To co - dzisiaj kończymy sezon?

Data: 2009-06-14 14:02:10
Autor: wiLQ
To co - dzisiaj kończymy sezon?
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Howard posunal sie do zadeklarowania wygranej w G5,

Nie ma to jak wyciagac wnioski z poprzednich serii ;-)

wiec chyba zabawa skonczy sie dzis w nocy?

Zapytaj Lakersow z jakim nastawieniem zamierzaja przystapic do meczu.
Jesli "musimy wygrac i bedziemy zabijac by to osiagnac" to raczej tak, a
jesli "zrobilismy swoje i fajniej byloby serie skonczyc u siebie" to
nie. Swoja droga, wlasciciel Lakersow chyba liczy na porazke, prawda? Bo dodatkowy final u siebie to pare baniek dodatkowego dochodu ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-14 07:10:14
Autor: L'e-szczur
On 14 Cze, 14:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

nie. Swoja droga, wlasciciel Lakersow chyba liczy na porazke, prawda?
Bo dodatkowy final u siebie to pare baniek dodatkowego dochodu ;-)

A w ogole G7 bylaby sensacja i ceny reklam skoczylyby pod niebiosa.
Ja w to nie wierze.
Wydaje mi sie calkiem mozliwe, ze Lakers wyjda skupieni, odskocza na
kilkanascie punktow w pierwszej polowie a w drugiej nieco spuszcza z
tonu i mecz bedzie ciekawy w koncowce. Po czym Magic przegraja.

Pozdro

L'e-szczur

To co - dzisiaj kończymy sezon?