To ja wolę taki komunizm i wolność gospodarczą jak w Chinach

Data: 2015-01-04 23:23:39
Autor: Budzik
To ja wolę taki komunizm i wolność gospodarczą jak w Chinach
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Źródło sukcesu? Trzymanie kosztów w ryzach. Założyciel i obecny prezes
Lei Jun postawił na sprzedaż bezpośrednią - klienci mogą kupować
telefony od Xiaomi w sklepie internetowym spółki, co znacznie obniża
koszty. Hitem są dwa telefony - smartfon Mi 4 (w Chinach kosztuje tyle
co 30 proc. najprostszego modelu iPhone 6) oraz telefon Redmi, dla
mało wymagających użytkowników.

I rozumiem, ze tam ci nie przeszkadza, ze chinczyk zapierdziela za 100 dolarów?

A telefoniki przyznaje - całkiem fajne - ameryki nie odkryli.
Skopiowali to samo co wszelkie samsungi czy sony tylko za 1/3 ceny.
Samochody tez kopiują :)

Data: 2015-01-04 17:25:26
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 00:23:41 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> mało wymagających użytkowników.

I rozumiem, ze tam ci nie przeszkadza, ze chinczyk zapierdziela za 100 dolarów?

Jak nie wiesz, to nie p@#$dol .

To ja wolę taki komunizm i wolność gospodarczą jak w Chinach