[OT] To ja juz wole p.m.s

Data: 2011-11-12 15:03:31
Autor: Grejon
[OT] To ja juz wole p.m.s
W dniu 2011-11-12 14:49, topek pisze:

Jest takie fajne tureckie powiedzenie:
"Daj komus troche wladzy, a zobaczysz jaki jest naprawde"

Eeee... a to nie był cytat z któregoś "Człowieka z..." Wajdy?

A poważenie - zgadzam się z tym co mówisz. Jak swego czasu zadałem na francuskie.pl pytanie dotyczące mojej starej Megane, to potem mój wątek po prostu zniknął bez żadnego wyjaśnienia.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-11-12 15:56:36
Autor: Przemysław Czaja
[OT] To ja juz wole p.m.s

Użytkownik "Grejon"

Data: 2011-11-13 12:29:31
Autor: venioo
[OT] To ja juz wole p.m.s

Użytkownik "Grejon"

[...]

No to pewnie za nienapisanie ani jednego postu ;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-11-16 11:31:37
Autor: sykmie
To ja juz wole p.m.s
On 12 Lis, 15:56, "Przemysław Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:

Hehe...ja na PDA dostałem bana za...no nie bardzo wiem za..., bo nie
napisałem ani jednego postu :)

To dokładnie tak jak ja :-)

pozdr
Sykmie

Data: 2011-11-12 20:14:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[OT] To ja juz wole p.m.s
W dniu 2011-11-12 15:03, Grejon pisze:
[...]

W dużej mierze macie rację. Ale ja np. forum peugeot-klub.pl lubię. Nie ma tam ciągłego "było, użyj szukajki". A jeśli się pojawia, to tylko wtedy jak jakiś łoś zadaje pytanie, nie zadając sobie trudu, pobieżnego choćby przejrzenia wątków z dwóch pierwszych stron.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

[OT] To ja juz wole p.m.s