To ile dzisiaj komoroski wybudowal autostrad?

Data: 2010-07-21 10:15:16
Autor: D.J.MC Donald Musk
To ile dzisiaj komoroski wybudowal autostrad?
mi wychodzi, ze juz powinno byc okolo 50 km nowych autostrad!

Data: 2010-07-21 17:35:47
Autor: u2
On 21 Lip, 19:15, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:
mi wychodzi, ze juz powinno byc okolo 50 km nowych autostrad!

Anatol donosi, że podpisuje kolejne umowy, a autostrad ani widu, ani
słychu.

Z 500 dni będzie można krzyczeć "król jest nagi" :)

Data: 2010-07-22 23:40:23
Autor: Tomy M.
  W dniu 2010-07-22 02:35, u2 pisze:
[...]

Co nam z krzyczenia gdy faktury za puste pola już zostaną zapłacone.
Te chuj z rządu postanowili nawet na obwodnicy Wrocławia postawić
bramki opłat. Będą kurwa sami tam płacić bo kierowcy jak jeździli
przez środek Wrocławia tak będą jeździć.

Tomy M.

Data: 2010-07-21 19:20:58
Autor: Bogdan Idzikowski
To ile dzisiaj komoroski wybudowal autostrad?

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a4710658-fddb-41e3-8a90-ec952690a124i28g2000yqa.googlegroups.com...
mi wychodzi, ze juz powinno byc okolo 50 km nowych autostrad!

Poczekaj. Jest tutaj specjalista od tych spraw. On wszystko wyluszczy bezblednie.

Data: 2010-07-21 21:54:02
Autor: Krzysztof
[...]

A gdzie 3 miliony mieszkan kaczora???????? Nawet milion nie powstal .

K.

Data: 2010-07-21 23:41:39
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i27j8q$qmq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Do tej chwili od 2005 roku wybudowano nowych lokali o kubaturze 2,8 mln mieszkań przeliczeniowych.
AZ

Data: 2010-07-22 22:17:48
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c476996$0$2592$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dalej opowiadaj takie glupoty - nic ludziom z kubatur - do tego wliczaja sie hale, miejsca pracy itd, dalej pytam , gdzie te 3 miliony mieszkan ? Moze milion ??????
K.

Data: 2010-07-22 13:21:23
Autor: Antenka
On 22 Lip, 22:17, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Kaczysta" <mecha...@gmail.pl> napisał w wiadomościnews:4c476996$0$2592$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

hale, miejsca pracy itd, dalej pytam , gdzie te 3 miliony mieszkan ? Moze

A po co takiemu jak ty mieszkanie? Zwierzyniec POlszewicki wędruje do
ZOO!

Antenka

To ile dzisiaj komoroski wybudowal autostrad?