To co Apple og艂osi we wtorek? :)

Data: 2011-10-05 16:55:10
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-02 15:53, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:
Kto obstawia 偶e og艂osz膮 we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala
ekranem ale znacznie cie艅sz膮 obudow膮 (cie艅sz膮 od iPhone4 i Galaxy S II)
z zaokraglonymi plecami z metalu a kto, 偶e tylko unowoczesnion膮 wersj臋
iPhone4 o nazwie iPhone4S z szybszym procesorem i pracuj膮cy w dwu
trybach: GSM i CDMA? A mo偶e oba na raz?

Ojej, nie wymy艣lili jeszcze w Apple rozwi膮za艅, kt贸re mogliby umie艣ci膰 w iPhone 5, a te, kt贸re istniej膮, pewnie pojawi膮 si臋 dopiero w iPhone 6, 7, 8... - <http://di.com.pl/news/40771,2.htm>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-10-05 09:59:13
Autor: Pszemol
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
"Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> wrote in message news:j6hr4e$l61$1node2.news.atman.pl...
[...]

"iPhone 5 dopiero w drugiej po艂owie 2012 roku?"

:-) Dla mnie to super, bo w艂a艣nie w lipcu mi si臋 kontrakt dwuletni ko艅czy.
Zamiast przesiada膰 si臋 z iPhone4 na iPhone4S przeskocz臋 od razu na iPhone5 :)

Data: 2011-10-05 17:10:03
Autor: Krystek
To co Apple og艂osi we wtorek? :)
2011-10-05 16:59, Pszemol wys艂a艂(a) wiadomo艣膰:
Zamiast przesiada膰 si臋 z iPhone4 na iPhone4S przeskocz臋 od razu na
iPhone5 :)

Nie m贸w hop...

--
http://www.krystek.art.pl/