To ile dostanie za publiczne nawoływanie do zabicia urzędującego Prezydenta RP?

Data: 2011-05-22 21:01:12
Autor: Zennon
To ile dostanie za publiczne nawoływanie do zabicia urzędującego Prezydenta RP?
Ja się nie znam, ale z trzy lata, to w pierdlu posiedzi.

Zennon

Data: 2011-05-22 12:08:29
Autor: Hans Kloss
To ile dostanie za publiczne nawoływanie do zabicia urzędującego Prezydenta RP?
On 22 Maj, 21:01, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Ja się nie znam, ale z trzy lata, to w pierdlu posiedzi.

Na wyrok będzie musiał  poczekać w dłuuugiej kolejce. Przed nim są  są
m.in. publicznie nawołujący do zabicia ministra rządu RP (Giertych do
wora, wór do jeziora) i prezesa największej partii opozycyjnej
(zastrzelimy Jaroslawa Kaczynskiego, wypatroszymy i skóre wystawimy na
sprzedaz w Europie)
J-23

Data: 2011-05-22 21:03:31
Autor: u2
W dniu 2011-05-22 21:01, Zennon pisze:
Ja się nie znam, ale z trzy lata, to w pierdlu posiedzi.

Zennon

UBeckie czasy chcecie znowu wprowadzic zuliki ?

Data: 2011-05-22 21:08:43
Autor: jadrys
To ile dostanie za publiczne nawoływanie do zabicia urzędującego Prezydenta RP?
W dniu 2011-05-22 21:01, Zennon pisze:
Ja się nie znam, ale z trzy lata, to w pierdlu posiedzi.

Zennon

A za samo zabójstwo jest przewidziany jakiś medal, nagroda pieniężna czy pomnik po śmierci?

Data: 2011-05-23 17:43:33
Autor: hesk
On Sun, 22 May 2011 21:08:43 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Zennon

A za samo zabójstwo jest przewidziany jakiś medal, nagroda pieniężna czy pomnik po śmierci?

 zalezy co partia chce osiagnac. patrz http://.deklaracjalodzka.pl

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

To ile dostanie za publiczne nawoływanie do zabicia urzędującego Prezydenta RP?