To co - dzisiaj kończymy sezon?

Data: 2009-06-14 02:25:44
Autor: Leszczur
To co - dzisiaj kończymy sezon?
Howard posunal sie do zadeklarowania wygranej w G5, wiec chyba zabawa
skonczy sie dzis w nocy?
Kurcze - nudne te finaly jak jasna cholera.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-14 11:59:11
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
Howard posunal sie do zadeklarowania wygranej w G5, wiec chyba zabawa
skonczy sie dzis w nocy?
Kurcze - nudne te finaly jak jasna cholera.

Przesadzasz. Dwie dogrywki, popis ofensywny w meczu #3, popis Lakers w #1. Nie było jak do tej pory meczów "bez właściwości". To już coś.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-14 03:59:29
Autor: L'e-szczur

#1. Nie było jak do tej pory meczów "bez właściwości". To już coś.

Patrzac na to nie z perspektywy fana Lakers:
G1 - no contest, dramat nieskutecznosci. G2 - nieco emocji. G3 -
obrona? Naaah. G4 - 20/31 przestrzelonych FG Kobe.
Nie ma tego czegos co finaly miec powinny. IMO Cavs byliby lepszym
przeciwnikiem. A jesli zobacze znowu usmiechnieta gebe Howarda w
chwili gdy w G5 strata Magic osiagnie 25 punktow, to dam sobie
podwojnego technika, ban na NBA na pol roku i oficjalnie znienawidze
Magic.
Lakers wygraja te finaly i bedzie to wygrana zasluzona, ale nie jest
to piekne widowisko. OK - widzialem gorsze, ale widzialem tez wiele
lepszych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-14 13:22:41
Autor: Tomasz Radko
L'e-szczur pisze:

Lakers wygraja te finaly i bedzie to wygrana zasluzona, ale nie jest
to piekne widowisko. OK - widzialem gorsze, ale widzialem tez wiele
lepszych.

Myślę, że są to finały bardziej emocjonujące od przeciętnych. Czy lepsze? Rzecz gustu. Problem w tym, iż brakuje graczy bez wad. Bryant jest jednym z niewielu w bistorii finałów, który ma ponad 8 asyst i ponad 30 punktów, ale rzuca poniżej 45% z gry. Howard świetnie zbiera i blokuje, ale ma kiepsko z TS%. Lewis - nierówny, świetny drugi i trzeci mecz, koszmarne pierwszy i czwarty.

Obejrzyj analizę boxscores z b-r:
http://www.basketball-reference.com/blog/?cat=28

Wydaje mi się, że jedynym graczem, który jak do tej pory w każdym meczu ma ORtg większy od DRtg o co najmniej 10, jest Gasol. Zreszta dla mnie to Gasol jest MVP finałów, a nie Bryant. Jest o niebo bardziej efektywny, no i celująco zdaje najtrudniejszy z wszystkich Lakers egzamin w defensywie. Wiem, wiem, podwojenia, potrojenia itp., ale mimo wszystko.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-14 14:05:39
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> lepszych.

Myślę, że są to finały bardziej emocjonujące od przeciętnych.

Zgadzam sie, sam fakt, ze byly 2 dogrywki o tym swiadczy.

Czy lepsze? Rzecz gustu. Problem w tym, iż brakuje graczy bez wad.

Hmmm, kiedy byly ostatnie, ze tego nie brakowalo?

Zreszta dla mnie to Gasol jest MVP finałów, a nie Bryant.

A jakie ma szanse otrzymac nagrode? Mniej wiecej takie same jakby Lakersi przegrali serie? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 06:50:04
Autor: L'e-szczur
On 14 Cze, 14:05, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Myślę, że są to finały bardziej emocjonujące od przeciętnych.

Zgadzam sie, sam fakt, ze byly 2 dogrywki o tym swiadczy.

Jezeli wyznacznikiem jakosci finalow maja byc dogryki, to moze i tak.

> Czy lepsze? Rzecz gustu. Problem w tym, iż brakuje graczy bez wad.

Hmmm, kiedy byly ostatnie, ze tego nie brakowalo?

Spurs-Cavs :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-14 14:35:53
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

Zreszta dla mnie to Gasol jest MVP finałów, a nie Bryant.

A jakie ma szanse otrzymac nagrode? Mniej wiecej takie same jakby Lakersi przegrali serie? ;-)

Identyczne. Nawet nieco mniejsze, bo raz w historii MVP dostał gracz drużyny, która finał przegrała, więc jeżeli Howard odpali trzy mecze 50/30/10, to może zostać drugim, natomiast Gasol Bryanta nie przeskoczy.

Data: 2009-06-14 14:10:37
Autor: wiLQ
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Patrzac na to nie z perspektywy fana Lakers:
G1 - no contest, dramat nieskutecznosci. G2 - nieco emocji. G3 -

Huh? To o poziomie nudnosci decyduje jakosc obrony?

G4 - 20/31 przestrzelonych FG Kobe.

