To co zwykle ...

Data: 2015-11-13 20:26:20
Autor: re
To co zwykle ...
.... czyli kontrola trzeźwości.

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

Data: 2015-11-13 15:18:32
Autor: Pszemol
To co zwykle ...
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:n25dhc$tjg$1mx1.internetia.pl...
... czyli kontrola trzeźwości.

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

I jak Ty zareagowałeś? Wytłumaczyłeś mu co zrobił źle?

Data: 2015-11-13 22:52:19
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Pszemol"

... czyli kontrola trzeźwości.

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

I jak Ty zareagowałeś? Wytłumaczyłeś mu co zrobił źle?
-- -
Zaczynasz pieprzyć ?

Data: 2015-11-13 23:31:43
Autor: Czesław Wiśniak
To co zwykle ...

[...]

No właśnie to ty cały czas pieprzysz:)

Data: 2015-11-14 00:50:20
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Czesław Wiśniak"

[...]

Nie gadaj, że to ja chcę pieprzyć o tym "jak zareagowałem i czy wytłumaczyłem mu co zrobił źle"

Data: 2015-11-14 00:45:05
Autor: Pszemol
To co zwykle ...
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:n25m33$prk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Po prostu ciekaw jestem, czy odważny jesteś tylko tu,
na grupie, a jak ktoś w mundurze ma Twoje prawko
w ręce to robisz w pory ze strachu i tylko potem się
skarżysz i wypłakujesz w ramię grupy samochodowej...

Jeśli uważasz że postąpił źle, złamał prawo, to
dlaczego nie zacytowałeś mu paragrafu i nie
zarządałeś wyjaśnień, Obywatelu?

Data: 2015-11-14 09:31:41
Autor: Ghost
To co zwykle ...

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n26l4v$q5d$1@dont-email.me...

a jak ktoś w mundurze ma Twoje prawko
w ręce to robisz w pory ze strachu

naprawdę w stanach drogówka jest aż takim koszmarem?

btw podczas masowej kontroli trzeźwości uchylasz okno, dmuchasz jedziesz dalej, nie ma nawet okazywania prawka, co dopiero "dawania do ręki" :-DDD

Data: 2015-11-14 01:42:36
Autor: Bolko
To co zwykle ...
W dniu sobota, 14 listopada 2015 09:31:49 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n26l4v$q5d$1@dont-email.me...

>a jak ktoś w mundurze ma Twoje prawko
>w ręce to robisz w pory ze strachu

naprawdę w stanach drogówka jest aż takim koszmarem?

zależy jak i gdzie
nie wiem jak teraz ale 8 lat temu słynna była policja w Nilles w aglomeracji Chicago.

Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?

Data: 2015-11-14 12:57:29
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Bolko"

> [...]

w aglomeracji Chicago.

Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?
A Ty myślisz, że w sądzie lepiej czy gorzej ?

Bo mnie w Polsce zatrzymano pod pretekstem przekroczenia prędkości i chciano mandat wystawić. Że nie byłem skory do przyjmowania to stwierdzono niesprawność oświetlenia między innymi tablicy rejestracyjnej, dopisano zarzut tego oświetlenia i dowód rejestracyjny zatrzymano.

Sprawa trafiła do sądu, który zarzuty związane z niesprawnością oświetlenia już oddalił i jak mi się będzie dalej chciało to zarzut przekroczenia prędkości też pewnie obalę.

Data: 2015-11-14 13:24:41
Autor: Czesław Wiśniak
To co zwykle ...

> [...]

oświetlenia już oddalił
i jak mi się będzie dalej chciało to zarzut
przekroczenia prędkości też pewnie obalę.

Jedyne co obaliłeś to pół litra i stąd zapewne te pierdy które tutaj wypisujesz.

Data: 2015-11-14 16:59:36
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Czesław Wiśniak"

Jedyne co obaliłeś to pół litra i stąd zapewne te pierdy które tutaj
wypisujesz.
-- -
Nie mógłbyś iść stąd ? Jakaś budka z piwem chyba znajdzie się dla Ciebie

Data: 2015-11-14 14:11:22
Autor: Ghost
To co zwykle ...

