To czyje czarne skrzynki?

Data: 2012-05-16 08:39:24
Autor: stevep
To czyje czarne skrzynki?
# Kolejny odcinek mojej ulubionej serii wpisów "My informujemy Oni  kłamią". Zastanawiam się już nawet nad cyklicznym pokazywaniem  manipulacji, które są najwyraźniej ulubionym zajęciem dziennikarzy  pozornie niezależnych.

Tym razem sprawa po raz kolejny dotknęła uwielbianej przez wszystkich  czytelników katastrofy smoleńskiej. Wiem, wiem - też mam dość. Jednak taką  rolę ma też ten blog by drążyć temat do bólu aby nie przylepiły się do   prawdy specyficzne, niezależne dodatki. 13 maja redaktor Sakiewicz  otrzymał od Rosjan wyjątkowy wydawałoby się prezent, który z miejsca  postanowił wykorzystać. W felietonie "Wróg ludu" wtłoczył w umysły  słuchaczy i oglądaczy wrażenie jakoby rząd Indonezji po katastrofie  rosyjskiego samolotu nie miał nic do gadania w sprawie badania przyczyn  katastrofy tegoż samolotu na zboczu wulkanu.

W pewien sposób i na mnie ów felieton wywarł początkowo wrażenie. Patrzcie  ludzie jak ruskie załatwiają swoje sprawy, a rząd Donalda Nic nie mogę  Tuska nawet nie próbował zawalczyć po 10 kwietnia 2010 roku. Taki przekaz  ma ów felieton i nie zdziwiły mnie komentarze czytelników  Sakiewicza,  którzy dość ostro i w swoim stylu reagowali po tak podanej wiadomości. I  co ? I nic. Jak to słynne radio Erewań pan Sakiewicz świadomie bądź nie  minął się z prawdą o kilka przecznic.

"W Moskwie na Placu Czerwonym rozdają mercedesy" - grzmiała radziecka tuba  propagandowa. Po kilku dniach okazało się że: nie w Moskwie, a w  Leningradzie. Nie na Placu Czerwonym tylko w okolicach parku. Nie  mercedesy tylko rowery i nie rozdają tylko kradną. Ot i cała filozofia  manipulacji narodem. Ciekaw jestem czy po uzyskaniu dzisiaj informacji o  tym że:

" Indonezja powołała się na prawo międzynarodowe. Chociaż wciąż trwają  poszukiwania czarnych skrzynek z rozbitego samolotu, władze indonezyjskie  odmówiły wydania ich Rosjanom, powołując się na prawo międzynarodowe,  które stanowi, że śledztwo w sprawie przyczyn wypadku lotniczego musi  toczyć się w kraju, w którym doszło do katastrofy.(...) dochodzenie będzie  kontrolowane przez instytucje indonezyjskie. Rosja udzieli tylko wsparcia"  - gazeta.pl

....redaktor Sakiewicz wyda oświadczenie prostujące brednie o rzekomej  inwazji rosyjskich służb specjalnych pakujących i zabierających do Moskwy  wszelakie ślady i szczątki rosyjskiego samolotu? Szczątki, które będą  samodzielnie badać bez udziału komisji lotniczej z Indonezji. Wyda pan  takie oświadczenie w ramach kolejnego felietonu ? Ja poczekam. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp28w

--
stevep

Data: 2012-05-16 08:56:22
Autor: mkarwan
To czyje czarne skrzynki?

Czemu Rosjanie domagają się wydania im czarnych skrzynek?

Data: 2012-05-18 19:47:02
Autor: pluton
To czyje czarne skrzynki?

Czemu Rosjanie domagają się wydania im czarnych skrzynek?

Bo chca je pomalowac na zolto.

Nullification

Data: 2012-05-16 09:04:22
Autor: Bogdan Idzikowski
To czyje czarne skrzynki?

[...]

Też zwróciłem na ten artykuł uwagę, ale wielka ilość takich dezinformacji wywołuje, także u mnie, obojętność na oczywiste kłamstwa.

To czyje czarne skrzynki?