To ja jestem U2!!!

Data: 2011-02-05 12:31:53
Autor: Rudy
To ja jestem U2!!!
Tak psycholu z mazurskiej wiochy! Ja jestem u2, a ty jesteś zahir albo cyc! ;-))))

JanKos

Data: 2011-02-05 13:38:14
Autor: D. J. MC Donald Musk
To ja jestem U2!!!

Użytkownik "Rudy" <rudy102@pancerni.ru> napisał w wiadomości news:4d4d3526$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
Tak psycholu z mazurskiej wiochy! Ja jestem u2, a ty jesteś zahir albo cyc! ;-))))

JanKos

ty to jestes co najwyzej nieszkodliwy debil z kompleksami...

Data: 2011-02-05 14:44:19
Autor: raff
To ja jestem U2!!!

"D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> wrote in message news:iijgbf$1urn$1news.ett.com.ua...

[...]

To jest gowniarz z liceum. Pstro we lbie.

Moze jak zmadrzeje, to niech przyjdzie dyskutowac. Na razie jedyne co mozna z nim zrobic to kopnac go w dupe na do widzenia.

R.

Data: 2011-02-05 17:17:39
Autor: Rudy 102
To ja jestem U2!!!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iijk7n$ak5$1news.onet.pl...

[...]

http://kwejk.pl/16267/obrazki/0750_f847_500.jpeg/?back=7&id=1

JanKos

Data: 2011-02-06 00:36:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
To ja jestem U2!!!
raff wrote:

[...]

Być może z liceum, ale czy jesteś pewny, że nie z wieczorowego?
--
Pit

Data: 2011-02-06 08:24:17
Autor: Rudy 102
To ja jestem U2!!!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iikmst$401$2news.onet.pl...
raff wrote:

[...]

Za rok matura! Waszym zdaniem stare pryki to, że młody to i durny? Jesteście przegranym pokoleniem! Wasza wiedza ogranicza się jedynie do tzw. chłopskiego rozumu. NIe potraficie samodzielnie myslec dlatego autorytetami dla was są Radio Maryja czy Gazeta Wyborcza. Wiedzę o swiecie czerpiecie z telewizji bo żaden z was nigdy nie był dalej niz za granicą własnego województwa. Potraficie jedynie wyzywać od debili, sami reperezentując żenujący poziom wioskowego głupka. Pamietacie: "takie będą Rzeczpospolite jakie młodzieży chowania". Gdybyśmy uczyli się od was to macie rację, wyroślibysmy na takich samych debili jak wy!

JanKos

Data: 2011-02-06 13:01:47
Autor: Bogdan Idzikowski
To ja jestem U2!!!

raff wrote:
[...]

I wyrośliście na nieporównywalnych debili!

Data: 2011-02-06 22:54:50
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
To ja jestem U2!!!
Rudy 102 wrote:

[...]

Zabierz się chłopcze do nauki, jak chcesz zdać tę maturę i nie zabieraj głosu, gdy starsi rozmawiają, bo Andrzej Frycz Modrzewski się w grobie przewraca.
--
Pit

Data: 2011-02-07 11:07:50
Autor: Pomysłowy Dobromir
To ja jestem U2!!!

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:iin5a5$h0b$1news.onet.pl...
Rudy 102 wrote:

[...]

Co się ciskasz!? Koleś ma rację! Czytając to forum dochodzę do podobnego wniosku.

PD

Data: 2011-02-08 22:53:34
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
To ja jestem U2!!!

Rudy 102 wrote:

[...]

O przepraszam bardzo. To że jest tu paru gości (niekoniecznie starszych), którzy robię chlew na grupie, nie oznacza, że młodzież ma mnie obrażać.
Ja nie robię tu chlewu...
--
Pit

Data: 2011-02-09 11:04:21
Autor: Pomysłowy Dobromir
To ja jestem U2!!!

Rudy 102 wrote:

[...]

W takim razie bardzo przepraszam. Jesteś wyjątkiem. Czy to nie są twoje słowa: "Zabierz się chłopcze do nauki, jak chcesz zdać tę maturę i nie zabieraj głosu, gdy starsi rozmawiają, bo Andrzej Frycz Modrzewski się w grobie przewraca"?

PD

Data: 2011-02-07 17:51:10
Autor: =heÂŽsk=
To ja jestem U2!!!
On Sun, 06 Feb 2011 22:54:50 +0100, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

Rudy 102 wrote:

> [...]

Zabierz się chłopcze do nauki, jak chcesz zdać tę maturę i nie zabieraj głosu, gdy starsi rozmawiają, bo Andrzej Frycz Modrzewski się w grobie przewraca.

 wyglada na to, ze wyszedles na glupka.  patrz: http://pl.wikipedia.org/wiki/Motto

 "Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

  ciekaw jestem czy mlody zna tresc hymnu polskiego? ;o))))

Data: 2011-02-08 22:56:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
To ja jestem U2!!!

<pit@poczta.pit> wrote:

Rudy 102 wrote:

> [...]

 "Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"

  ciekaw jestem czy mlody zna tresc hymnu polskiego? ;o))))

Co to zmienia? Zostałeś przez młodego nazwany starym prykiem i debilem już.
--
Pit

Data: 2011-02-05 17:16:19
Autor: Rudy 102

[...]