To [...] ilu prowodyrów aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodległości]

Data: 2012-11-14 14:57:36
Autor: A. Filip
To [...] ilu prowodyrów aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodległości]
Ponieważ jakoś (niedo)rzecznicy policji się nie chwalą ilu aresztowanych
zapewniła ta genialna strategia (a przynajmniej ja nie usłyszałem) to
jestem zdolny założyć że żadnego :-)
Należy koniecznie ocenić jak skuteczna była ta genialna strategia Policji! :-)

Data: 2012-11-14 14:07:10
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 14:57:36 +0100, A. Filip wrote:

Ponieważ jakoś (niedo)rzecznicy policji się nie chwalą ilu aresztowanych
zapewniła ta genialna strategia (a przynajmniej ja nie usłyszałem) to
jestem zdolny założyć że żadnego :-)

Chwalili się w TV. Coś koło 170 osób. Pewnie będzie więcej,
bo babrajÄ… siÄ™ w fotach z manifestacji...

Należy koniecznie ocenić jak skuteczna była ta genialna strategia Policji! :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:25:45
Autor: A. Filip
Dariusz Laskowski <darlas@post.pl> pisze:
[...]

To aż 170 wyciągnęli "policjanci" w kominiarkach?
Twoje mataczenie świadczy o tobie (przynajmniej dla mnie).

Należy koniecznie ocenić jak skuteczna była ta genialna strategia Policji! :-)

Data: 2012-11-14 14:33:34
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:25:45 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Nie wiem o co Ci chodzi. Jeżeli ktoś tu Twoim zdaniem majaczy to TV,
nie ja. Nie mam wpływu telewizję. Co się czepiasz? :-)

darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:44:08
Autor: A. Filip
[...]

A to telewizja _TU_ "zasugerowała" że wszystkich aresztować dokonali "policjanci" w kominiarkach? Jeśli nie rozumiesz co _dokładnie_
widzisz/słyszysz w TV to udaje współczucie :-)

Należy koniecznie ocenić jak skuteczna była ta genialna strategia Policji! :-)

Data: 2012-11-14 14:50:08
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:44:08 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Nie, ogólnie podano informację. Bez wdawania się w szczegóły
czy w kominiarkach czy w czymkolwiek innym. CoÅ› siÄ™ tak
uczepił tych kominiarek? Coś Cię zaskoczyło 11 listopada?

Jeśli nie rozumiesz co _dokładnie_ widzisz/słyszysz w TV to udaje współczucie :-)

Rozumiem. Czytałem też wywiad z gen. Polko. Pogooglaj to dowiesz się
co on sądzi o kominiarkach. No chyba, że to też funkcjonariusz reżimu? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-15 11:08:05
Autor: T.
W dniu 2012-11-14 15:07, Dariusz Laskowski pisze:
[...]

Podobno zarzuty postawiono 7. Rewelka, jak na 100 tys. uczestników...
Kanary w tramwajach mają większą skuteczność...
T.

Data: 2012-11-14 15:42:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87ehjwxp67.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Mam takie podstawowe pytanie. Co było celem Policji? Czy zminimalizować zamieszki w czasie pochodu, czy aresztować jak najwięcej powodujących zamieszki (nierozumiejącym wyjaśnię: dopuścić do jak największych burd, a potem dopiero wkraczać i aresztować)?

zdumiony idiotyzmami

Data: 2012-11-14 15:56:08
Autor: A. Filip
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

Jesteś zdumiony _własnym_ idiotyzmem? :-)
W wielu swoich postach w innych wątkach sugerowałeś (pośrednio) że sama
ogólno-Warszawska liczba tymczasowo aresztowanych na 48h ma świadczyć że
"_wszystko_" w działaniach policji w każdym miejscu i czasie obchodów 11
listopada w Warszawie musiało być w porządku. _Już_ tak nie sugerujesz? :-)

Data: 2012-11-14 16:13:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87r4nww7w7.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Zadałem dwa pytania. Zabrałeś głos. Obraziłeś mnie. Nie odpowiedziałeś na pytania. To po co zabierasz głos w dyskusji? Po to tylko, by oponenta obrazić?

ubawiony twojÄ… niekonsekwencjÄ…

Data: 2012-11-14 16:26:07
Autor: A. Filip
> [...]

Zadałem dwa pytania. Zabrałeś głos. Obraziłeś mnie. Nie odpowiedziałeś
na pytania. To po co zabierasz głos w dyskusji? Po to tylko, by

A pytasz się co było celem policji czy co powinno być celem policji?
Bo jakoś za łatwo można odnieść wrażenie że to dwa różne pytania.
Więc może się koncentrujmy na ty co można _udowodnić_ że policja robiła
lub nie robiła.

A pan "rzecznik" policji już kiedyś zastosował technikę podstraszania
jako odpowiedź na zbyt dociekliwe pytania "mogące coś sugerować". Ja to za dobrze zapamiętałem, większe zaufanie do policji zabił wtedy u mnie wtedy niezwykle skutecznie.
[ AFAIR była to sprawa samobójstwa/"samobójstwa" w areszcie ]

Data: 2012-11-14 16:54:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87fw4cw6i8.fsfbat.anfi.homeunix.org...
> [...]

u mnie wtedy niezwykle skutecznie.
[ AFAIR była to sprawa samobójstwa/"samobójstwa" w areszcie ]

Zadałem ci dwa pytania. Są bardzo proste i jednoznaczne. Przeczytaj je i odpowiedz. Ale nie weksluj! Jeśli nie jesteś w stanie ich zrozumieć, to postaram się prościej je wyłuszczyć. Na takim poziomie, byś je zrozumiał.

ubawiony

Data: 2012-11-14 17:07:01
Autor: A. Filip
> [...]

i odpowiedz. Ale nie weksluj! Jeśli nie jesteś w stanie ich zrozumieć,
to postaram się prościej je wyłuszczyć. Na takim poziomie, byś je

Skoro pacanie nie rozumiesz bez Å‚opatologi:
Celem policji w pewnych konkretnych zdarzeniach wydaje mi siÄ™
(subiektywnie)/może się wydawać to o co publiczne oskarżanie bez silnych dowodów zostałoby w ramach wolności RP3 uznane za
zniesławienie.

Skoro się odstrasza od wysuwania oskarżeń jasno i wprost to się ma _na własną prośbę_ "pośrednie sugestie".

Data: 2012-11-14 17:34:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87bof0w4m2.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Widzę, że dalej mnie obrażasz i unikasz odpowiedzi na zadane pytania. Drążmy dalej. Uprościłem pytania:

Czy celem Policji było zminimalizowanie zamieszek w czasie pochodu?
Czy celem Policji było aresztowanie jak najwięcej powodujących zamieszki?

Jeśli potrafisz odpowiedzieć, to odpowiedz. Jeśli nie potrafisz, to nie zabieraj głosu i nie marnuj mojego czasu.

drążący i ubawiony

Data: 2012-11-14 19:45:30
Autor: Jusuf
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50a3ade0$0$1299$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Celem policji było wywołać zamieszki i rozwiązać Marsz Niepodległości, to było oczywiste. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

To [...] ilu prowodyrów aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodległości]