To dzisiaj jest dzień

Data: 2013-05-02 01:06:58
Autor: Przemysław M.
To dzisiaj jest dzień
Data: 2013-05-03 13:03:10
Autor: GrzegorZ
To dzisiaj jest dzień
Uzytkownik "Przemyslaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisal w wiadomosci news:17gkwmsp6tdtr.1jrn0qng6t6aa.dlg40tude.net...

https://lh5.googleusercontent.com/-nche55Uvybs/UX_VsxfEpcI/AAAAAAAAK6U/V_5zcO138yQ/s754/demot_oszeu_mosze.jpg

Facet na zdjeciu nie jest podobny do Michnika, tak wiec cala ta domorosla twórczosc jakiegos szczeniaka jest gówno (doslownie!) warta. Cienki Bolek jestes.

GZ

Data: 2013-05-03 19:16:18
Autor: Bogdan Idzikowski
To dzisiaj jest dzien

Uzytkownik "GrzegorZ" <blogfilet@gazetka.pl> napisal w wiadomosci news:km05he$u29$2news.albasani.net...
[...]

Ten tez nie jest podobny do Michnika (chyba?):
http://tiny.pl/hnc7q

ubawiony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2013-05-03 10:43:18
Autor: Leming Show
To dzisiaj jest dzien
Ten tez nie jest podobny do Michnika (chyba?):http://tiny.pl/hnc7q

ubawiony

--

Przecietniak faktycznie - patrzy, troche madrzejsze glownie - slucha.
Bo co mi po tym ze Donek bedzie piekny? Niech siksy maja mokro w

To dzisiaj jest dzień