To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?

Data: 2011-04-26 21:54:25
Autor: Zennon
To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?
Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje konkretnych liczb!

Zennon

Data: 2011-04-26 14:20:16
Autor: magdaverakosiorek
To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?
On Apr 26, 2:54 pm, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Jaki inteligent z PiSu to przeliczy , albo cho oszacowa ? Oczekuje
konkretnych liczb!

Zennon

To nie chodzi o hel a o Helke.
Pierdneła i spadł samolot.
magdavera

Data: 2011-04-26 21:56:08
Autor: u2
W dniu 2011-04-26 21:54, Zennon pisze:
Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje
konkretnych liczb!

Zennon

Przecież ty pedał jeste¶ zenek, a żaden matematyk :)

Data: 2011-04-26 22:13:30
Autor: cytryna
> [...]
W dniu 2011-04-26 21:54, Zennon pisze:

> Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje

-- -- -- -- -- -- -- -- -- ->
Przecież ty pedał jeste¶ zenek, a żaden matematyk :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Oczekiwać to ty sobie możesz, to nieszkoliwa fiksacja. A u kacapów według azjatyckiej normy po pół litra na łeb, a dla geroji dodatkowa półlitrówka.
Licz równie biegle jak czarne woreczki.

Data: 2011-04-26 22:15:41
Autor: Zennon
To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:772f.0000008d.4db7276anewsgate.onet.pl...
W dniu 2011-04-26 21:54, Zennon pisze:

> Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje

> konkretnych liczb!

> Zennon

-- -- -- -- -- -- -- -- -- ->

[...]

No co jest chłopaki?  mecenac pekińczyk Rogalski powiedział, że kacapy użyły hellu. Ja się tylko pytam ile? Wogóle nie neguje tej teorii ;) Ona się sama neguje ;)))

Zennon

Data: 2011-04-27 18:37:03
Autor: CHEL
To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?
On Tue, 26 Apr 2011 22:15:41 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

> [...]

No co jest chłopaki?  mecenac pekińczyk Rogalski powiedział, że kacapy użyły hellu. Ja się tylko pytam ile? Wogóle nie neguje tej teorii ;) Ona się sama neguje ;)))

 tak sobie kombinowalem jakich to przodkow mial rogalski.
 rysy bardziej sa mongolskie niz chinskie. byc moze ktorys
 z sowieckich soldatow po II wojnie zostal w PRL? jezeli  tak to mecenas moze miec zwiazki ze sluzbami rosji. jego
 zadaniem jest robienie dymu albo mgly. strzal z helem  moim zdaniem byl w 10-tke. osmieszyl caly ten cyrk ze
 smolenskiem. czuje putinowska zagrywke z odwracaniem kota.

Data: 2011-04-26 22:16:25
Autor: Grzegorz Z.
Zennon napisał:

Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje konkretnych liczb!

Zennon

Z uwzględnieniem masy wypalonej parafiny? ;-)

Data: 2011-04-27 18:37:03
Autor: CHEL
To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?
On Tue, 26 Apr 2011 21:54:25 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Jaki¶ inteligent z PiSu to przeliczył, albo choć oszacował? Oczekuje konkretnych liczb!

Zennon

 ktos tu juz podawal. tylko jak go tusk z komorowskim  przemycili do smolenska? skad wzieli tyle balonikow ;o)))

To ile litrów tego hellu zużyły kacapy ?!?!?