciebie wbudował w słuchawkę producent??

Data: 2011-10-07 16:57:10
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]

Takie normalne wideorozmowy ?

Data: 2011-10-07 10:41:06
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6n451$cnp$1mx1.internetia.pl...
[...]

A jakie s± nienormalne?

Data: 2011-10-07 13:41:02
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j6nd0a$ksu$1mx1.internetia.pl...
[...]

iPhone ma trzy: Facetime, Skype i SIP. Które z nich s± nienormalne?
Wszystkie trzy chodz± przez wifi i 3G. Te Twoje uruchomisz przez wifi?
Czy grzecznie będziesz płacił operatorowi za pakiety internetowe?

Data: 2011-10-07 21:16:09
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Pszemol" napisał:

[videorozmowy] Te Twoje uruchomisz przez wifi?

Co¶ się tak uparł na te Wi-Fi? Nie każdy twoim wzorem targa ze sob± przeno¶ny hot-spot.

Czy grzecznie będziesz płacił operatorowi za pakiety internetowe?

Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

JoteR

Data: 2011-10-07 15:39:01
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6nj62$bbf$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[videorozmowy] Te Twoje uruchomisz przez wifi?

Co¶ się tak uparł na te Wi-Fi? Nie każdy twoim wzorem targa ze sob± przeno¶ny hot-spot.

Nie, ale facetime czy skype lub SIP mogę odpalić nie tylko na telefonie
ale na każdym innym urz±dzeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

Czy grzecznie będziesz płacił operatorowi za pakiety internetowe?

Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

No nie wiem wła¶nie - pytam. Jak kasuj± klienta za video rozmowy?

Data: 2011-10-07 23:11:15
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Pszemol" napisał:

Nie, ale facetime czy skype lub SIP mogę odpalić nie tylko na telefonie
ale na każdym innym urz±dzeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

Widzisz, a ja nie muszę niczego odpalać, więcej - nie muszę się zastanawiać, jakie oprogramowanie ma na swoim *dowolnej* marki telefonie mój interlokutor.

Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

No nie wiem wła¶nie - pytam. Jak kasuj± klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy. Przynajmniej w mojej sieci tak jest.

JoteR

Data: 2011-10-07 23:17:42
Autor: ALdroid
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Fri, 7 Oct 2011 23:11:15 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> naskrobał przy słoiku:

> No nie wiem właśnie - pytam. Jak kasują klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy. Przynajmniej w mojej
sieci tak
jest.

Potwierdzam - nie ma dodatkowych kosztow. Trzeba byc tylko w zasiegu 3G (UMTS)

--
AL

Data: 2011-10-09 22:24:37
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6nptr$2q5$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Z tego co się orientuję to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

No nie wiem wła¶nie - pytam. Jak kasuj± klienta za video rozmowy?

Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy.
Przynajmniej w mojej sieci tak jest.

A... to miło. A Skype jest free gdy masz już opłacone wcze¶niej
w abonamencie jakie¶ gigabajty lub siedzisz na wifi...
Z tego co się orientuję, w USA nie ma odpowiednika takich
video-rozmów u operatorów komórkowych, pewnie dlatego
iPhone nie ma go również skoro pod AT&T i Verizon projektowany.
Może dodadz± to w iPhone5? :-)))

Data: 2011-10-10 23:04:33
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

[...]

Ale smartfony nie działaj± z utf-8

Data: 2011-10-12 12:41:34
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
John Kołalsky <john@kowal.invalid> wrote:

UĹĽytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

> Z tego co siÄ™ orientujÄ™ to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Ale smartfony nie działają z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze działają: ąęłńó öuëñ üöœçčä - widać?

Data: 2011-10-12 21:46:09
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

UĹĽytkownik "Pszemol" <Pszemol@BigFoot.com>

> Z tego co siÄ™ orientujÄ™ to Skype jest na wszystkich smartfonach.

Ale smartfony nie działają z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze działają: ąęłńó öuëñ üöœçčä - widać?

Co mają do rzeczy frędzle ?

Data: 2011-10-13 08:16:55
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j74quk$s6b$1mx1.internetia.pl...
> [...]

Ale smartfony nie działają z utf-8

No co Ty nie powiesz ... Te lepsze działają: ąęłńó öuëñ üöœçčä - widać?

No ten post to był przykład smartfona który działa z utf-8:

Więc nie pleć więcej bzdur że smartfony nie działają z utf-8.

Data: 2011-10-14 19:16:59
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

> [...]

No ten post to był przykład smartfona który działa z utf-8:

Więc nie pleć więcej bzdur że smartfony nie działają z utf-8.

