[OT] To ja juz wole p.m.s

Data: 2011-11-13 01:17:18
Autor: Friend
[OT] To ja juz wole p.m.s
Użytkownik "topek" <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> napisał w wiadomości news:4ebe7966$1news.home.net.pl...
Witajcie,
kretynow nie sieja. Sami sie rodza.

Popelnilem Ci ja watek na forum.vw-passat.pl

Ze mam kabel obd2, windows7 i eee pc
I czy przy pomocy takiego zestawu odpale diagnostyke i sprawdze bledy w moim passacie.

Co zrobil admin gural?
Odeslal mnie da watku w ktorym koles ma problemy z odpaleniem na win7 64bit pt: "bylo"

Im częsciej się odpowie (najlepiej z linkiem do odpowiedzi) tym lepiej na forum.
Czas biegnie do przodu i odpowiedzi muszą się zmieniać.
Może w odkręcaniu śrubki coś nowego wymyślono.

Im więcej odpowiedzi na to samo pytanie tym lepiej dla szukającego -
- łatwiej trafić na odpowiedź, czyż nie proste.

Inna sprawa komu chce się odpowiadać, a komu pokazać kto tu rządzi...

[OT] To ja juz wole p.m.s