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:bddb4fc3-d8fa-4f74-8b50-875a1aace701@googlegroups.com...

> [...]

w aglomeracji Chicago.

Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?

Jakbym nie przyjął mandatu to i owszem.

Ale naprawdę robicie w pory?

Data: 2015-11-14 17:03:33
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Ghost"

Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?

Jakbym nie przyjął mandatu to i owszem.
-- -
Bez tego możesz wylądować, ale oni z tego żyją by mandaty wystawiać a nie do sądu kierować by uniewinniał

Data: 2015-11-13 20:53:17
Autor: Czesław Wiśniak
To co zwykle ...

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

No to masz problem

Data: 2015-11-13 21:46:10
Autor: Czesław Wiśniak
To co zwykle ...

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

No to masz problem
-- -
Taki sam jak reszta

To ciekawe bo mnie to nie boli.

Data: 2015-11-14 06:00:45
Autor: Budzik
To co zwykle ...
Użytkownik re re@re.invalid ...

Taki sam jak reszta

On sie nie przedstawił, Ty nie stosujesz sie do netykiety i zasad cytowania - tak to juz jest...

Data: 2015-11-14 00:19:24
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
To co zwykle ...
Powitanko,

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.

Bo w odpowiedzi tez nalezaloby sie przedstawic, a jak kontrolowany jest anonimowym alkoholikiem...

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-11-14 09:02:20
Autor: Jacek
To co zwykle ...
W dniu 2015-11-13 o 20:26, re pisze:
... czyli kontrola trzeźwości.

Jak zwykle policjant nie przedstawił się.
- Dzień dobry, nazywam się Krzysztof Mazur i poproszę pół litra.
- Ale dlaczego pan się przedstawia?
- Bo ja nie jestem anonimowym alkoholikiem.
;-)

Data: 2015-11-14 12:42:55
Autor: re
To co zwykle ...

Użytkownik "Jacek"

[...]

No to kontynuując ...

Jadę se kiedyś z pracy, na stację zajeżdżam po drodze, mnóstwo psów i kolejka przy kasie jak ...j, ale w końcu przychodzi moja kolej. A za mną psy. Sprzedawca pyta mnie czy bym im nie ustąpił. Odpowiadam z pewną obawą co będzie, że nie. Ale ok, pyk pyk, obsłużony, zapłaciłem i wychodząc słyszę "poproszę pół litra"...

A jeśli chodzi o przedstawianie się...

To jest normalne zachowanie kulturalnej osoby, która coś chce od kogoś innego. No chyba, że ma jakiś konkretny powód by się nie przedstawiać, ale to policjant jest i on akurat ma prawny obowiązek przedstawienia się. I ja doświadczyłem nieprzedstawiania się nie tylko przy kontroli drogowej, ale także w innych sytuacjach niedrogowych po otwartym i powtarzanym żądaniu kierowanym w stronę policjanta (bo "ilu nas jest na patrolu w tej okolicy" -> a ...j mnie obchodzi ilu was jest). Kwestia jest jeszcze taka, że ... jakiś czas temu ujawniono w mojej "wiosce" zwykłych obywateli podszywających się pod policjantów. Nie wiem jaka była motywacja tego podszywania, ale co mam zgłosić, że przebierańcy mnie kontrolowali ? A może oni mnie o wódkę pytali tylko nie zrozumiałem ...

Data: 2015-11-14 13:37:44
Autor: Czesław Wiśniak
To co zwykle ...

[...]

Może i tak, tylko czy to jest, aż taki problem, żeby 2x ten temat na grupie poruszać? Jeśli ma to dla ciebie, aż takie znaczenie to poproś o blachę i sobie spisz.
Czy ty jak kogoś pytasz o godzinę na ulicy to się przedstawiasz, albo dzwonisz na jakąś informację?

To co zwykle ...