Kaczki są żółte

Data: 2011-10-14 13:07:11
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"John Kołalsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:j79r0o$v7l$1mx1.internetia.pl...
> [...]

No ten post to był przykład smartfona który działa z utf-8:

Więc nie pleć więcej bzdur że smartfony nie działają z utf-8.

Czyli nie masz nic mÄ…drego do dodania w kwestii UTF-8 i smartfonĂłw?
Reakcja każdego człowieka na zbłaźnienie się jest inna... Ty o kaczkach, ok.

Data: 2011-10-15 10:43:36
Autor: John Kołalsky
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

> [...]

Reakcja każdego człowieka na zbłaźnienie się jest inna... Ty o kaczkach, ok.

Właśnie nie wiem czemu iPhone'y nie latają tak jak kaczki

Data: 2011-10-15 10:12:18
Autor: Waldek Godel
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
Dnia Sat, 15 Oct 2011 10:43:36 +0200, John Kołalsky napisał(a):

Wła¶nie nie wiem czemu iPhone'y nie lataj± tak jak kaczki

Nie do¶ć, że wyci±gasz wielu osobom trolla z KF, to jeszcze zachowujesz się
gorzej od niego, łami±c wszelkie zasady cytowania. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2011-10-07 17:49:43
Autor: JoteR
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Pszemol" napisał:

BTW - czy już Wam odblikowali klienta Skype dla Androida
aby można było robić video przez 3G a nie tylko jak jeste¶ w
zasięgu wifi?

Ale zrozum wreszcie, że w naszym kręgu cywilizacyjnym do wideorozmów nie jest potrzebny żaden Skype, FaceTime czy inne protezy. Wystarczy telefon pracuj±cy w sieci UMTS, nawet "bezsystemowy" SE k530i.

JoteR

Data: 2011-10-07 10:57:29
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j6n73b$2up$1inews.gazeta.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

I twierdzisz że nie ma takiego klienta na iPhone? Jaki to protokół? H.324M?
To wymaga wsparcia od operatora, w przeciwieństwie do SIP po 3G.
Nie wiem czy AT&T w ogóle to H.324M obsługuje - trzeba by sprawdzić.
Ale SIP wydaje się bardziej uniwersalny bo raz że nie wymaga niczego
po stronie operatora a dwa że będzie działać też po wifi...

Data: 2011-10-07 19:30:42
Autor: Andrzej Libiszewski
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
W dniu 2011-10-07 14:28, Pszemol pisze:

[...]

Musiałoby to być najpierw zablokowane, żeby było trzeba odblokowywać. Tu jest Europa, nie USA.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

Data: 2011-10-02 18:40:06
Autor: Krystek
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Popularny jako obiekt kpin ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-02 12:11:22
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6a457$t0v$1node2.news.atman.pl...
Wręcz przeciwnie, sądzę że na tej grupie temat iPhone
jest BARDZO popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

Zwykle tak jest u dzieci że zazdrość objawia się kpinami i dokuczaniem :-)

Data: 2011-10-03 10:05:53
Autor: Artur M. Piwko
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
In the darkest hour on Sun, 2 Oct 2011 12:11:22 -0500,
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> screamed:
Wręcz przeciwnie, sądzę że na tej grupie temat iPhone
jest BARDZO popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

Zwykle tak jest u dzieci że zazdrość objawia się kpinami i dokuczaniem :-)

Albo gdy ktoĹ› tworzy peany na temat produktu, ktĂłry jest wyjÄ…tkowo
kiepski... :P

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
[ 10:05:25 user up 12944 days, 22:00,  1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.99 ]

                   In God we trust; all else we walk through.

Data: 2011-10-03 07:19:17
Autor: Pszemol
To co Apple ogłosi we wtorek? :)
"Artur M. Piwko" <milusi.pysiaczek@buziaczek.pl> wrote in message news:slrnj8ir71.rds.milusi.pysiaczekbuziaczek.pl...
[...]

Peany na temat produktu tworzÄ… klienci tylko wtedy gdy
naprawdę są z produktu zadowoleni... A o to właśnie chodzi
w tym wszystkim aby to klient był zadowolony, nie?

Data: 2011-10-02 18:54:43
Autor: atm
To co Apple ogłosi we wtorek? :)

Wręcz przeciwnie, sądzę że na tej grupie temat iPhone jest BARDZO
popularny.

Popularny jako obiekt kpin ;)

K.

Taaaak, bo inne firmy produkuja tylko idealy.... ;]

To co Apple ogłosi we wtorek? :)