"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"

Data: 2010-08-14 21:47:02
Autor: Marek Czaplicki
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Bogdan Idzikowski w sobota, 14 sierpnia 2010 21:01 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/298885,to-fortel-celem-jest-wyprowadzenie-krzyza.html
Czyli Jaruś w najlepsze podsyca konflikt. Najbardziej byłby
usatysfakcjonowany, gdyby były ofiary śmiertelne.
Wie doskonale, że PO nie pozwoli PiS-owi uchwycić przyczółka do ataków na
prezydenta w postaci pomnika, ale "dymi" do oporu.
czyta się teraz gazety jak doniesienia z "frontu" jakiejs wyimaginowanej
wojny: fortel, uchwycenie przyczółka, powrót do nowych-starych praktyk.
czy naprawdę czterdziesto prawie milionowy naród nie ma bardziej
interesujących rzeczy niż wsłuchiwanie się w słowa prezesa. ja wiem wg
niektórych z prezesem jest tak jak z wulkanem, można trochę przewidywać
zachowanie ale nie sposób określić gdzie i w jakim kierunku podąży lawa
słów. sejsmolodzy powinni zacząć relacjonować, nie dziennikarze. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-14 22:37:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i46rrp$gkk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli mamy wojnę o krzyź, czy też wojnę z krzyżem, czy też wojnę krzyżem, to resta musi mieć militarny wydźwięk.

Data: 2010-08-14 22:53:33
Autor: Marek Czaplicki
"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"
Bogdan Idzikowski w sobota, 14 sierpnia 2010 22:37 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
Jeśli mamy wojnę o krzyź, czy też wojnę z krzyżem, czy też wojnę krzyżem,
to resta musi mieć militarny wydźwięk.
masz rację. tylko czekać jak będą ogłaszali powszechną mobilizację. na razie
już jest w internecie. wszyscy chwytają za myszy i klawiatury i dalejże
ostrzeliwać przeciwników. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-14 22:43:23
Autor: Kaczysta
[...]

Tak, tak... My tu gadu, gadu (o krzyżu) a tymczasem chłop śliwki rwie (PO szykuje rabunek naszych kieszeni).
AZ

Data: 2010-08-14 15:32:16
Autor: Leszczur
On 14 Sie, 22:43, "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:i46rrp$gkk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Tak, tak... My tu gadu, gadu (o krzyżu) a tymczasem chłop śliwki rwie (PO

No to JarKacz im ewidentnie pomaga - tak skutecznie odciagajac uwage
opinii publicznej.

Pozdro

L'e-szczur

"To fortel. Celem jest wyprowadzenie krzyża"