To gdzie te obni¿ki??

Data: 2012-12-06 09:04:18
Autor: sunwick
To gdzie te obni¿ki??
Moja hipoteka w pko bp reaguje z kilkumiesiecznym opoznieniem tak na
obnizki jak i na podwyzki, bo to chyba biora za ostatnie 12 miesiecy,
musialbym spojrzec w umowe, tam wszystko jest rozpisane.

Data: 2012-12-06 09:35:33
Autor: lolekanabolek
To gdzie te obniżki??
W dniu 2012-12-06 09:04, sunwick pisze:
Moja hipoteka w pko bp reaguje z kilkumiesiecznym opoznieniem tak na
obnizki jak i na podwyzki, bo to chyba biora za ostatnie 12 miesiecy,
musialbym spojrzec w umowe, tam wszystko jest rozpisane.

u mnie natomiast w pekao sa już od 1 grudnia spadło % w wyniku ostatniej obniżki

Marcin

To gdzie te obni¿ki??