"To czarownica!"

Data: 2010-07-11 17:42:53
Autor: Grzegorz Z.
"To czarownica!"
.... czy może już nie?

http://palikot.blog.onet.pl/List-Kory-Jackowskiej-i-Kamila,2,ID410223901,n

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-11 17:50:45
Autor: Lorn
"To czarownica!"
Grzegorz Z. pisze:
... czy może już nie?

http://palikot.blog.onet.pl/List-Kory-Jackowskiej-i-Kamila,2,ID410223901,n

Trzeba się Rydzyka zapytać...

Data: 2010-07-11 18:08:17
Autor: abc
"To czarownica!"
Trzeba się Rydzyka zapytać...

W odniesieniu do zakonnika, który ukończył wyższe studia teologiczne używa
się określenia 'ojciec'. Określenie 'brat' oznacza zakonnika bez ukończonych
wyższych studiów teologicznych.

Taka jest norma językowa, zresztą nie tylko w języku polskim.  Kto się do
niej nie stosuje, ten jest nieuk i cham.

Data: 2010-07-11 18:36:32
Autor: Lorn
"To czarownica!"
abc pisze:
[...]

Wykraczając swą działalnością poza naukę kościoła jest osobą publiczną i mogę nazywać go z nazwiska... Dla mnie jest Rydzyk Przedsiębiorca. Nieuk i Cham stosuje uniki w postaci zmiany imienia/nazwiska/nicka...

Data: 2010-07-11 21:50:36
Autor: Grzegorz Z.
"To czarownica!"
Dnia Sun, 11 Jul 2010 18:08:17 +0200, abc napisał(a):

Trzeba się Rydzyka zapytać...

W odniesieniu do zakonnika, który ukończył wyższe studia teologiczne używa
się określenia 'ojciec'.

O żesz ty lefebrystyczna kurwo!

A co z ustaleniami Soborów Powszechnych?

One nie obowiązują katolików?

Obyś sczezł w piekle zaprzańcu, rakarzu, sekciarzu i przechrzto!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-12 11:00:06
Autor: #heÂŽsk#
"To czarownica!"
On Sun, 11 Jul 2010 17:50:45 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Grzegorz Z. pisze:
> ... czy może już nie?

Trzeba się Rydzyka zapytać...

 i prezesa pis. dlaczego przeprosil rydzyka? az tak sie go boi?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-11 18:05:01
Autor: Slawek SWP
"To czarownica!"
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
.... czy może już nie?

http://palikot.blog.onet.pl/List-Kory-Jackowskiej-i-Kamila,2,ID410223901,n

Nie czepiaj się kobiety, uczciwie zarobiła 12 działek... A co zrobią z jej wypowiedzią, to już nie jej broszka.

Piąta półka od góry: http://www.youtube.com/watch?v=CtK27GhAZwU

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-07-12 11:00:06
Autor: #heÂŽsk#
"To czarownica!"
On Sun, 11 Jul 2010 17:42:53 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

... czy może już nie?

http://palikot.blog.onet.pl/List-Kory-Jackowskiej-i-Kamila,2,ID410223901,n

 zenada.  rydzyk obraza zone s.p. lecha, a jego brat przeprasza rydzyka!!! --

 HeSk

http://dadrl.pl/

"To czarownica!"