To co - maks dla Noah?

Data: 2010-08-09 06:53:26
Autor: Leszczur
To co - maks dla Noah?
Bulls zaczeli negocjacje z Joachimem i zapewne nie chcą żeby trafil na
rynek RFA na tej samej zasadzie, która przyświecała Celtics przy
podpisaniu Rondla.
Ale skoro Cuban dał Haywoodowi 55M$/5y to chyba Noah moglby oczekiwać
czegoś więcej, tak? Niby jest ostatnia szansa przed nowym CBA, ale jak
dla mnie to tylko taki straszak i zmiany okażą sie dużo mniejsze niż
się teraz spekuluje.
Czyli co - maksik i miejmy to za sobą?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-09 15:58:44
Autor: Tomasz Radko
To co - maks dla Noah?
W dniu 2010-08-09 15:53, Leszczur pisze:
[...]

Piszesz o głupotach, tymczasem kolejny krok na drodze do wielkości
zrobili Knicks.

Data: 2010-08-09 07:38:36
Autor: Leszczur
To co - maks dla Noah?
On 9 Sie, 15:58, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

> się teraz spekuluje.
> Czyli co - maksik i miejmy to za sobą?

Piszesz o głupotach, tymczasem kolejny krok na drodze do wielkości

Nie na drodze ku wielkosci tylko na drodze ku zapewnieniu sobie
kolejnej cytacji i kolejnego odnośnika w historii koszykowki.
A moze to Stern doszedl do wniosku, ze dla NBA bedzie lepiej jesli
Thomas dostanie kase od Knicks za malo istotną pracę niż zeby miał
doprowadzic do ruiny jakis inny klub będąc GM'em?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-10 10:55:35
Autor: Szczepan Radzki
To co - maks dla Noah?
On 8/9/10 3:58 PM, Tomasz Radko wrote:
[...]

Ta, Riley po tym jak wyszła tylko plotka o zatrudnieniu Izajasza w Knicks, narobił w gacie, a następnie zaczął poszukiwania 4 muszkietera do składu. Przecież teraz te wszystkie transfery, elBowy, Dywany i inne Booshe ... po co? Jak Mesajasz wrócił, pieniądze w Sałt Bicz wydane na marne.

Katastrofa, pierścionki rozdane, inne wrzucone w odchłań Mordoru, po zabawie, sezon NBA rozgrywany jest o stopień podium niżej niż najwyższa najwyższość.

Szczepan Radzki

To co - maks dla Noah?