[OT] To ja juz wole p.m.s

Data: 2011-11-12 19:33:04
Autor: .Peeter
[OT] To ja juz wole p.m.s
"topek" wrote:
Post: "Panie, nie dziala mi tylna kanapa"
Odpowiedz: bylo, poszukaj w archiwum.

No i koles idzie do archiwum i znow znajduje posty ktore odsylaja do archiwum.

Norma na większości for. Kiedyś mając jakiś, nie pamiętam już nawet jaki,
problem z moim Toledo 1M zapytałem na jednym z for o Seacie Leonie, mądry
guru wypierdzielił mi posta z adnotacją, że to forum o Leonach, a nie
Toledo. Ciekawe, czy zauważył, że poza kształtem bagażnika oba modele
sÄ… identyczne...

Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej. Nawet
jeśli ktoś zada pytanie, na które odp już była, to poza info, że było,
może liczyć na linka do starszego tematu wyjaśniającego problem.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-11-12 20:50:50
Autor: Artur Maśląg
[OT] To ja juz wole p.m.s
W dniu 2011-11-12 19:33, .Peeter pisze:
"topek" wrote:
[...]

LOL - to zupełnie jak na forum Corolli, tylko odwrotnie. Pytałem
kiedyś, czy w E10 HB jest instalacja do głośników/miejsce z tyłu, to
się dowiedziałem, że w E11 jest :) Przykłady pewnie by można mnożyć.

Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej. Nawet
jeśli ktoś zada pytanie, na które odp już była, to poza info, że było,
może liczyć na linka do starszego tematu wyjaśniającego problem.

Czas pokaże ;)

Data: 2011-11-12 20:55:52
Autor: Arbiter
[OT] To ja juz wole p.m.s

U¿ytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j9me5b$pvp$1inews.gazeta.pl...

Na czêsto przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jako¶ lepiej. Nawet

te¿ uwa¿am,ze mazda speed to super forum. Czytalem je od wielu lat i uczestniczylem i nigdy nie bylo problemów. By³em w lekkim szoku po zmianie auta i przejscu na corollaclub - pora¿kowe ( choc teraz sie juz przyzwyczailem). Forum avensisklub jest z kolei ok.

Najgorszym forum jakie spotkalem jest burgmania. Skutecznie mnie zniechêcili wiêc nawet tam nie wchodzê.

Data: 2011-11-15 17:50:04
Autor: Massai
[OT] To ja juz wole p.m.s
..Peeter wrote:

[...]

Ano, takie rozwiÄ…zanie jest lepsze.

Gorzej jeśli stary wątek traktuje o problemie, ale ten twój problem
jest "wariacją na temat" i trzeba coś doprecyzować - możesz dostac
bana za odkopywanie staroci ;-)

--
Pozdro
Massai