To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

Data: 2011-04-29 16:14:51
Autor: Zennon

Data: 2011-04-29 07:18:27
Autor: matador

Data: 2011-04-29 16:52:43
Autor: u2
W dniu 2011-04-29 16:18, matador pisze:

Data: 2011-04-29 08:05:37
Autor: matador
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
On 29 Kwi, 16:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-04-29 16:18, matador pisze:

>> Kto¶ wie? Sam jestem ciekaw ;)
> ¯onê zapytaj pantoflarzu ;-)

Ale jego ¿ona ma na imiê stefan :)

No jasne. Kochaj± siê od lat siedemdziesi±tych.

matador.

Data: 2011-04-29 16:56:49
Autor: cirrus
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
U¿ytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b96504b0-183f-4636-8659-32e16db6ff74a26g2000vbo.googlegroups.com...
On 29 Kwi, 16:14, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Kto¶ wie? Sam jestem ciekaw ;)
¯onê zapytaj pantoflarzu ;-)
matador.

Najlepiej ¿onê Jarka.

--
stevep

Data: 2011-04-29 11:04:27
Autor: Bruner
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
pogadaj z obserwatorem ale biorac pod uwage jego niski poziom intelektualny duzo tu nie wyciaga
moze z 500 zl / miesiecznie, PIS na wiecej i tak nie stac.

Data: 2011-04-29 15:55:10
Autor: obserwator
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisa³(a):
pogadaj z obserwatorem ale biorac pod uwage jego niski poziom intelektualny duzo tu nie wyciaga
moze z 500 zl / miesiecznie, PIS na wiecej i tak nie stac.

za to twoj poziom intelektualny moze powalic. Chyba male dziecko ma wyzszy.

Logika rozumowania to pojecie tobie absolutnie obce, co wielokrotnie udowodniles na tej grupie.

Opinie juz sobie tutaj wyrobiles u myslacych ludzi,tak ze sie juz nie wysilaj, bezmylny jelopie.

Data: 2011-04-29 16:56:08
Autor: cirrus
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201104291415.UTC.ipeh58$ie8$1tioat.net...
Kto¶ wie? Sam jestem ciekaw ;)
Zennon

Ja te¿, ale te ci±gotki do wiary, ¿e kto¶ za tak± pisaninê zap³aci s± przejawem wrodzonego debilizmu.

--
stevep

Data: 2011-04-29 23:21:04
Autor: jadrys
To ile mi płacą za pisanie tutaj?
W dniu 2011-04-29 16:56, cirrus pisze:
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104291415.UTC.ipeh58$ie8$1tioat.net...
KtoÅ› wie? Sam jestem ciekaw ;)
Zennon

Ja też, ale te ciągotki do wiary, że ktoś za taką pisaninę zapłaci są przejawem wrodzonego debilizmu.

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakieś korzyści z tego swojego paściarstwa.

Data: 2011-04-29 23:26:25
Autor: u2
W dniu 2011-04-29 23:21, jadrys pisze:
Ja te¿, ale te ci±gotki do wiary, ¿e kto¶ za tak± pisaninê zap³aci s±
przejawem wrodzonego debilizmu.

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakie¶ korzy¶ci z tego swojego
pa¶ciarstwa.

Oczywiscie ze stefek ma korzysc : zabicie czasu. W sumie lepiej zabic
czas niz ludzi jak to robia komuszki i inni zwyrodnialcy typu Kaddaffi :)

Data: 2011-04-30 07:15:50
Autor: Psychol
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dbb2d04$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nastêpy pracowity spamer odezwa³ siê! Ty Zieliñski zajmij siê lepiej stanem chodników w Suwa³kach. Na koryto kuratora ju¿ nie masz mco liczyæ!

PhD

Data: 2011-04-30 08:07:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-29 23:26, u2 pisze:
[...]

Być może masz rację, ala jak dla mnie to dziwne hobby na zabijanie czasu - wklejanie czyichś "madrosci"..

Data: 2011-04-30 08:36:09
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg8us$8ob$1news.onet.pl...
[...]

Ale to znacznie pożyteczniejsze niż pisanie twoich bzdur.

--
stevep

Data: 2011-04-30 09:55:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 08:36, cirrus pisze:
[...]

Nie sądzę, i na dodatek myślę że i ty nie mówisz prawdy. - Ten paściarski kontrakt z Adamem M. ciąży ci bardzo.

Data: 2011-04-30 11:37:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipgf8q$sep$2news.onet.pl...
[...]

Twierdzisz Herloku?

--
stevep

Data: 2011-04-30 22:20:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 11:37, cirrus pisze:
Nie sądzę, i na dodatek myślę że i ty nie mówisz prawdy. - Ten paściarski kontrakt z Adamem M. ciąży ci bardzo.

Twierdzisz Herloku?

Nie, - tylko myślę. wszystko na to wskazuje.

Data: 2011-05-01 05:40:35
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iphqtm$pc8$2news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle totalna bzdura.

--
stevep

Data: 2011-05-01 09:27:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 05:40, cirrus pisze:
[...]

Ale chyba sam przyznasz że twoja działalność na psp daje prawo do podejrzeń?

Data: 2011-05-01 12:31:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipj2ff$met$3news.onet.pl...
[...]

Przyznaje, daje prawo tak myśleć niedorozwojom.

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:14:41
Autor: Psychol

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipfa9k$u4r$1news.onet.pl...
[...]

A ty ile dostajesz od każdego wiersza tych swoich banialuków?

PhD

Data: 2011-04-30 08:07:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 07:14, Psychol pisze:

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakieś korzyści z tego swojego paściarstwa.

A ty ile dostajesz od każdego wiersza tych swoich banialuków?

PhD

Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Data: 2011-04-30 08:36:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg8us$8ob$2news.onet.pl...
[...]

A o czym chcesz dyskutować?

--
stevep

Data: 2011-04-30 09:55:16
Autor: jadrys
[...]

O polityce, zresztą mogę o wszystkim, poza jednym wyjątkiem - o kreacjach Lady Midilton i Prince`a Williama raczej nie, bo to mnie zupełnie nie interesuje.

Data: 2011-04-30 08:36:56
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 08:07, jadrys pisze:
Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Jakich dyskusji bydlaku ? Ty zwykla czerwona zydowska zaraza jestes,
ktora nalezy tepic ze wszelkich sil :)

Data: 2011-04-30 08:52:18
Autor: Psychol
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dbbae0a$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-30 08:07, jadrys pisze:
Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Jakich dyskusji bydlaku ? Ty zwykla czerwona zydowska zaraza jestes,
ktora nalezy tepic ze wszelkich sil :)

Brawo Zieliñski! Co¿ za cudowne s³owa mi³o¶ci bli¼niego! Tuz przed beatyfikacj± JP2. Brawo! Prawdziwy katolik z ciebie!

PhD

Data: 2011-04-30 11:09:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 09:55, jadrys pisze:
[...]

To nie komentuj czerwony bydlaku.

Data: 2011-04-30 11:36:26
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipgf8r$sep$5news.onet.pl...
[...]

To cię dziwi, to wspólna cecha pisowskiego bydła.

--
stevep

Data: 2011-04-30 22:20:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 11:36, cirrus pisze:
[...]

Nie potulniej, Stefan. Kultura nie zależy od sympatii politycznych a od człowieka. Ale to problem owego człowieka-chama. Na mnie takie wyzwiska robią wrażenie jak szczekanie kundelka zza płotu.

Data: 2011-05-01 05:39:51
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iphqtm$pc8$1news.onet.pl...
[...]

Tyz prowda, tylko poglądy oszołomskie nasiąknięte agresją przyciągają chamidła jak magnes.

--
stevep

Data: 2011-05-01 09:27:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 05:39, cirrus pisze:

Tyz prowda, tylko poglądy oszołomskie nasiąknięte agresją przyciągają chamidła jak magnes.

No, - fakt...

To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?