To ja kreuję politykę i nadaję trend w Polsce

Data: 2010-07-02 12:21:20
Autor: boukun
To ja kreuję politykę i nadaję trend w Polsce
Dwa dni temu w wątku "Żyd Gugała był stronniczy", zarzuciłem mu  antypolskie i antyspołeczne wypowiedzi i paskudny, stronniczy atak na Kaczyńskiego. W kolejnym wątku z tego dnia, "Nie Komorowskiemu..." napisałem, "Nie, gdybym miał, gdybym musiał brać udział w wyborach, oddał bym głos na
Kaczyńskiego. Komorowski w gruncie rzeczy jest agresywny i się czepia
personalnie. Nie wyobrażam sobie bezstronnego i mądrego prezydenta, by był takim
pyskaczem...

Nie przystoi głowie państwa..."

Przed chwilą w wiadomościach na TVP1 podali, że Jarosław Kaczyńskii po raz pierwszy w sondażu GFK Polonia objął prowadzenie, a przyczyną do tego mogła być jego środowa zwycięzka debata i personalne ataki Komorowskiego na członków PiS...

Sam się zastanawiam, czy nie pójść na wybory i nie oddać głos na Kaczyńskiego, według mnie, zasłużył sobie swoją ambitną postawą i walką, by dokończyć kadencję swojego brata. A z Polski i tak nic dobrego nie będzie, przy takim niekumatym narodzie...

boukun

Data: 2010-07-02 12:37:35
Autor: heÂŽsk
To ja kreuję politykę i nadaję trend w Polsce
On Fri, 2 Jul 2010 12:21:20 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

[...]

 kazdemu wolno marzyc o powrocie prl.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 12:42:40
Autor: boukun

wrote:

[...]

Każdy może się cieszyć, że został okradziony przy okrągłym stole przez PRL-bis...

PRl nie upadł, tylko się w perfidny sposób przepoczwarzył, za plecami wykluczonych z życia publicznego Polaków...

boukun

Data: 2010-07-02 13:01:08
Autor: awe

wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -
no w koncu zaczynasz dobrze glowkowac
awe

Data: 2010-07-02 13:01:07
Autor: boukun

wrote:

[...]

Tylko nie zapominaj, że Kaczyńscy byli pdstawieni przez Kiszczaka do niepolskiej już Solidarności w 1984 roku, i mają za zadanie teraz grać po przeciwnych biegunach... W Fundacji Batorego się wyraźnie odkrył, jakie mu zadanie przydzielili Żydzi Kiszczaka... Taką rolę ma odgrywać teraz kaczor i PiS...

boukun

Data: 2010-07-02 13:40:30
Autor: awe

wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -
troche zle interpretujesz te zdarzenia. pamietaj jednak ze PO ma juz wszystko miedia i stanowiska i brakuje tylko stanowiska prezydenta. potem mozesz plakac i nic juz nie zrobic.
awe

Data: 2010-07-02 13:46:56
Autor: boukun

wrote:

[...]

Jedna i ta sama okrągłostołowa kur.. http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

boukun

Data: 2010-07-02 13:08:03
Autor: heÂŽsk
To ja kreuję politykę i nadaję trend w Polsce
On Fri, 2 Jul 2010 12:42:40 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> kazdemu wolno marzyc o powrocie prl.

Każdy może się cieszyć, że został okradziony przy okrągłym stole przez PRL-bis...

 sadzisz, ze kaczynscy przehandlowali Polske?
 to by tlumaczylo obecne zachowanie prezesa PiS.
 to komuch calym soba.

PRl nie upadł, tylko się w perfidny sposób przepoczwarzył,

 tak jak prezes PiS. farbowany lisek.

za plecami wykluczonych z życia publicznego Polaków...

 siedzac w domu niczego nie zmieniasz.

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 13:18:24
Autor: boukun

wrote:

> [...]

tak jak prezes PiS. farbowany lisek.

za plecami wykluczonych z życia publicznego Polaków...

Nie podniecaj tak się, wyluzuj, olej tę hucpę...
4 mar 2010 - Jeśli myślisz, że wiesz na kogo głosujesz.
http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

Od ponad 21 lat jedni i ci sami czuja się wybranymi do tego, żeby nas na siłę
"uszczęśliwiać"...
I wciąż autorytety, dla tępego motłochu...

boukun

Data: 2010-07-02 14:08:46
Autor: heÂŽsk
To ja kreuję politykę i nadaję trend w Polsce
On Fri, 2 Jul 2010 13:18:24 +0200, "boukun" <boukun@neostrada.pl>
wrote:

> siedzac w domu niczego nie zmieniasz.

Nie podniecaj tak się,

 skad takie wnioski ?

wyluzuj, olej tę hucpę...

 pozwol, ze to ja bede decydowac o tym co zrobie.

4 mar 2010 - Jeśli myślisz, że wiesz na kogo głosujesz.
http://www.youtube.com/watch?v=TypX1J3pUR0

a co sadzisz o tym:

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Od ponad 21 lat jedni i ci sami czuja się wybranymi do tego, żeby nas na siłę
"uszczęśliwiać"...

 byles czlonkiem pzpr, prawda ?

I wciąż autorytety, dla tępego motłochu...

 czujesz sie motlochem ?

--

 HeSk

http://dadrl.pl/

Data: 2010-07-02 14:25:12
Autor: boukun

wrote:

> [...]

wyluzuj, olej tę hucpę...

pozwol, ze to ja bede decydowac o tym co zrobie.

4 mar 2010 - Jeśli myślisz, że wiesz na kogo głosujesz.

A jak sądzisz, gdyby nie stan wojenny, jak by dzisiaj wygladała Polska?
Jestem wręcz przekonany, że mielibyśmy supermarkety nie takie dziadowskie i zawalone tanimi, i małowartościowymi odpadkami z zachodu, ale mielibyśmy polskie produkty, świerze,zdrowe i nie zlikwidowane przez zachodnia konkurencję. Mielibyśmy swój przemysł, swoje zakłady pracy i godziwą pracę dla wszystkich, ale tego nie mamy, a wszystko przez stan wojenny, mamy ograbiony majatek narodowy i zlzlikwidowany polski przemysł i jesteśmy śmietnikiem Europy i świata...
Pamiętam doskonale,jak po wydarzeniach sierpniowych nagle zaczęły się ukazywać w sklepach produkty, o których się nawet Polakom nie sniło wcześniej, w sklepach zaczynało być kolorowo i obficie, aż do stanu wojennego, bo Zachód nakazał swoim sponsorowanym wyrobnikom, Geremkowi & Co. to zakończyć i zlikwidować... Polska stała się osią w gardle dla zachodu, zachód przestraszył się, że Polska może stać się jedynym wolnym krajem na swiecie, z prawdziwą demokracją.
A ty sie podniecasz na byle TESCO, bo wcześniej takiego czegoś nie widziałeś i wyobraźni ci brak, co to jest wolne i bogate państwo...

Od ponad 21 lat jedni i ci sami czuja się wybranymi do tego, żeby nas na siłę
"uszczęśliwiać"...

byles czlonkiem pzpr, prawda ?

Członkiem był Geremek, Kuroń, Modzelewski  Belka & Co...

boukun