To [...] ilu prowodyr贸w aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodleg艂o艣ci]

Data: 2012-11-14 14:07:10
Autor: Dariusz Laskowski
To [...] ilu prowodyr贸w aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodleg艂o艣ci]
On Wed, 14 Nov 2012 14:57:36 +0100, A. Filip wrote:

Poniewa偶 jako艣 (niedo)rzecznicy policji si臋 nie chwal膮 ilu aresztowanych
zapewni艂a ta genialna strategia (a przynajmniej ja nie us艂ysza艂em) to
jestem zdolny za艂o偶y膰 偶e 偶adnego :-)

Chwalili si臋 w TV. Co艣 ko艂o 170 os贸b. Pewnie b臋dzie wi臋cej,
bo babraj膮 si臋 w fotach z manifestacji...

Nale偶y koniecznie oceni膰 jak skuteczna by艂a ta genialna strategia Policji! :-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:25:45
Autor: A. Filip
Dariusz Laskowski <darlas@post.pl> pisze:
[...]

To a偶 170 wyci膮gn臋li "policjanci" w kominiarkach?
Twoje mataczenie 艣wiadczy o tobie (przynajmniej dla mnie).

Nale偶y koniecznie oceni膰 jak skuteczna by艂a ta genialna strategia Policji! :-)

Data: 2012-11-14 14:33:34
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:25:45 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Nie wiem o co Ci chodzi. Je偶eli kto艣 tu Twoim zdaniem majaczy to TV,
nie ja. Nie mam wp艂ywu telewizj臋. Co si臋 czepiasz? :-)

darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-14 15:44:08
Autor: A. Filip
[...]

A to telewizja _TU_ "zasugerowa艂a" 偶e wszystkich aresztowa膰 dokonali "policjanci" w kominiarkach? Je艣li nie rozumiesz co _dok艂adnie_
widzisz/s艂yszysz w TV to udaje wsp贸艂czucie :-)

Nale偶y koniecznie oceni膰 jak skuteczna by艂a ta genialna strategia Policji! :-)

Data: 2012-11-14 14:50:08
Autor: Dariusz Laskowski
On Wed, 14 Nov 2012 15:44:08 +0100, A. Filip wrote:

[...]

Nie, og贸lnie podano informacj臋. Bez wdawania si臋 w szczeg贸艂y
czy w kominiarkach czy w czymkolwiek innym. Co艣 si臋 tak
uczepi艂 tych kominiarek? Co艣 Ci臋 zaskoczy艂o 11 listopada?

Je艣li nie rozumiesz co _dok艂adnie_ widzisz/s艂yszysz w TV to udaje wsp贸艂czucie :-)

Rozumiem. Czyta艂em te偶 wywiad z gen. Polko. Pogooglaj to dowiesz si臋
co on s膮dzi o kominiarkach. No chyba, 偶e to te偶 funkcjonariusz re偶imu? :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl

                                                29th of Cheshvan, 5773

Data: 2012-11-15 11:08:05
Autor: T.
W dniu 2012-11-14 15:07, Dariusz Laskowski pisze:
[...]

Podobno zarzuty postawiono 7. Rewelka, jak na 100 tys. uczestnik贸w...
Kanary w tramwajach maj膮 wi臋ksz膮 skuteczno艣膰...
T.

To [...] ilu prowodyr贸w aresztowali ci "policjanci" w kominiarkach? [Marsz NiePodleg艂o艣ci]