To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

Data: 2011-04-29 16:56:08
Autor: cirrus
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?
U¿ytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:201104291415.UTC.ipeh58$ie8$1tioat.net...
Kto¶ wie? Sam jestem ciekaw ;)
Zennon

Ja te¿, ale te ci±gotki do wiary, ¿e kto¶ za tak± pisaninê zap³aci s± przejawem wrodzonego debilizmu.

--
stevep

Data: 2011-04-29 23:21:04
Autor: jadrys
To ile mi płacą za pisanie tutaj?
W dniu 2011-04-29 16:56, cirrus pisze:
Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104291415.UTC.ipeh58$ie8$1tioat.net...
KtoÅ› wie? Sam jestem ciekaw ;)
Zennon

Ja też, ale te ciągotki do wiary, że ktoś za taką pisaninę zapłaci są przejawem wrodzonego debilizmu.

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakieś korzyści z tego swojego paściarstwa.

Data: 2011-04-29 23:26:25
Autor: u2
W dniu 2011-04-29 23:21, jadrys pisze:
Ja te¿, ale te ci±gotki do wiary, ¿e kto¶ za tak± pisaninê zap³aci s±
przejawem wrodzonego debilizmu.

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakie¶ korzy¶ci z tego swojego
pa¶ciarstwa.

Oczywiscie ze stefek ma korzysc : zabicie czasu. W sumie lepiej zabic
czas niz ludzi jak to robia komuszki i inni zwyrodnialcy typu Kaddaffi :)

Data: 2011-04-30 07:15:50
Autor: Psychol
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dbb2d04$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nastêpy pracowity spamer odezwa³ siê! Ty Zieliñski zajmij siê lepiej stanem chodników w Suwa³kach. Na koryto kuratora ju¿ nie masz mco liczyæ!

PhD

Data: 2011-04-30 08:07:10
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-29 23:26, u2 pisze:
[...]

Być może masz rację, ala jak dla mnie to dziwne hobby na zabijanie czasu - wklejanie czyichś "madrosci"..

Data: 2011-04-30 08:36:09
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg8us$8ob$1news.onet.pl...
[...]

Ale to znacznie pożyteczniejsze niż pisanie twoich bzdur.

--
stevep

Data: 2011-04-30 09:55:19
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 08:36, cirrus pisze:
[...]

Nie sądzę, i na dodatek myślę że i ty nie mówisz prawdy. - Ten paściarski kontrakt z Adamem M. ciąży ci bardzo.

Data: 2011-04-30 11:37:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipgf8q$sep$2news.onet.pl...
[...]

Twierdzisz Herloku?

--
stevep

Data: 2011-04-30 22:20:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 11:37, cirrus pisze:
Nie sądzę, i na dodatek myślę że i ty nie mówisz prawdy. - Ten paściarski kontrakt z Adamem M. ciąży ci bardzo.

Twierdzisz Herloku?

Nie, - tylko myślę. wszystko na to wskazuje.

Data: 2011-05-01 05:40:35
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iphqtm$pc8$2news.onet.pl...
[...]

Jak zwykle totalna bzdura.

--
stevep

Data: 2011-05-01 09:27:59
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 05:40, cirrus pisze:
[...]

Ale chyba sam przyznasz że twoja działalność na psp daje prawo do podejrzeń?

Data: 2011-05-01 12:31:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipj2ff$met$3news.onet.pl...
[...]

Przyznaje, daje prawo tak myśleć niedorozwojom.

--
stevep

Data: 2011-04-30 07:14:41
Autor: Psychol

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipfa9k$u4r$1news.onet.pl...
[...]

A ty ile dostajesz od każdego wiersza tych swoich banialuków?

PhD

Data: 2011-04-30 08:07:25
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 07:14, Psychol pisze:

Zenon to nie, ale ty na pewno masz jakieś korzyści z tego swojego paściarstwa.

A ty ile dostajesz od każdego wiersza tych swoich banialuków?

PhD

Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Data: 2011-04-30 08:36:36
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipg8us$8ob$2news.onet.pl...
[...]

A o czym chcesz dyskutować?

--
stevep

Data: 2011-04-30 09:55:16
Autor: jadrys
[...]

O polityce, zresztą mogę o wszystkim, poza jednym wyjątkiem - o kreacjach Lady Midilton i Prince`a Williama raczej nie, bo to mnie zupełnie nie interesuje.

Data: 2011-04-30 08:36:56
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 08:07, jadrys pisze:
Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Jakich dyskusji bydlaku ? Ty zwykla czerwona zydowska zaraza jestes,
ktora nalezy tepic ze wszelkich sil :)

Data: 2011-04-30 08:52:18
Autor: Psychol
To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dbbae0a$0$2499$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-30 08:07, jadrys pisze:
Ja jestem tu dla dyskusji, a nie do wklejania cudzych tekstów.

Jakich dyskusji bydlaku ? Ty zwykla czerwona zydowska zaraza jestes,
ktora nalezy tepic ze wszelkich sil :)

Brawo Zieliñski! Co¿ za cudowne s³owa mi³o¶ci bli¼niego! Tuz przed beatyfikacj± JP2. Brawo! Prawdziwy katolik z ciebie!

PhD

Data: 2011-04-30 11:09:21
Autor: u2
W dniu 2011-04-30 09:55, jadrys pisze:
[...]

To nie komentuj czerwony bydlaku.

Data: 2011-04-30 11:36:26
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipgf8r$sep$5news.onet.pl...
[...]

To cię dziwi, to wspólna cecha pisowskiego bydła.

--
stevep

Data: 2011-04-30 22:20:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-04-30 11:36, cirrus pisze:
[...]

Nie potulniej, Stefan. Kultura nie zależy od sympatii politycznych a od człowieka. Ale to problem owego człowieka-chama. Na mnie takie wyzwiska robią wrażenie jak szczekanie kundelka zza płotu.

Data: 2011-05-01 05:39:51
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iphqtm$pc8$1news.onet.pl...
[...]

Tyz prowda, tylko poglądy oszołomskie nasiąknięte agresją przyciągają chamidła jak magnes.

--
stevep

Data: 2011-05-01 09:27:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 05:39, cirrus pisze:

Tyz prowda, tylko poglądy oszołomskie nasiąknięte agresją przyciągają chamidła jak magnes.

No, - fakt...

To ile mi p³ac± za pisanie tutaj?