No tak, bo FG% Kobo to czynnik decydujacy dla efektownosci meczu.
Jak ma kiepski dzien mecz tez musi byc kiepski.

Nie ma tego czegos co finaly miec powinny.

Jak np napisu Blazers na koszulkach? ;-)

A jesli zobacze znowu usmiechnieta gebe Howarda w
chwili gdy w G5 strata Magic osiagnie 25 punktow, to dam sobie
podwojnego technika, ban na NBA na pol roku

Skrocony do 4 miesiecy gdy sezon bedzie sie powoli zaczynal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 06:55:10
Autor: L'e-szczur
On 14 Cze, 14:10, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Patrzac na to nie z perspektywy fana Lakers:
> G1 - no contest, dramat nieskutecznosci. G2 - nieco emocji. G3 -
> obrona? Naaah.

Huh? To o poziomie nudnosci decyduje jakosc obrony?

Mniej wiecej. Emocje z G3 porownuje do tych wywolywane przez ASG. Sa
zerowe no chyba, ze ktoras ze stron postanowi przylozyc sie w
obronie.

> G4 - 20/31 przestrzelonych FG Kobe.

No tak, bo FG% Kobo to czynnik decydujacy dla efektownosci meczu.
Jak ma kiepski dzien mecz tez musi byc kiepski.

Ale 20 cegieł od jendego zawodnika (plus kandydata na do MVP i
wszystkiego innego) jak najbardziej wpływa na jakosc widowiska.
Ja rozumiem, ze on bardzo bardzo bardzo bardzo tego chce, ale to
czasami wyglada dosc kiepsko - zwlaszcza gdy dla meczu czlowiek zarywa
noc.

> Nie ma tego czegos co finaly miec powinny.

Jak np napisu Blazers na koszulkach? ;-)

Nie - fanem PTB przeciez juz nie jestem od lat. Lakers sa zasluzenie w
tych Finalach, ale do beczki miodu ktos dodał łyżkę dziegciu i mamy
widowisko raczej przecietne.

> [...]
> podwojnego technika, ban na NBA na pol roku

Skrocony do 4 miesiecy gdy sezon bedzie sie powoli zaczynal ;-)

Nie wykluczam skrocenia kary ze wzgledu na dobre zachowanie ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 13:31:42
Autor: wiLQ
To co - dzisiaj kończymy sezon?
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Huh? To o poziomie nudnosci decyduje jakosc obrony?

Mniej wiecej.

Tzn ogladajac Suns nudziles sie niemilosiernie?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-16 04:38:11
Autor: L'e-szczur
On 16 Cze, 13:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mniej wiecej.

Tzn ogladajac Suns nudziles sie niemilosiernie?

Nie. Suns wbrew powszechnej opinii jednak bronili. Za to ogladajac GSW
dostawalem nudnosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-16 15:03:57
Autor: wiLQ
To co - dzisiaj kończymy sezon?

> Tzn ogladajac Suns nudziles sie niemilosiernie?

Nie. Suns wbrew powszechnej opinii jednak bronili.

No dobra, kiepski przyklad, ale nie zmienia to faktu, ze sie nie
zgadzam. Wg mnie mecz jest nudny gdy pojawia sie tylko 1 druzyna.
A ogolniej gdy poziom jednej druzyny znaczaco odstaje od drugiej.
To czy obrona jest swietna czy nie ma wg mnie mniejsze znaczenie od tego
jaka jest roznica w tym elemencie miedzy przeciwnikami.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 14:02:10
Autor: wiLQ
To co - dzisiaj kończymy sezon?
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Howard posunal sie do zadeklarowania wygranej w G5,

Nie ma to jak wyciagac wnioski z poprzednich serii ;-)

wiec chyba zabawa skonczy sie dzis w nocy?

Zapytaj Lakersow z jakim nastawieniem zamierzaja przystapic do meczu.
Jesli "musimy wygrac i bedziemy zabijac by to osiagnac" to raczej tak, a
jesli "zrobilismy swoje i fajniej byloby serie skonczyc u siebie" to
nie. Swoja droga, wlasciciel Lakersow chyba liczy na porazke, prawda? Bo dodatkowy final u siebie to pare baniek dodatkowego dochodu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 07:10:14
Autor: L'e-szczur
On 14 Cze, 14:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

nie. Swoja droga, wlasciciel Lakersow chyba liczy na porazke, prawda?
Bo dodatkowy final u siebie to pare baniek dodatkowego dochodu ;-)

A w ogole G7 bylaby sensacja i ceny reklam skoczylyby pod niebiosa.
Ja w to nie wierze.
Wydaje mi sie calkiem mozliwe, ze Lakers wyjda skupieni, odskocza na
kilkanascie punktow w pierwszej polowie a w drugiej nieco spuszcza z
tonu i mecz bedzie ciekawy w koncowce. Po czym Magic przegraja.

Pozdro

L'e-szczur

To co - dzisiaj kończymy sezon?