To co, jakie deale jeszcze przejda?

Data: 2010-02-18 16:46:14
Autor: s
To co, jakie deale jeszcze przejda?
Ta plota o Salmonsie w Bucks jest zbyt malego kalibru, zeby byla tylko plota, ale po co Byczkom taka wymiana? A Salmons, choc dupska w tym sezonie nie urywa, chyba przydaje im sie.

Amare jednak do Heat? Zdziwilbym sie. Chyba jednak faktycznie Riley chce pozostawic Beasa. A plota o dealu Amare do Cavs byc moze miala zachecic go do zmiany zdania.

Zdziwie sie, jezeli Boston machnie cokolwiek poza ewentualnym zakupem Nate'a. Allen w ich lineupie to sprawdzony pomysl i ograny, co wazne. Ze slaby w tym sezonie? Byc moze, ale niekoniecznie musi to li tylko oznaczac starzenie sie Jesusa. Moze ma to poniekad zwiazek ze slabym KG?

Cos jeszcze jest na tapecie?

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-18 17:08:05
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ta plota o Salmonsie w Bucks jest zbyt malego kalibru, zeby byla tylko plota, ale po co Byczkom taka wymiana? A Salmons, choc dupska w tym sezonie nie urywa, chyba przydaje im sie.

Ot pozbywaja sie jego kontraktu na przyszly sezon.

Amare jednak do Heat? Zdziwilbym sie. Chyba jednak faktycznie Riley chce pozostawic Beasa. A plota o dealu Amare do Cavs byc moze miala zachecic go do zmiany zdania.

Eee, to raczej wyglada jakby zostawal w Suns. Tyle halasu o nic.
Jak to zwykle w okolicach deadline bywa ;-)

Cos jeszcze jest na tapecie?

Chyba nie bylo na grupie wspomniane, ale ktos jeszcze raz pozyskal
potencjal Darko bo zostal sprzedany do Wolves ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 17:09:56
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-02-18 16:46, s pisze:
Ta plota o Salmonsie w Bucks jest zbyt malego kalibru, zeby byla tylko plota, ale po co Byczkom taka wymiana?

For money.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-18 18:33:19
Autor: kszyhu fr@ckowiak
To co, jakie deale jeszcze przejda?
Dnia 18-02-2010 o 16:46:14 s <s@krzak.wp.pl> napisał(a):

Cos jeszcze jest na tapecie?

Z kilku nazwisk, które pamiętam, że się przewijały (Hinrich, T..Thomas,  Ellis, Murphy) chyba tylko Thomas ma szanse na zmianę (Charlotte).

pzdr
kszyhu

Data: 2010-02-18 18:37:31
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Dnia 18-02-2010 o 18:33:19 kszyhu fr@ckowiak <kszyhu_frackowiak@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

O! i już - The Bobcats have acquired Thomas for Acie Law, Flip Murray and  a future first round pick.

Data: 2010-02-18 18:59:18
Autor: wiLQ
kszyhu fr@ckowiak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

O! i już - The Bobcats have acquired Thomas for Acie Law, Flip Murray and  a future first round pick.

Ciekawy rzut kostka dla Bobkow o ile pick bedzie poza loteria.

Z innej beczki, nie ma to jak dobre naglowki, czytam "Bucks, Sixers In
Serious Trade Talks" i oczyma wyobrazni juz widze Dalemberta lub Iggiego
zmieniajacego druzyne, a tymczasem dalej jest "Jodie Meeks, Francisco
Elson and a second round pick would be sent to Philadelphia for Primoz
Brezec and Royal Ivey". ROTFL.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 10:38:30
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 18:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> O! i już - The Bobcats have acquired Thomas for Acie Law, Flip Murray and
> a future first round pick.

Ciekawy rzut kostka dla Bobkow o ile pick bedzie poza loteria.

A dlaczego? Nawet jesli to bedzie pick loteryjny - myslisz, ze będzie
lepszy niz Thomas?
Ciekawe jak do tego podejdzie Brown - zakopie go na ławce czy da
pograć.

 :-)
Bucks juz zrobili swoj duzy ruch ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 19:52:11
Autor: sooobi
[...]

Oddajac 2 prospektow na PF. 3ciego oddali pare sezonow wczesniej w osobie Yi. Po tylu latach caly czas maja tam dziure, tyle ze teraz wieksza niz kiedykolwiek wczesniej.

Data: 2010-02-18 10:54:17
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 19:52, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> [...]

Oddajac 2 prospektow na PF. 3ciego oddali pare sezonow wczesniej w
osobie Yi. Po tylu latach caly czas maja tam dziure, tyle ze teraz

Jest Warrick :D

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 22:24:25
Autor: sooobi
Leszczur pisze:
[...]

Ale podobno za Salmonsa poszedl wlasnie Warrick i Alexander...?
Czy sie myle?

Data: 2010-02-18 13:25:42
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 22:24, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Jest Warrick :D

Ale podobno za Salmonsa poszedl wlasnie Warrick i Alexander...?
Czy sie myle?

Rzeczywiście. Myślałem, ze ktoś inny. No to Ilyasova bedzie teraz
udawał PF'a.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-18 19:58:53
Autor: wiLQ
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Bucks juz zrobili swoj duzy ruch ;-)

Oddajac 2 prospektow na PF. 3ciego oddali pare sezonow wczesniej w osobie Yi. Po tylu latach caly czas maja tam dziure, tyle ze teraz wieksza niz kiedykolwiek wczesniej.

Ewidentnie czekaja na ten draft ;-)
Choc IMHO mogli wyrwac od Bulls Tyrusa...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-19 15:00:17
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

lepszy niz Thomas?
Ciekawe jak do tego podejdzie Brown - zakopie go na ławce czy da

Czesciowo sam sobie odpowiedziales [ktos bylby zdziwiony gdyby Tyrus
wyladowal w doghouse jeszcze w lutym? Zwlaszcza, ze to byl jego problem
takze u Skilesa] niemniej wg mnie to nie tyle jest kwestia kto bedzie
lepszy [prawdopodobnie Tyrus], ale takze podejscie do wartosci: 2 miesiace Tyrusa vs kilka lat mlodziaka na rookie scale. --
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 20:54:17
Autor: wiLQ
To co, jakie deale jeszcze przejda?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Cos jeszcze jest na tapecie?

"Talks have centered around Ford and Brandon Rush for Augustin, Nazr
Mohammed and Gerald Henderson."

Wow, to bylby dziwny trejd i przy okazji klasyczny Brown.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-18 12:17:06
Autor: Leszczur
On 18 Lut, 20:54, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mohammed and Gerald Henderson."

Wow, to bylby dziwny trejd i przy okazji klasyczny Brown.

Czemu? DJ nie spełnia pokładanych nadziei, a Ford byłby backupem na
wypadek ucieczki Feltona.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-19 14:57:39
Autor: wiLQ
> [...]

> Wow, to bylby dziwny trejd i przy okazji klasyczny Brown.

Czemu? DJ nie spełnia pokładanych nadziei, a Ford byłby backupem na

Oddawanie loteryjnego picku z ostatniego i przedostatniego draftu za
kogos na wygnaniu innej druzyny to nie jest ladne podsumowanie skautingu
i/lub podejsciu trenera do tychze mlodziakow?

--
pzdr
wiLQ

To co, jakie deale jeszcze przejda?