"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"

Data: 2010-08-14 21:01:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński uważa, że usuwając osoby spod krzyża przed Pałacem Prezydenckim zastosowano fortel, którego celem jest wyprowadzenie krzyża bez zapewnienia gwarancji, że stanie tam pomnik upamiętniający prezydenta i inne ofiary katastrofy smoleńskiej. Zdaniem prezesa PiS, działania tego rodzaju wprowadzają do życia publicznego "nową jakość, znaną poprzednio z czasów PRL"

więcej:

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298885,to-fortel-celem-jest-wyprowadzenie-krzyza.html

Czyli Jaruś w najlepsze podsyca konflikt. Najbardziej byłby usatysfakcjonowany, gdyby były ofiary śmiertelne.
Wie doskonale, że PO nie pozwoli PiS-owi uchwycić przyczółka do ataków na prezydenta w postaci pomnika, ale "dymi" do oporu.

Data: 2010-08-14 21:20:37
Autor: Krzysztof
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Hehe tu dopiero walnął:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8252071,Kaczynski_o_usunieciu__obroncow__krzyza__Mamy_tu_do.html
Jak nazwać wywalenie pielęgniarek z kancelarii premiera ?
Akcja jak za PRL , wtedy waliło się pałami.
To chyba prezesunio jednak stał, tam gdzie stało zomo.
K.

Data: 2010-08-14 21:33:28
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c66e7f3news.home.net.pl...
[...]

Gdyby prezydent Kaczyński, jakimś cudem uszedł z życiem podczas tej katastrofy, to by gnił w więzieniu... i nigdy nie spoczął na Wawelu...

boukun

Data: 2010-08-14 21:47:02
Autor: Marek Czaplicki
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Bogdan Idzikowski w sobota, 14 sierpnia 2010 21:01 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
[...]
czyta się teraz gazety jak doniesienia z "frontu" jakiejs wyimaginowanej
wojny: fortel, uchwycenie przyczółka, powrót do nowych-starych praktyk.
czy naprawdę czterdziesto prawie milionowy naród nie ma bardziej
interesujących rzeczy niż wsłuchiwanie się w słowa prezesa. ja wiem wg
niektórych z prezesem jest tak jak z wulkanem, można trochę przewidywać
zachowanie ale nie sposób określić gdzie i w jakim kierunku podąży lawa
słów. sejsmolodzy powinni zacząć relacjonować, nie dziennikarze. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-14 22:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i46rrp$gkk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli mamy wojnę o krzyź, czy też wojnę z krzyżem, czy też wojnę krzyżem, to resta musi mieć militarny wydźwięk.

Data: 2010-08-14 22:53:33
Autor: Marek Czaplicki
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Bogdan Idzikowski w sobota, 14 sierpnia 2010 22:37 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Jeśli mamy wojnę o krzyź, czy też wojnę z krzyżem, czy też wojnę krzyżem,
to resta musi mieć militarny wydźwięk.
masz rację. tylko czekać jak będą ogłaszali powszechną mobilizację. na razie
już jest w internecie. wszyscy chwytają za myszy i klawiatury i dalejże
ostrzeliwać przeciwników. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-14 22:43:23
Autor: Kaczysta
[...]

Tak, tak... My tu gadu, gadu (o krzyżu) a tymczasem chłop śliwki rwie (PO szykuje rabunek naszych kieszeni).
AZ

Data: 2010-08-14 15:32:16
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 22:43, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:i46rrp$gkk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Tak, tak... My tu gadu, gadu (o krzyżu) a tymczasem chłop śliwki rwie (PO

No to JarKacz im ewidentnie pomaga - tak skutecznie odciagajac uwage
opinii publicznej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-08-14 22:41:35
Autor: Kaczysta
[...]

Konflikt wywołał Komorowski swoją wypowiedzią o zamiarze usunięcia krzyża spod okien swego urzędu. Ten gdbur nie może znieść pod oknami ludzi, którzy noszą w sercu żałobe po tragicznie zmarłym prezydencie - od 2005 roku wyszydzanego przez niego i jego formację. Nie mógł ścierpieć tego widoku - to syndrom widoku sznura w domu powieszonego. Zwolennicy zmarłego prezydenta od razu zrozumieli, o co chodzi Komorowskiemu i postanowili jeszcze bardziej stanąć mu na widoku.
Identyczna była sytuacja w latach 80-tych z krzyżem z kwiatów na Placu Zwycięstawa (potem na Krakowskim Przedmieściu): eskalacja zdarzeń nastąpiła wówczas, gdy władze, nie mogące znieść świadomości, że mieszkańcy Warszawy chcą upoamiętnić wizytę JP II. W końcu znaleziono rozwiązanie: ogrodzono Plac Zwycięstwa i rozpoczęto wymianę nawierzchni. Tylko czekać jak władze Warszawy zaczną generalny remont ulicy przed Pacem Prezydenckim. Jak widać - Jaruzelski ma pojętnych uczniów.
Ta cała żenująca komedia z montażem w pośpiechu i chyłkiem tablicy aż na milę pachnie starą szkołą SB i PZPR.
AZ

Data: 2010-08-14 22:56:09
Autor: boukun

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c66ff82$0$22793$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Żałobę się nosi w sercu, a nie na pokaz! Wyszydzał nieudacznika i niekompetentniaka cały naród, nawet mohery, które teraz "modlą" się pod figurą...
I słusznie, że krzyż należy wynieśc z placu przed pałacem prezydenta, ja też bym sobie nie życzył, żeby przed moim domem ludzie robili taką szopkę...

boukun

boukun

Data: 2010-08-15 10:55:19
Autor: .'heŽsk'
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
On Sat, 14 Aug 2010 21:01:04 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

 skleroza dopadla prezesa PiS? kilka m-cy temu wychwalal gierka i prl.
 lizal tylki komuchom, az "hadko" patrzec bylo. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"