"To esesmańskie praktyki!". Berkut przeszukuje szpitale, polując na demonstrantów

Data: 2014-01-24 15:59:05
Autor: miś z okienka
"To esesmańskie praktyki!". Berkut przeszukuje szpitale, polując na demonstrantów
"Wszystkim, którzy <> boją się zgłosić do kijowskich szpitali, oferuję
bezpłatną, profesjonalną opiekę medyczną. Jestem lekarzem, chirurgiem
szczękowo-twarzowym, zajmę się wszystkimi urazami twarzy, stłuczeniami,
oparzeniami, wybitymi i połamanymi zębami. Mój telefon..."
(...)
Kilka dni temu ze szpitala zostali porwani także Ihor Łucenko, dziennikarz
ukraińskiej Pravdy i działacz społeczny Jurij Werbycki. Skatowane ciało drugiego
zostało w środę odnalezione w lesie pod Kijowem.
http://swiat.newsweek.pl/berkut-przeszukuje-kijowskie-szpitale-szuka-protestujacych-z-majdanu,artykuly,279415,1.html

Data: 2014-01-24 16:35:25
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:lbtvai$8i5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Do roboty niech idą zapierdalać, a niech nie pchają się do tego jebanego kowchozu Jewropa..., gdzie człowiek już w ogóle się nie liczy...

boukun

Data: 2014-01-24 22:30:16
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lbu20u$hcc$1mx1.internetia.pl...
[...]

Napisz szczerze: Gdzie człowiek taki jak boukun już się nie liczy.

"To esesmańskie praktyki!". Berkut przeszukuje szpitale, polując na demonstrantów