To jak będziemy fałszować te wybory ?

Data: 2011-04-05 22:37:38
Autor: Zennon
To jak będziemy fałszować te wybory ?
Mógłby mi to ktoś techniczno-organizacyjnie wytłumaczyć? Mam blisko do komisji, to mogę pomóc.

Zennon

Data: 2011-04-05 23:16:13
Autor: zinek

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104052038.UTC.infukb$6lq$1tioat.net...
Mógłby mi to ktoś techniczno-organizacyjnie wytłumaczyć? Mam blisko do komisji, to mogę pomóc.

oj chyba sie nie nadajesz, bo nie skumales jak falszowali samorzadowe. idz zrobic lodzika donkowi ;)

Data: 2011-04-05 23:18:01
Autor: M. Sz.

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ing18u$22i$1mx1.internetia.pl...

[...]

 nie czytałeś mojego tekstu'

Data: 2011-04-06 15:19:03
Autor: cirrus
[...]

Wiesz jak zfałszowali i nie zaprotestowałeś?

--
stevep

Data: 2011-04-06 08:58:23
Autor: Azsxse
[...]

Jeżeli wugra PiS - wybory będą przeprowadzone zgodnie z prawem, jeżeli PO albo SLD = FAŁSZERSTWO! ;)

AAA

Data: 2011-04-06 03:01:45
Autor: zbig
To jak będziemy fałszować te wybory ?
On 6 Kwi, 08:58, "Azsxse" <az...@firstunit.cz> wrote:
U ytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisa w
wiadomo cinews:201104052038.UTC.infukb$6lq$1tioat.net...

> M g by mi to kto techniczno-organizacyjnie wyt umaczy ? Mam blisko do
> komisji, to mog pom c.

> Zennon

Je eli wugra PiS - wybory b d przeprowadzone zgodnie z prawem, je eli PO
albo SLD = FA SZERSTWO! ;)

AAA

To oczywista papka dla pisolubnych przygłupów. Najpierw  o przegraną
oskarżali koalicję od Faktów i Mitów do Gazety Wyborczej, potem złą
kampanię wyborczą w wykonaniu agentów śpiochów typu Poncyliusz i
Jakubiak. Potem rozłam w PiS, który rzekomo był dziełem grupki
spiskującej z Palikotem. Teraz będzie fałszerstwo.

Data: 2011-04-06 15:20:48
Autor: cirrus
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:72c16dad-7f8a-4d27-8bdb-ebf43a5b4972p16g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Mało kto chce głosować na kupe pisowskich nieudaczników więc tłumaczą się falszerstwem.

--
stevep

Data: 2011-04-07 10:22:38
Autor: Azsxse
> [...]

Jakubiak. Potem rozłam w PiS, który rzekomo był dziełem grupki
spiskującej z Palikotem. Teraz będzie fałszerstwo.

Jarosław Kaczyński może być Wielkim Fałszerzem. Jako brat bliźniak.

AAA

Data: 2011-04-06 22:32:28
Autor: pluton
To jak będziemy fałszować te wybory ?
Mógłby mi to ktoś techniczno-organizacyjnie wytłumaczyć? Mam blisko do
komisji, to mogę pomóc.

Nic nie trzeba robic: idziesz, glosujesz i juz wybory sa sfalszowane.

Nullification

To jak będziemy fałszować te wybory ?